Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: C32 AMG?
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Tervist,

Plaanis hakata suve poole autot vahetama ning kindel siht on W203

BRC-s on müügis selline masin:

http://www.auto24.ee/used/691524

Keegi teab midagi?

Kuidas see 260k läbisõit AMG mootorile mõjub?

Hind tundub liigagi hea amg eest...
Tean seda masinat küll. Oli vahelpeal mingis teises autoaias müügil, ja tuttav tegi sellega mõned päevad proovisõitu, asi liigub väga hästi, ja töötab ka korralikult, vähemalt siis töötas. Auto viis tagasi sel põhjusel, sest antud Mercedes-Benz oli mingi eriti suure avariiga hakkama saanud, ning mu naabrimees töötab Silberis ja tema eriti seda autot eriti ei soovitanud kui oli natuke selle kohta infot uurinud. Ning tuttav jättis ostu katki, ja viis auto tagasi. See oli vast sügisel, ning siis oli hind oluliselt kõrgem ka.
http://foorum.clubmb.ee/member.php?actio...e&uid=1173

Temal aastaid olnud C32 AMG, kuid pole kuu algusest foorumis käinud.
Kui saad kuidagi temaga ühendust, tervita minu poolt ja küsi kuhu ta aff kadunud on?!? Badgrin
C32 on jh päris mürgine asi, kuid neil kõigil üks tobe viga. Nimelt lekib või hakkab lekkima INTERCOOLERI vahejahutisse tosooli. Oli vist ca 20000 eek. Vahepeal oli jh siin müügis üks punase silikooniga kokkupandud mootoriga C32, millel ketiliin oli valesti paika saanud. See oli jh natukene halbade taastsjate juures käinud preparaat.

AGA selline elajas nagu C30. Haigelt kergelt liikuv masin on see ThumbsupThumbsupThumbsup Väga haruldane ka meie teedel.
Kunagi ühel on turbo võll katki läinud aga rohkem halba ei tea rääkida.
Hind on tõesti odavIcon_eek Kunagi maksis see 100 kilo rohkem ja oli töesti mingis teises autoaias müügis.Aga eks tasub proovima, kontrollima minna, et auto üle täisselgust saada.Veits on summutite näol tuuningut ka tehtud, originaalis on ikka üheltpoolt väljalase,sellel vist asendatud c55 väljalaskega.
(24-04-2010, 10:11 PM)wdb240 Kirjutas: [ -> ]C32 on jh päris mürgine asi, kuid neil kõigil üks tobe viga. Nimelt lekib või hakkab lekkima INTERCOOLERI vahejahutisse tosooli. Oli vist ca 20000 eek. Vahepeal oli jh siin müügis üks punase silikooniga kokkupandud mootoriga C32, millel ketiliin oli valesti paika saanud. See oli jh natukene halbade taastsjate juures käinud preparaat.

AGA selline elajas nagu C30. Haigelt kergelt liikuv masin on see ThumbsupThumbsupThumbsup Väga haruldane ka meie teedel.
Kunagi ühel on turbo võll katki läinud aga rohkem halba ei tea rääkida.

Mille järgi saab muidu C32-el ketiliini paigasolekut, ehk nö märkide paigas olekut kõige lihtsamalt kontrollida? Või on tarvis kogu esiosa lahti kakkuda?
Nimelt olen enda autol täheldanud,et soojalt tuleb selline nagu "klobin" vms sisse, autol LS kah sinna 280Kkm kanti, ilmselt kett veninud juba või pingutid? Käib nagu väga hea diisel, eriti on kuulda kui käigupeale paned ja pööre on madal Icon_sad
Edasi käib muidu endiselt väga korralikult. Ja rehvidele asu ei anna...

Mis puutub müügisolevasse autosse, siis see oli kunagi paar aastat tagasi Plusmerk-i avariiliste autode platsil müügil, esilaksuga. Nagu näha, siis ka tavaline non-amg stange ette pandud + tuled mida veel C32-el ei pakutud
(25-04-2010, 08:07 PM)92S500 Kirjutas: [ -> ]Mis puutub müügisolevasse autosse, siis see oli kunagi paar aastat tagasi Plusmerk-i avariiliste autode platsil müügil, esilaksuga. Nagu näha, siis ka tavaline non-amg stange ette pandud + tuled mida veel C32-el ei pakutud

Lisaks ei istu see veel korralikult ju küljes ka...Thumbsdown

[Pilt: 17049676.jpg]
OT: Kas ainult c32'l ei pakutud luupe? Mul 2000a w203 ja on originaal-luubid ees. (bi-xenon)