Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: w124 2.0d 55kw keti märgid!
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Tere! Otsisin, mis ma otsisin aga ei leidnud teemat kus oleks seletatud, kuidas neid keti märke paika panna, ertit pumba juures. Kas keegi oskab äkki mulle lingi anda või ära seletada, kuidas see protsess käib. Tänud!
Pumba juures ei olegi märkke! On all väntvõllil ja üleval nukvõllil. Pumbal on korgi all spetsiaalse tifti koht.
(20-04-2010, 10:50 AM)Laur Kirjutas: [ -> ]Pumba juures ei olegi märkke! On all väntvõllil ja üleval nukvõllil. Pumbal on korgi all spetsiaalse tifti koht.

Krt selle pildiga läks asi keeruliseks. Seal on näidatud kõigepealt on OT peal nõel siis järsku on ta 15 peal ei saa hästi aru mis seal mõeldud on? Ja kas siis ongi nii, et võtan selle pumba juures selle väikese kaane maha sealt ja topin kuskilt tihvti sisse ja panen teised märgid paika?
Engine at TDC on No.1 cylinder [1]11808.
Ensure camshaft timing marks aligned [2]11808.
Remove tensioner assembly before carrying out engine repairs [3]11808.
During removal/installation of injection pump: Crankshaft position set at 15° ATDC on No.1 cylinder [4]11808.
Install injection pump sprocket centering tool before removing bolt [5]11808. Tool No.601589051400.
krt oskan küll inglis keelt aga see on rsk liiga keerulineIcon_lol vb peaks laskma mingil targemal paika panna. Üks asi veel võtsin lollipeaga selle pumba kaane pealt maha ja seal all on tsentris polt. Ma keerasin selle poldi katki.Kas aitab selle poldi väljapuurimine või on kõik asi vussis.Icon_rolleyes
Vaakum pumba all olev polt? See mis hoiab pumba ketiratast kinni? Kui see, siis sellel on vastupäeva, ehk vasak keere Icon_cool
ei see ikka selle keti ratta polt polnud, see oli vaakumpumba membraani kinni hoidev polt. Icon_neutral
Igatahes äkki keegi ikka oskab kergemalt seletada kuidas neid märke täpselt paika panna?Rolleyes
Märkidest niipalju et on 3 punkti mis peavad ühtima- koos peavad olema samal ajal nuka märgid, väntvõllil noole vastas märk +15, ja kütusepumba regulaatori korgi all peab nukk olema augu keskel. Vähemalt venekeelses manuaalis- remondiraamatus on nii kirjas.
Olen ka ise nii toiminud ja kõik toimib. Täppisreguleerimiseks kasutasin juba klassikalist võtet- klaastoru pumba 1 silindri plunseri otsa. Icon_biggrin
märgiks siis ka selle ära, et kui kõrgsurve pumba otsa hammakat paigaldad, siis peab see lõpptulemusena olema nii, et kui esimene silinder on ülemises surnud seisus (väntvõllil OT), siis vaakumpump peaks olema vabas asendis.
sel juhul, kui järgmine kord hakkad midagi sättima, siis vaakumpumpa on lihtsam eemaldada(ei jää pinge alla ja poldid tulevad kenasti välja ning ei lõhu otsakaane keermeid)
nonii nüüd hakkas asi selgemaks saama. See klaastoru värk on veidi keeruline, aga see selleks. Tänud!Eusa_dance
Veel hakkas huvitama, et kus see pumba regulaatori kork asub või siis see asi, millesse tuli tihvt lükata, et pump õigelpaigal püsiks?
kas 300d-le samasugust joonist ka leidub kellegil?
(05-05-2010, 10:43 AM)umm Kirjutas: [ -> ]kas 300d-le samasugust joonist ka leidub kellegil?
300d on täpselt sama!
No lõpuks ise pusides ja otsides leidsin õhukopsiku alt ühe poldiaugu, kust pumpa liigutates on näha liikumist. Küsimus oleks, et missugune on see tihvt, mis sinna läheb või siis mida ma sealt august otsima peaksin? Või olen ma vales kohas otsingutega?
teises postituses on ju pilt, pildil (number 6) on ju näha mida otsid.
ei noh sealt on aru saada,ea ei ole nagu et mingi teravik peaks olema seal , aga ei ole nagu näha sellist asja.