Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: w126 87a s300d probleemid katuseluugi ja veermikuga
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Tere!

Probleemid jargmised:

Autol eelmine omanik katuseluugi kinni pannud, st. silikoni ja kruvidega. Kas katuseluugi plaat on samuti metall v6i plastik?, 1 variant see kinni keevitada ja m6ttes m6lkus veel lasta l6igata sobiva suurusega "aken" sinna? Kas selline asi tundub reaalselt teostatav?

Teine jama on seoses kolksuga ees, vahetasin amordi ja sarniiri ning see kolks on ikka alles, tugev kolakas k2ib kui august l2bi s6ita. Mida v6iks veel vaadata?
K6ik t66kojad senimaani on suhtumisega et vahetame selle jupi 2ra ja kui kolks 2ra ei kao siis asume j2rgmise kallale. Kui Tartus keegi oleks n6us mul veermiku yle vaatama ja oskaks 6elda ka reaalselt vahetamist vajavad jupid oleksin v2ga t2nulik.

Sten
Katuseluugi asemel võid panna kas või akvaariumi, ühesõnaga on seal teostatv aknad ja muud veidrused. Veermiku kolksu tasub otsida nn. järeljooksu padjadest (kui esiistmetel jalad välja sirutada siis asuvad jalge all, odavamad puksid maksid ca 700-800kr/tk nüüd vb odavamadki)
Seal on mingisugune sharniir ka puksidevahel mis hakkab kergelt häirivat kolinat tekitama.
Kas keegi oskab Tartus soovitada t66koda, inimest, kes w126 veermikuga rohkem sinapeal oleks kui "keskmine" t66koda. S6idan n2dalas 800 - 1000 km ja see kolks ja paar jama veel on mu aju m6lki l66nud nyydseks.
Ise panustaks ka järeljooksu padja peale, töökoda niisama pakkuda ei oskagi, soovitaks mine käi üv punktis maksa mingi paar sinist ja las raputavad/liigutavad alt, ehk saad targemaks siis.
Ei väsi kordamast - parim kodune viis järeljooksu kontrolliks - keera ratas välja, mine autost välja ja löö kannaga tugevasti vastu väljakeeratud ratast, rehvile vastu sõidusuunda siis, mitte küljelt.
Kas kostub kolks või, vastavad edasised järeldused on juba kerged teha.
T2nud, viga leitud selle padja n2ol Eusa_dance