Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: 560SEC omanik ilges hädas...
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Lehti: 1 2
Tere

minu benz kuumeneb yle...vahetasin radika ära, sest vanat polnud võimalik parandada ja tellisin silberautost orig. korgi(algul pakuti et selles võib asi olla, aga ei olnud vist)..aga nyyd kuumeneb ikka yle...äkki on keegi tark, kes oskab mingit moodi aidata...asun Tartus Mõisavahes
Noh võimalusi ju mitmeid:

1. Sul termostaatklapp ei avane ja kõik käib mööda väikest ringi - klapi maksumus 100 krooni

2. Esimene ventilaator, mis radika ja mootori vahel on, ei hakka tööle - st, et termosulgur, mis selle kindla temperatuuri tagant tööle paneb on nässus. Sellel peaks olema see silikonõli baasil töötav ventikas.
(Selle remont kallis, lihtsam oleks nn alatiseks kinni panna ja talvepaiku uuesti lahti võtta)

3. Esimene ventikas ei pruugi ka töötada, kui isegi keskmine ei tööta, peaks see esimene siiski parajalt asja maha jahutama (kui sul see muidugi on olemas, see vist kondika oma muidu) Sellel om mootori küljes nn termostaatandur, mis paraja temperatuuri juures hakkab ventika juhtmele massi andma. Võid selle juhtme otse kuskile massi panna ja see siis alati töötab sul, või ostad uue anduri.

4. Veepump ei pruugi töötada - vesi ei käi ringi ja kuumeneb üle.
Kas see termostaatklapp on paisupaagikyljes?......ma pole tegelt kuigi tark sel teemal
ja nende tiivikute kohapealt niipalju et sinna on hoopis mingi fordi 2 tiivikut pandud mis ma arvan et toimivad...kuigi plaanis sinnagi kunagi originaal panna.. a see selleks....aga mul ongi ma arvan see teema et käib väikest ringi...sest kui ma paisupaagikorki korra maha keeran ja nagu vurtsu välja laseb siis voolab vesi suurde ringi edasiTongue...
kas selle klapi järele peaks minema silberautosse..ma lippaks koheTongue
kui see jupp peaks selline olema http://69.0.158.19/live/G400115462WAH.JPG
siis see vist on mul kuskil autos..aga ma ei kujuta ette kuhu see käima peaks
aaa..ja see et nagu kui mootor natuke käib..siis selle veepumba alumisest torust hhakkab tosool välja pressima..
klapp ise on müügil pea enamates autotarvikute pes ja ei asu ta paisupaagi küljes.

Kui sa mööda seda jämedat veetoru, mis radikast edasi läheb liigud, siis tuleb siuke kolmik, või midagi sarnast, mis peaks mingi 3 poldiga kinni olema. See on ühe otsaga mootori ploki küljes. Keerad need poldid lahti ja sees ongi termostaat. Suveks tegelt pole seda klappi vajagi - see rohkem jahedate ilmade jaoks, et võimalikult kiirelt mootor soojaks läheks.
kas see jääb nagu veepumba ylemise otsa ja selle "kaane" vahele?
elistasin yhte autotöökotta ja sealt öeldi et termostaat ei tohiks sellist viga tekitada..et äkki on mul blokikaanetihendis midagi???...et surve sees ja miskit tarka veel.....ytles veel et tavaliselt on termostaadiga see jama et auto ei lähe soojaks.............aga ma ei näe mingit õlileket blokkaane tihendite vahelt


Huvitav, milline töökoda julgeb väita, et mittetöötav termostaatklapp ei põhjusta mootori kuumenemist.

Siililegi selge, et kui termostaatklapp ei avane, siis kogu süsteem toimib mööda väikest ringi ja vesi ei saagi maha jahtuda, kuna ei jõua kunagi radikani.
ma loodan et sul on õigus...kuid ta ytles ka veel et tavaliselt termostaatklapid mitte ei avane vaid lukustuvad
Leps615 Kirjutas:ma loodan et sul on õigus...kuid ta ytles ka veel et tavaliselt termostaatklapid mitte ei avane vaid lukustuvad

Nii ongi - tavaolukorras on klapp suletud olekus ja kõik toimibki mööda väikest ringi - kui vee temperatuur jõuab 85 kraadini, siis klapp avaneb ja vesi hakkab läbi radika käima
mulle kõlab ka sinu variant usutavamalt....ma muidu panin sinna aja kinni neljapäevaks...ega oska seda ise vahetada..nad seal ka kahtlesid et ääkki on keerukas vahetada....a äkki tead ka mõnda kohta kus konkreetselt mõni vend seda teha oskab
Leps615 Kirjutas:mulle kõlab ka sinu variant usutavamalt....ma muidu panin sinna aja kinni neljapäevaks...ega oska seda ise vahetada..nad seal ka kahtlesid et ääkki on keerukas vahetada....a äkki tead ka mõnda kohta kus konkreetselt mõni vend seda teha oskab

Kahtlesid,et äkki on termostaati keeruline vahetada??? Siis otsi küll muu töökoda.....
Karl Kirjutas:Kahtlesid,et äkki on termostaati keeruline vahetada??? Siis otsi küll muu töökoda.....

Irw jah, see töö võtab ka kõige algajamal autoomanikul maksimaalselt 5 minutit aega. Lihtsalt keerad 3 polti lahti, termostaat välja ja kolm polti tagasi kinni. Kõik nii lihtsa ja juurdepääsetava kohpeal ka veel.

Peab lihtsalt jälgima, et väga sooja mootoriga asju ei aetaks, võid kuuma vett näkku saada.

Aga sa vaata parem mõni asjalikum töökoda endale - mina sellisesse kohta ei tahaks isegi helistada mitte
tundub, et te ei tea kus V8'l termostaat on! Smile ma ka ei viitsiks vahetada.
marek Kirjutas:tundub, et te ei tea kus V8'l termostaat on! Smile ma ka ei viitsiks vahetada.

Tean küll kus asub,kuid jutt ju autoremonditöökojast,kui nad kahtlevad sellise tühise asja nagu termostaadi vahetuse oskuses,numaeitia......
kus see termostaat siis lõpuks onBig GrinBig GrinBig Grin?mulle tundub ka et ysna keerukas lugu.a peaasi et see termostaadi vahetamine mul probleemi lahendaksTongue
mis temperatuurini ta läheb? teadmata 560sec võin öelda, et minu M104 läheb 110ni enne kui el. vendid järgi tulevad. seda poleks ma küll oodata osanud.
mul pysib natuke normi peal (80) ja siis hakkab tõusma 120 on punasel
aga vendid on mul yhendatud koguaeg käima..sest andur ei töötand enam hästi
Lehti: 1 2