Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: MB 230E, 1983, W123, Tank
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Tervist, lõpuks siis minu esimene teema igapäevaliikurist. Tasapisi üritan kirjutada siia mõne rea sellest hämmastavast autost ja tema käekäigust.

Mark: MB 230E
V.A. : 1983
Ls. : ~300 000
Moto : 2,3 E 100kw R4
Värv : tumehall metallik.
Kk : hetkel manuaal 5k, väga ruttu saab originaal ATM kast tagasi tulema.
Lisad : 1xel.peegel, el. katuseluuk, 2x el.aken, klaasi soojendus, el. antenn. Roolivõim ja reg. tuled koos udukatega ilmselt standardis. Kesklukk on ka. Lisaks veel ABS.
Stereo : ilmselt originaal Becker 2000 kassetikas koodiga ja orig. kõlarid.

Plaanid : esialgu korda teha ja taastada originaalilähedane konditsioon. Vaikselt remontida ja tarbida.

Muud huvitavat : on väga palju. Üks imelik asi kahjuks. Esiklaasis täke ja keegi on kraapinud täkke kõrvale AI. WtfIcon_eek

Pildimaterjal ka lähiajal tulemas. Tänaseks kõik.
Lubatud pildid.

http://pildipark.clubmb.ee/pilt/76224-30052010.jpg

http://pildipark.clubmb.ee/pilt/67934-30052010006.jpg

http://pildipark.clubmb.ee/pilt/89392-30052010005.jpg

http://pildipark.clubmb.ee/pilt/49369-30052010003.jpg

http://pildipark.clubmb.ee/pilt/58587-30052010002.jpg

http://pildipark.clubmb.ee/pilt/88678-30052010001.jpg

Kaks viimast pilti on siis vana ja uue velje omad.

http://pildipark.clubmb.ee/pilt/57235-15052010.jpg

http://pildipark.clubmb.ee/pilt/53954-15052010004.jpg
Vahepeal muutunud:
1. Kassetikas on retrohõngust hoolimata vahetatud cd mängija vastu. Vanad kassetid on "ribadeks kuulatud" ja mulle tähtsad laulud enamjaolt cd-plaatide peal.
2. Küljekarpi on hoolega lapitud. Turvavöö kinnituse koht on uus ja tugev. Samuti istme kinnituse kronsteini alune plekk. Õnneks on ülejäänud põhi ja poolraamid tugevad.
3. Nagu ka piltidelt näha, vahetasin vanad ja koledad 14" valuveljed "uute" 16" RIAL firma toodetud kärgvaluvelgedega. Vanakooli kummardajatele peaks see firma väga tuttav olema-tegi ta ju aastakümneid MB ja BMW valukaid alternatiiviks originaalidele. Siinkohal suured tänud väga mõistlikule inimesele hr. Karule.
4. Sai vahetatud kõik 4 rooliotsa ja parandatud kokkujooksu. Sõita on mõnus ja kolin esisillast kadund.

Auto ise liigub pidevalt S-Sõjamäe ja Kristiine piirkonnas. Muidugi on ka kaugemaid otsi.
Masin on tubli tööloom ja käitub nagu mersule kohane.

Kütusekulust. Tallinn nobedalt 12/l100km, Tln rahulikult 11l/100km peale. Maanteel siis 10l/100km peale. No vahest tiba alla. Vana Mercedes-Benz on vana Mercedes-Benz. Ega palju alla kütuse kulu enam ei saa. Ühesõnaga atm kastiga võrreldes jääb kütusekulu samasse piirkonda.

Järgmiseks loodan vahetada koleda pleekinud kollase sisu musta naha/poolnaha vastu ja lõpuks jõuda tiivaäärte parandamiseni.

Loomulikult on pidevas tulipunktis käigukasti vahetuse teema-kaua sa ikka linna vahel sõites käigukastis tokiga õli segad. Asja on pidurdama hakanud uus mõte vahetada 2,3 moto korraliku ja tubli R6 valemiga moto vastu. Millega kaasneb niikuinii võimsama atm kasti install.'

Seda päevikut pidada polegi nii lihtne. Palju on tegemist ja vähe aega jääb netis kribamiseks.
Nonii, sai lõpuks autole ühtteist head tehtud.
1. Vahetasin esisillas piduriklotsid.
2. Tänu küünalde ja filtri vahetusele on kütuse kulu langenud .
Hetkel suvel siis reaalnumbrid-linn10 l/100km peale ja maanteel 9 l/100km peale.
3. Peale polstrite pesu polegi helebeez salong üldsegi nii kole. Sobib kere tumehalli metallikuga ideaalselt kokku. Üldse olen tähele pannud, et vanakooli mersudel on tehase originaalasjad ikka kõige sobivamad.

Tänasest alates on minu tööauto müügis. Aga sellest juba eraldi teemas.