Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: Käigukasti probleem-4. käik...
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
1992 s500.
hooldamatus-õlivähesus-filter umbes võib seda põhjustada? või hullem-midagi mehaanilist kulund?
enne olevat see kast hiljuti töötand norm
92 aasat 500 ??? et jutt ikka automaat kastist ex Icon_razz Seal ei saa eletroonika (ABS,ASR,kiirussignaalid) käiguvahetusel midagi kaasa rääkida. Kui ,,siis võib kick down lüliti peale jäänud olla. Siis kivõiks ta juba varasemate käikudega trikke hakata tegema. Kuid vaakum ei põhjusta kindlasti 4 käigu ära jäämist. See rohkem ikka käigulülitus ühtluse jaoks. Ilmselt ikka kas kast pidevalt kiirendamise reziimis või siis hüdraulika aju enda loogika probleem(midagi kulunud juhtsiibitest, kinni kiilunud mõni siiber,,,rõhu kadu mõnest juhtrõhu ahelas)
Õli vähesus ei saa ka kindlasti ainult ühe käigu viga tekitada.
Vaja kasti mõõta ja töörõhke hinnata.
(25-05-2010, 04:12 PM)500sel Kirjutas: [ -> ]kui seal mingi hüdraulika aju, kas seal saab siis ka veakoode nullida, äkki parandab?

Öeldi ju, et seal pole elektroonikat. Kõik puhas hüdraulika, ainult kick-down kamandab läbi elektrilise klapi.
Seal tuleks aju maha võtta ja järele vaadata. Aju lahtivõtmisest ka foorumis pilte-juttu olnud, uuri.
Ainuke elektri jubin on kikdowni solenoid ja sellega asi lõpeb. Kui käik ei lähe sisse, siis on põhjus selles et hüdroplokk ei PANE seda sisse. Neljandaks käiguks läheb vaja K1 ja K2 (sidur 1 ja 2). neid ei lülitata millegipärast. Ehk siis on mingi asi kinni kiilunud või muu väga jebin viga (vedru katki vms).
Vaakum jne ei tohiks nii palju mõjuda või siis peaksid juba ka teiste käikude puhul täiesti tunnetatav olema. Kas sa oled kolmanda käiguka piirajasse lasknud (ca 200 km/h)? Mis siis toimus?
[Pilt: valvebody-3.jpg]

Veakood ongi see, et ei lähe 3-> 4 Icon_razz

Ei ole seal sellist asja nagu veakood ja avariireziim. Täiesti mehaaniliselt toimiv hüdro aju ....vastavalt kiirusele suureneb üks õli rõhk ja vastavalt gaasipedaalile ja mootori vaakumile suureneb teine õlirõhk ehk vasturõhk. No see tööpõhimõte on muidugi üli labaselt kirjeldatud, kuid ma arvan, et Eestis pole veel ühtegi meest, kes oskaks seletada selle hydro aju tööpõhimõtet. Veelenam et kujutab silme ees ette, kus ja mis võib viga olla, kui Näiteks: 2->3 läheb väikse venitusega samas 3->4 jõnksuga. See et 4 käik ültse ei tule on siiski suht lihtne ravida .
Vanad viiesajased lähevad kohalt teise käiguga. Kickdowniga läheb esimesega ja samuti kui käigukang B peale panna.
Õli läheb KOGU süsteemi alla 10L, kuid enamasti ei saada kogu süsteemi tühjaks (radikas, trahvo, hüdroplokk).
ja soovitatav õli oli atf dextron 3?2?
Soovitav on MB standardile vastan õli, mis on ligilähedane D2-ga kuid soovitav panna kolme.
http://www.w126.kistinger.com/Getriebeoelwechsel.htm

Vaata seal lehe lõpus ilusti antud, mis temperatuuril kui kõrge õlitase vajalik. Teemas jäi küll segaseks, kas ikka vaatasid kuuma õliga või mitte.

Ja uuri välja kas kick-downi lüliti ikka töötab või ei.
Mida seal vahetada - asjadele tuleb süsteemsemalt läheneda. Mõõda ära kas klapile tuleb vool peale. Kui ise sellega hakkama ei saa (täiesti normaalne kui skeeme lugeda ei oska), siis otsi abi mõnelt diagnostikult. Foorumiski mõni mees olemas.