Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: K:Mootoriketi märkide kohta
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Täna lasin siis mootoril vahetada klapisääre tihendid.Mees,kes seda tegi rääkis peale töö lõpetamist,et keti märgid ei läinud kokku...
Nimelt kui lahti võttis,sis märkis ära nii,nagu oli ja kui kokku hakkas panema,siis selgus,et tehase märkidega erinevus see 10 kraadi...
On kellelgi veel sellist asja ette tulnud?Mootor töötab ja auto sõidab ja puha,aga kummitab pisut see kuuldud jutt...
Ja veel...Peale seda kui kõik koos ja mootor töötas,siis pöörded ei läinud üle 4000r/pm-i...et miski "Safe mode",aga kui sõitma hakkasin,siis Sain sõiduga üle 4000r/pm-i ja ja lahutatud siduriga samuti.
Kas on kõik ok,või pean veel midagi otsima hakkama?
Sorry kui tühjast kohast paanikat üles krutin,aga lihtsalt murelikuks teeb selline asi..
pane ikka kirja, mis autoga/mootoriga täpsemalt tegu on..
Sorry...my bad..
C180 1997a.
(11-04-2010, 10:12 AM)Käpard Kirjutas: [ -> ]Sorry...my bad..
C180 1997a.

C180 ei peagi kohapeal üle 4000rpmi minema, mul oli samamoodi.
Uurisin veel siit-seal ja sain aru jah,et ei peagi kohapeal rohkem pöördesse minema.Väike paanika lihtsalt...
Aga oskab keegi miskit ehk nende keti märkide kohta kosta?
Kui paregu nende märkide järgi paigas on, siis ei tohiks muretsemiseks põhjust olla. Kahtlane on muidugi, et su auto enne remonti sõitis....
[Pilt: 53498-dgad.JPG]
Auto sõitis ennem remonti ja sõidab ka praegu,aga väidetavalt ei ole märgid tehase omadega vastavuses.
Pakuks variante, et kas ajas remontija miskit sassi, või on mootorikett lihtsalt veninud, nagu tööd tegevad asjad pahatihti teevad. Ja nukkvõlli ja väntvõlli märkide vahe on see 10 kraadi....