Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: w126 manuaal teine käik viskab välja
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
W126 manuaal teine käik viskab välja, kui gaas maha lasta. Kiirendades püsib käik ilusti sees. Kes pakuks Tallinnas soodsalt korda tegemist. Kast on 260 oma. Auto on 1991. 3,0 diisel on peale tõstetud. Ootaks asjalikke soovitusi või konkreetseid remondi hinna pakkumisi.
pakkun 1500eekiga 5-se kasti tallinnas
55940333
usun, et käigukasti ja mootori patjade viga. manuaal puhul tavaline nähtus, kui padjad kulunud. Gaasi lahti lastes annab mootor niipalju liikuma, et lükkab käigu välja.
Teiste käikudega probleeme pole. Ainult teine käik käitub nii.
Või oskab keegi soovitada mõnda muud kasti, mis kohe vahele istuks. See 260 bensuka kast ona maru pikkade käikudega. Esimene käiks võiks kiirem olla. Huvitakski, et kui keegi kasti pakub, pakuks ka kohta, kus soodsalt vahetada või praegust remontida.
Noh teine käik on sellise kohapeal lihtsalt et gaasi vabastades mootori asend muutub sedavõrd palju, et hüppab välja. Muidugi ka kastil endal võib probleem olla, aga üldjuhul on siiski tegu patjadega.

Proovi seda nii, et hoiad esimest käiku sees ja ja sõida peaaegu tühikäigul ja siis anna järsult gaasi, hoides kätt käigukangil. Kui see ikka gaasi andes ja maha lastes korralikult jõnksutab, siis asi selge.
Tänud. Homme proovin. Kui ikka kasti viga, siis mille kasti soovitada oskate, et käigud natuke lühemad oleks. Ja kui patjade viga, siis kelle juurde soovitate minna, kes teeks soodsalt töö ära.
Oli kasti viga. Kast läheb vahetusse. Ja käigud maru pikad, sest hoopis 500-se differ alla pandud. Kellel on pakkuda 260 või 300 differ, siis helistage 56167139
Kasti viga?? Mis seal siis viga saab olla peale nende nö. lukustite mis iseenesest koosnevad teraskuulidest ja vedrudest. Enda kaubikul sai neid vedrusid veits venitatud ja oli jälle hea. Nojah tegelt mul kaubikul oli käigu hoovastik kaa. Ei tea kas mersul on need kuulikesed seal kuskil. Midagi peab seal ikkagi olema mis fikseerib käigu.
Mul uus kast olemas juba. Nädala pärast läheb vahetusse. Ise auto kallal nokitsemise võimalus ja oskus puudub. Tulebki vist odavam lihtsalt kasti vahetus.