Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: w124 e220 manuaal 1994, probleem plastmassivibraga kapoti all, video postituses
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Autol on eriti külma mootoriga tühikäigul (ca 700 pööret) kapoti all hääl, nagu oleks sinna tööriistad ununenud. Ei suuda leida esimese hooga ühtegi lahtist plastmassdetaili. Viskosidur ka ei loksu, vent vastu tuulesuunajat ei käi. Pöörete lisamisel käib korra suurem plastmassne kõrin ja siis on vibra kadunud. Sooja mootoriga heli kadunud või väiksem. See vibra on olnud viimasel paaril-kolmel kuul ja tasapisi tugevamaks läinud (pole sattunud teenindusse, et masinat ette näidata)

http://www.youtube.com/watch?v=57s2o-KOLvE (mobiiliga tehtud, aga heli kuuleb ilusti ära)

Kas kellelgi on ideid, mida kontrollida?
Geneka rihmapinguti on neil kaootiliselt lagisenud. Mingid otsa puksid,leevendusamort kuluvad ära ja tekkib lõtk sisse. Suru mõne pika suure kruvikaga sellele rihmapingutile töötava mootoriga peale ja vaata, kas kaob ära.
(31-03-2010, 10:22 AM)wdb240 Kirjutas: [ -> ]Geneka rihmapinguti on neil kaootiliselt lagisenud. Mingid otsa puksid,leevendusamort kuluvad ära ja tekkib lõtk sisse. Suru mõne pika suure kruvikaga sellele rihmapingutile töötava mootoriga peale ja vaata, kas kaob ära.

Tänud mõtte eest, proovin järele. Pean hommikut ootama, praegu sooja mootoriga praktiliselt täielik vaikus.

Kas sel mootoril ka selline variant võib olla, et keti pingutustald (on see õlirõhuga pingutatav?) probleeme võib põhjustada. Üldiselt õlirõhu näidik nagu liimitud 3 at peale. Pole küll originaalandur, aga peaks töötama, vaid suvel 30kraadise kuumaga tuleb seier veidi allapoole.
mul tegit täpselt sama häält lamerihma pingutus amort ja sammuti ainult külma mootoriga tühikäigul. Arvasin isegi algul et plastiku vibra.
Jep, sama lugu- peale lamerihma amordi (maksab ca 500 kr kanti) vahetust kirjeldatud hääl kadus (w124 3.0 D 95.a). Amordi alumine kummipuks oli väsinud/kulunud ja võimalik, et amort ka ise õhtal (kuna ise seda ei vahetanud siis ei tea kindlalt väita. Päev hiljem sai pandud ka uus rihm siis tulemus täeisti vaikne st kõrvalhelideta. Arusaamatu on mootori temperatuuri mõju antud heli tekkepõhjuse juures. Midagi kuumeneb, järelikult paisub...?
Tundub küll, et amort süüdlane.

Kas lamerihma amordi puhul on võlusõnadeks originaalosa ja Silberauto või saab originaali kelleltki parema hinnaga? Või on mingi B-osa olemas, mida on mõtet kasutada? (mootor M111.960)
(07-04-2010, 01:37 PM)Priit Kirjutas: [ -> ]Tundub küll, et amort süüdlane.

Kas lamerihma amordi puhul on võlusõnadeks originaalosa ja Silberauto või saab originaali kelleltki parema hinnaga? Või on mingi B-osa olemas, mida on mõtet kasutada? (mootor M111.960)

Sai ka rihm vahetatud ja avastasin et rullik lahti....
Nüüd avastasin et ka rihma leevendus amordi alumine puks on lahit, 700-900 põõrde juures oli plastiku häält kuulda salongi..
Rulliku poldile sai eelmine kord keerme liimi pandud aga ikkagi vibrab polt lahti, kas äkki on ka amort õhtal- see läheb nüüd vahetusse...
Kas on kellegi olund sama jama et rulliku polt lahti tuleb... Igavene jama kui see hakkabki lahti vibrama