Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: w202 C240 1998a Mootori ja kliima ventilaator sai otsa.
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Tere
juhtus siis selline asi et,
w202 C240 1998a Mootori- ja kliimaventilaator sai otsa. Mõlema sedame jaoks üks suur ventilaator. Sund toitega töötab ventikas väga hästi seega peaks olema probleem kuskil juht seadmes või anduris. Kas keegi oskab öelda kust mida otsida. Kaitsmed sai üle vaadataud (kapoti alt) need olid terved.

NB! Ei ole vaja rääkida teemast mine lase arvuti külge ühendada seda ma teen nigunii järgmine nädal aga kuna sõita on vaja ja suht kuumad ilmad siis äkki saab kuidagi kiiremini.
Thumbsup
kaitsmed sai veel käidud üle testriga kõik olid ok.
Ma arvan, et tegemist on ventilaatorit juhtiva plokiga, mis on otsad andnud.

Sama häda mu onu autoga. Plokk asub juhipoolses rattakoopas. Hetkel on pandud lüliti salongi, et üle ei kuumeneks. Plokki otsin juba tükk aega (kasutatut), uus maksab kena kopika.
(16-05-2010, 10:42 PM)hents99 Kirjutas: [ -> ]Ma arvan, et tegemist on ventilaatorit juhtiva plokiga, mis on otsad andnud.

Sama häda mu onu autoga. Plokk asub juhipoolses rattakoopas. Hetkel on pandud lüliti salongi, et üle ei kuumeneks. Plokki otsin juba tükk aega (kasutatut), uus maksab kena kopika.

See plokk mädaneb tavaliselt maha nii, et midagi taastata ei õnnestu. Sõber sai paari tonniga kuskilt romulast korraliku...
(16-05-2010, 11:39 PM)marek Kirjutas: [ -> ]
(16-05-2010, 10:42 PM)hents99 Kirjutas: [ -> ]Ma arvan, et tegemist on ventilaatorit juhtiva plokiga, mis on otsad andnud.

Sama häda mu onu autoga. Plokk asub juhipoolses rattakoopas. Hetkel on pandud lüliti salongi, et üle ei kuumeneks. Plokki otsin juba tükk aega (kasutatut), uus maksab kena kopika.

See plokk mädaneb tavaliselt maha nii, et midagi taastata ei õnnestu. Sõber sai paari tonniga kuskilt romulast korraliku...

Jep, nii ongi. Ma nühkisin päris arvestatava aja seda puhtaks, et koodi leida.
Tõenäoliselt on jah saba andnud seesama plokk millest eelkõnelejad juba räägivad.
Täna maadlesin oma ema autoga mille on aegade jooksul küll vendikas tööle jäänud ning käinud senikaua,kuni aku tühjaks saanud ja küll ei läinud see üldse enam tööle,nagu täna!Mootori temperatuur tõusis meeletult ülesse.
Leidsin ainukese lammari kus see kohe olemas oli(Automiili ja Jazz autopesula taga,turu tänavas) maksis 1000.-!

Sai enda vana lahti võetud ja viga on nendes 3 KIVIS(nagu on raadio lõppvõimendis)üks suisa lõhkend puru!Tõenäoliselt saab selle remondiga hakkama mõni pädev elektrik/radiotehnik kes selle välja vahetab!

Autol oli plokk koodiga:A1085459932
aga sobivad veel kindlasti ka:
A0255453332(mis on ka uusim kood ja Silberis maksab 2645.-)
A0275458132

Tähtis,et pistik sobiks ja peal oleks veel kirjas ESG400!

Edu leidmisel!
Ma ei tea minu omal oli A0205451532 Ja ESG 600 Seda leiab nii C- klassi pealt kui ka CLK pealt ja maksab esinduses 3500 eeku.
Lahenduseks leidsin romulast W210 ehk E-klassi pealt. Sama klemmi arvuga ja samavärvi pistikuga ploki kuid kood on teine. Üks turva lukk ehk plastik pulk oli teise kohapeal murtsin selle ära panin külge kliima ja töötab tänase 26 kraadise soojaga keema ei läinud ja kliima puhub kah külma. Nii ,et teema siis lukku ja asi korras.
Eks siin tuleb sellest ka vahe mis varustusega auto on. Lukku ei pane, see väga levinud probleem. Kellel veel toimib võiks sellele pilgu peale visata, äkki annab veel midagi päästa!