Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: Surve mootoris?
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Tegemist, siis jälle 124 2,0 diisliga.
Mure selline,et kui tõmmata välja õlivarras, siis sealt tuleb kergelt suitsu ja kui keerata maha õlikork, siis seal jälle pritsib kergelt õli välja ja tuleb suitsu.Mainiks ka ära, et kunagi on see mootor saanud kuumust, kui ventikas ei vunksind ja peale seda jookseb 1000km peale välja mingi liiter õli.(juhipoolne külg mootoril) Küsimus, et kas läbi kahjustatud tihendi võib õhu sisse tõmmata mootorisse ja sellest surve?
Ps. lisandunud on ka mootoril selline klõbin, nagu ka paljudel mersudel mis sõidavad taksot ( kui olete kuulnud) Varem käis mootor nagu mahe muusika kõrvadeleEusa_whistle
Minu meelest on su Mercedes-Benz mootor täiesti normaalne.
Minu meelest on see väga rumal vastus.
Surve karteris viitab ikka kulunud rõngastele(võimalik ka kolvid,hülsid).
Kuum võib rõngastele kehvasti mõjuda - võivad muutuda pehmemaks ja kuluda küllaltki ruttu. Vaevalt see 1 liiter õli ainult välja immitseb ju ikka enamus ära põleb.
Minu auto puhul küll tegemist pensakaga, kuid põhimõte peaks ikkagi sama olema. Minu autol on 1-3 silindrini survekadu 30% kandis ning 4. silindri survekadu jääb u 60% peale. Kindlasti võib osa ajada ka ebatihedate klappide kraesse, kuid usun, et nii sinu kui minu autol on põhisüüdlaseks kulunud kolvirõngad, mistõttu tekib karterisse surve.
Kui õli hakkas välja ajama peale kuuma saamist, siis on suure eeldusega tihend oma tegevuse lõpetand ning halvemal juhul ka kaan kõver.
Vaja kolvirõngaste "tihendusvõimet" mõõta - MBl spetsiaalne tööriistki selleks olemas. Ise kasutanud: http://img411.imageshack.us/i/17082008668uv3.jpg/
Vabandan. Ma soovitan ka siis midagi asjalikkuSmile Minu arust on sul kolm varianti: 1). Tee mootoril kap.rem. 2). Otsi teine mootor. 3). Anna niikaua tuld kui saad(Minu lemmik variant) ja siis otsi teine mootor(ei tohiks olla raske leida).
Ma ise usun, et asi pole jällegi nii hull, nagu paistab. Ise arvan, et õli ta ikka ei söö, sest mootor on pakuslt õliga koos, vaatan käin teeninudses ära mingi aeg ja siis kirjutan mis sai. Muidu rõhk näitab, et on mootoril hea. kui ta väga vähe pritsib õli, kui kork lahti keerata, siis võib surve olla karteris ka sellest ju, et saab lisaõhku, tihendivahelt? Eelmine aasta, kui sai käidud Imre juures remondis, siis tuli ka sellest mootorist teema ja need 2,0 mootorid pidid ikka väga kaua töötama ja kiideti ka, siis mootorihäält seal. Õnneks pole jõud ka vähemaks kadunud!