Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: 2,6 (125kW) mootor
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Mida arvavad kogenud mersumehed näit. 2001-2002a C-240 mootorist 2,6 (125kW) ja selle kütusekulust.
(Kuna E-klassi peale hammas ei hakka siis võtaks väheke tagasihoidlikuma versiooni )

Ja oskab keegi äkki ka seesuguse masina Kasko hinnast midagi rääkida

Tänud ette.
vana 2,6 (118/122 kw olenevalt kas katiga v ilma) oli täielik saast.
Uue mootori kohta kogemused puuduvad.
c240 1997-2000 on superhea moto jällegi.
E-klassi peal on 2,4 V6 jälle täielik besuröövel, mõttetult raske kere vedada tal, pigem siis juba 3,2....
C-klassil on jälle väga OK....
w210 peal see V6 ei sobi kastiga kokku. sellest ka probleem kütusekuluga.
reaalselt on w210 ja w202 vahe tsips üle 100kg vist ainult. aga teise olemusega autod oopis.
Antud juhul pean silmas (autom.kastiga) W203 TE mudelit
tuleb välja, et 202 peale pandi ka seda uuemat 2.6 motot. vist Tongue

tehaseandmed: 2.4: 11,4 linnas; 2.6: 14,4 linnas
OK aga millise katlaga see eelpool mainit masin võiks olla siis Rolleyes
mina rääkisin konkreetselt w202 universaali, märgistusega C240, erinevatest mootoritest kubatuuriga 2.4 ja 2.6. Millest võiks järeldada, et see 2.6 siiski väga andekas ei ole. c320 kütusekulu jääks samasse auku aga see on juba paras elajas ikka.

w203 universaal c240 kütusekulu 10km peale:

Linn automat: 1,65 liter
Maantee automat: 0,83 liter
Keskmine automat: 1,12 liter

C320 universaal:

-bykjøring 1,68 liter
-langkjøring 0,82 liter
-snitt 1,13 liter

Järeldame, et veidi mõttetu mootor on. Manuaaliga tarbis veel rohkem
Ok seda tahtsingi teada
Aga kuna pole plaanis soetatava autoga hakata sriitreissidel osalema siis võiks ju mõelda ka diisel-versiooni peale.
Milline neist parim?
dislad, raisk, on jube kallid. mina võtaks enne c180 või c200 kompressori. väga buenod mootorid Smile

tavaline 1.8 bensiin oleks ka täitsa ok ma arvan. nende CDI diislitega paned omale pommi alla pärast, kui juhtud kogemata ruunatud isendi otsa sattuma. neid ei jõua keegi remontida lihtsalt. Aga kui diisel siis suurem kui 2.2cdi - neid raskem ehk tappa. C270CDI või C30 CDI AMG (see viimane on muidugi utoopia... 6,8sec sajani, 27seciga 1km jne)