Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: W210 esisilla vedru kukkus välja
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Juhtus eile õhtul siis sedasi, et kruusateel vaikelt (10 km/h) sõites vajus juhipoolne esiots järsku madalale. Auto tungrauaga ülesse kergitades paistis rattakoopast esisilla vedru ots, millest kinni haarates see pihku jäi. Kuna väljas oli juba hämar, ei hakanud asja ise lähemalt uurima ja kutsusin kohale puksiiri, kes auto kenasti koduplatsile toimetas.
Küsimus nüüd selline, et kas asi tingitud sellest, et amordikinnitus pudenes lahti või milles asi, sest esisilla vedru ei tohiks ju nii sama välja pudeneda. Vedru ise täiesti terve. :mad:
ehe ... Viga on vedrukanduris too väsis ära...see on W210 nõrk koht olen ise seda korra kogend...jupi hind 350tk edu
Andres Kirjutas:http://www.mercedesshop.com/shopforum/sh...p?t=147997

Kuradima tõsine jama selle W210 tüüpveaga, juba väikesel kiirusel käis päris mõnus kolakas, mis siis veel linnasõidust või maanteest rääkida :flaming:

Käisin nüüd ka sündmuskohal ja korjasin teeäärest kere küljest pudenenud kurjajuure ülesse ja tegin sellest mõned pildid:

[Pilt: kurat_1.jpg]
[Pilt: kurat_3.jpg]
[Pilt: kurat_2.jpg]
tuttav jupp!!!
kuda see asi nii roostes saab olla hullumaja oleks nagu 70 aastate masina küljest. w201 esineb ka seda viga, mul murdus see jupakas ära sellel hetkel kui sooritasin möödasõitu kiirus oli kuskil 110 km/h
Markko Kirjutas:kuda see asi nii roostes saab olla hullumaja oleks nagu 70 aastate masina küljest. w201 esineb ka seda viga, mul murdus see jupakas ära sellel hetkel kui sooritasin möödasõitu kiirus oli kuskil 110 km/h

Kas sellisel kiirusel läheb juhtimine väga keerukaks, kui osa asju otsustab autost eemalduda?  Kas 98a  210  on ka juba riskigrupis või läheb veel mõned aastad aega?  
Aga need roostes pildid on küll masendavad.
soul Kirjutas:
Markko Kirjutas:kuda see asi nii roostes saab olla hullumaja oleks nagu 70 aastate masina küljest. w201 esineb ka seda viga, mul murdus see jupakas ära sellel hetkel kui sooritasin möödasõitu kiirus oli kuskil 110 km/h

Kas sellisel kiirusel läheb juhtimine väga keerukaks, kui osa asju otsustab autost eemalduda?  Kas 98a  210  on ka juba riskigrupis või läheb veel mõned aastad aega?  
Aga need roostes pildid on küll masendavad.

Ma pakun välja, et kui selline asi sul maanteel juhtub, siis ei saa enam juhitavusest juttugi olla! Kõik W210-ed on sama veaga, mõningatel on see asi juhtunud juba 150 tuh läbisõidul!
timmu Kirjutas:
soul Kirjutas:
Markko Kirjutas:kuda see asi nii roostes saab olla hullumaja oleks nagu 70 aastate masina küljest. w201 esineb ka seda viga, mul murdus see jupakas ära sellel hetkel kui sooritasin möödasõitu kiirus oli kuskil 110 km/h

Kas sellisel kiirusel läheb juhtimine väga keerukaks, kui osa asju otsustab autost eemalduda?  Kas 98a  210  on ka juba riskigrupis või läheb veel mõned aastad aega?  
Aga need roostes pildid on küll masendavad.

Ma pakun välja, et kui selline asi sul maanteel juhtub, siis ei saa enam juhitavusest juttugi olla! Kõik W210-ed on sama veaga, mõningatel on see asi juhtunud juba 150 tuh läbisõidul!

No sellisel juhul võib juu maantel nii endale kui teistele täitsa eluohtlik olukord tekkida.   On see ka kuidagi alt näha, et võib varsti ära kukkuda, või kui on nii hullult roostes siis peaks uued panema.
ei juhtu midagi ja juhitavus ei kao kuskile jah kui on all mingi 17 tolli velg siis jah ratas koopasse mul läks ka talverehviga koopasse ainult äkkpidurdamisega viskasin tagavara ratta alla mis oli madalama rehviga ja sõitsin Haapsalust Tallinnasse nii. Aga jah see rooste on seal hirmus mul oli 84 aasta w 201 ja pold ka see jublakas roostes oli täitsa keevitatav ja korralik, sellel sinu jublaka puhul pole enam midagi keevitada ka seal
Markko Kirjutas:ei juhtu midagi ja juhitavus ei kao kuskile  jah kui on all mingi 17 tolli velg siis jah ratas koopasse mul läks ka talverehviga koopasse ainult äkkpidurdamisega viskasin tagavara ratta alla mis oli madalama rehviga ja sõitsin Haapsalust Tallinnasse nii. Aga jah see rooste on seal hirmus mul oli 84 aasta w 201 ja pold ka see jublakas roostes oli täitsa keevitatav ja korralik, sellel sinu jublaka puhul pole enam midagi keevitada ka seal

No ei tea, kui ikka esisild vastu maad kukub, siis tagajärjed väga kurvad.
Kogu selle julla kinnituskoha ümbrus olla täiesti pude, ees ootavad mahukad keretööd, plaju uut plekki keevitatakse juurde...
kuhu ta sul kukub vajutab ju amordipeale ja kõik ega vedru ei hoija silda kinni kogemused olemas mis aasta autoga üldse tegemist on see rooste on seal ju metsik. Uuri parem seda kas roostegarantii tehasepoolt sinna ka toimib.
Markko Kirjutas:kuhu ta sul kukub vajutab ju amordipeale ja kõik ega vedru ei hoija silda kinni kogemused olemas mis aasta autoga üldse tegemist on see rooste on seal ju metsik. Uuri parem seda kas roostegarantii tehasepoolt sinna ka toimib.

Amort tuli ju otsapidi ka lahti! Täiesti jama lugu noh!
Masin on toodetud 1996. a ja ostetud 1997. a uuena MB Eesti esindusest, kus on ka algusest peale korralikult hooldatud.
TSee vedrukann uuest peast originaalist 300 krooni kandis . . . ja väga minev artikkel.
Mul juhtus sama jama täna. Autoks siis MB E 280. nädal tagasi sai ostetud. Huvitav kus on jõgeval lähim koht kus seda võiks teha saada??