Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: w124 300e 1986 mootor ei taha töötada korraliklt
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Tere!

Probleem olnud juba olnud pikemat aega. Alguses oli siis nii et abs-i tuli jäi aeg-ajalt põlema ja siis ei tahtnd käima minna. Pidi hoidma ühtlast gaasi ja kui käima läks gaasi lahti lasta ei saanud muid suri välja. Siis kui mingi paari minuti pärast tuli ära kustus põõrded tõusid kohe ja kõik oli korras. Vahest harva juhtus sellst asja. Täna siis ka peale pikemat seismist käivitasin ja sama asi abs tli jäi põlema ja mootor töötas kehvasti kuid tuli ei kustunudki enam ära. Siis suri auto välja kuna bensiin sai vist otsa Big Grin . Seisis mingi 10min ja siis enam tööle minna ei tahtnud. Mootor nagu turtsus vahepeal ja ja võttis starteril hinge kinni. Siis märkasin ka et armatuuris ei põle peale abs-i tule enam ükski hoiatus tuli. Pika käiamise peale sain siiski tööle aga käis väga kehvasti. Oskab keegi midagi pakkuda. Foorumist leidsin et see andur millel kaitse peal aku juures võib sellist asja põhjustada või on asi milleski muus. Autole paigaldatud ka mingisugune immo mis ei ole minu käes algusest saadik toiminud.
Ma arva, et esimene asi see sama kaitsmega karp võta lahti.See on ülepinge relee. Seal sees külmjooted ja ei anna voolu edasi sinna kuhu vaja. Kui omal jootekolb käes väga ei seisa ,siis lase kellelgi teisel ära teha. Üepinge relee annab toited mootori ajule ja ka ABS-i ajule.
Täna siis lammutasin veits. Immo võtsin vahelt ära, see e imõjutanud midagi. Kui selle ülepinge relee välja tõmbasin ei toimunud ka midagi. Kas see võib seda tähendada et selles asi ongi. Oskab keegi õelda kas w126 380se-l 81 aasta omal ka selline relee olemas on. Kapoti all ei leidnud küll sellist.
Ok see ülekoormus kaitse ongi peetis. Lõhkusin selle laiali ja näppisin veits ning läks peale seda normaalselt tööle ja abs-i tuli kustus ka ära. Aga millegi pärast armatuuris aku, ega õli tuli ikka ei põle. Kas see võib ka ikkagi sellest tingitud olla et see ülekoormus kaitse jamab või on need kaks eraldi viga.
Palju laadimispinge on? Puudulik laadimispinge tekitab ka väga huvitavaid efekteWink

Ülepingekaitse/relee on ikka mudelikohane. Vaata karbilt Boschi numbrit ja otsi sama karpi.
Laadimispinget pole mul kodus millegagi mõõta aga tellisin genekale pingeregulaatori eks paistab kas siis hakkavad tuled põlema
Sai siis uus pingeregulaator külge kruvitud ja mootori tuled hakkasid kõik põlema ja kustusid ilusti ära ka käima pannes. Kõrgpingerelee põhjustab siis abs-i tule põlemajäämist ja mootori kehva käivitumist.
Tekkis siis uus probleem. Nimelt sõitsin tartusse ja asulas rahulikult sõites auto paar korda tahtis välja surra. Linnas foori taga suri ka paar korda välja. Hommikul panin tööle ja siis suri välja ja enam tööle ei läinud. Viisin auto elektriku juurde ja ta vahetas kommutaatori ära (pani 190 2,3 liitrise r4 oma peale). Auto läks siis käima kuid tühikäigul suri mõne hetke pärast välja ja nii paar korda järjest. Põõrdeid üleval hoides töötas normaalselt. Lootsin et ehk õnnestub saaremaale tagasi sõita ja kuni virtsuni oli kõik ilus kuni juhtus sama asi et tahtis 50-ga sõites välja surra ja järjekorras seistes surigi välja ja enam jälle tööle ei läinud. Kuivastus juhtmetel kommutaatori juhtmetel pinget peal hoides läks jälle tööle kuid madalatel pööretel suri kohe välja. Ja millegi pärast põõrete piiraja ka 4500 peal aga see vist r4 kommutaatori pärast(kuskilt meelde jäänud)? Aidake targad mehed. Millest alustada. Saaremaal ei tea ühtegi tarka Mercedes-Benz meest ka kelle juurde viia võiks.