Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: 190 küttesegu
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
190 66 kw 83a. bensiin, kus võiks asuda küttesegu reguleerimise kruvi? Ülevaatusel öeldi CO laes olevat, aga ei leia seda kohta, kus regullida annaks.
vanavaim Kirjutas:190 66 kw 83a. bensiin,  kus võiks asuda küttesegu reguleerimise kruvi? Ülevaatusel öeldi CO laes olevat, aga ei leia seda kohta, kus regullida annaks.
Keset õhufiltri "kopsikut" peaks olema üks auk mille sees asubki see väike kruvi mida tuleb keerata.Vastu päeva keerad maha kütust.Peaks olema miski 4mm kuuskant võti.PS. Lükkad siis võtit allapoole ja see kruvi-polt peaks ka siis allapoole tiba liikuma ja sellel ajal siis keeradki.
tänan, homme kohe uurin lähemalt
Kas -83 a. ja 66kw mitte karpa mootor pole. Sellel saad panna kütte segu ujuki tasemest paika vist.
Õhufiltri kopsiku ei all ega peal ei leidnud küll ainsatki kruvi
Kui on "Stromberg" karburaator,siis toimub reguleerimine karburaatori kõige alumisest punktist.Seal on reguleerimiskruvi,vist oli läbimõõt 8 mm (padruni torkad nagu altpoolt suunaga ülespoole) Kui keerad sissepoole,läheb küttesegu lahjemaks.Samas ei ole soovitav seda reguleerimist liiga tihti teha,sest seal on kummitihend,mis võib hakata läbi laskma.

  Rikas küttesegu
:põlemine on aeglane, võimsuse langemine, tahma teke, tekib õõgsüüde.
Lahja küttesegu:põlemine on veel aeglasem, tekivad tagasilöögid karburaatoris.
Rikastatud kütteseguConfuseduurim võimsus,põlemine on kõige kiirem, suureneb kütusekulu.
Lahjendatu küttesegu:ökonoomsegu, põlemine on täielik, võimsus langeb.