Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: w202 hi flow filter
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
tervist!
Tahaks oma c180 ´95a mesale sellise hi flow õhufiltri panna.

http://www.design911.com/Mercedes-Benz/M...81-cmo801/

Oskab keegi öelda nende hi flow filtrite head ja halvad küljed, ning kus Eestist neid leida?
(28-03-2010, 08:20 PM)thomask Kirjutas: [ -> ]tervist!
Tahaks oma c180 ´95a mesale sellise hi flow õhufiltri panna.

http://www.design911.com/Mercedes-Benz/M...81-cmo801/

Oskab keegi öelda nende hi flow filtrite head ja halvad küljed, ning kus Eestist neid leida?

Mineku vahet ei ole ainukene vahe on see ,et väga vähe muutub hääl valjemaks. Õhukulumõõtjatele ei ole see filter meelepärane.
Ühesõnaga see ei ana sulle mitte midagi.
Või kui loodad 1,8l-2,0l -saada siis selle filtriga küll mitte. Odavam on osta kohe võimsama mootoriga auto. Aga kui tahad katsetada siis soovitan küll ennem aju modida see annab rohkem tulemust kuid seda 10kw vahet persega ei tunne.
Tänan vastuse eest.

10kw parema filtri kohta on isegi palju vist ja oli plaanis koos sportlikuma summutiga kasutada. Uue auto ostusoovi pole, praegune tehniliselt väga korralik. See aju modimine hakkas mind küll huvitama. Mida sellega täpsemalt mõtlesid? Googeldades ei leidnud ma selle kohta midagi.
Aju progetakse ümber. Minu 75 kw pakuti progemist 4k ja saaks 90 kw.
Põhimõtteliselt on mootoritel tehasest tulles alati võimsus varu aga võimsuse tõstmisel võib mõni muu asi hakata järgi andma. Kuna auto siiski ehitatud originaal võimsusele vastavaks.
Ajus kirjutatakse üks kivi ümber. Sellega muutetakse kütuse pealevoolamise aega, kogust ja segu (kütuse õhu segu).
Selle tagajärjel saavutatakse väände ja hobujõu kasv. Kui näiteks ennem oli sul piiraja 6200 pöörde juures siis peale seda on sul see 6400 pööret. Kui ennem hakkas see 1,8 mingilmääral elama 3500 pöördest siis chipiga 3000.
Kogemus on näidanud ,et chipitud ajuga on kütusekulu väiksem.

NB! Chipitud ajuga tõuseb heitgaaside kogus märgatavalt ja ülevaatust ei pruugi enam läbida.

Sportlik summuti pütt ei ole hobujõu tõus. Ega kui sul auto rohkem möliseb ei tähenda ,et see auto paremini edasi läheb.
Hääl ei ole võimsusega võrdeline. Väljalaske modimisel esimene asi mis annab võimsuse kasvu on ikkagi kati eemaldamine ja torukollektori paigaldamine. Enamjaolt tõstab selline tegevus hobujõude kuid ei pruugi.

Aga pritsega mootoritel on pigem takistuseks elektroonika: aju, pihustid jne.

Pigem kui tahad oma autot teravamaks saada siis vaata ja otsi romulatest teist mootorit see on odavam.
Ok, aga sellele autole vist mingi tuuningfirma poolt sportlikumaid ajusid ei tehta?
Õhufiltri vahetuse kõige suurema efekti saad siis kui vahetad musta filtri puhta vastu. Puhas originaal või super-hüper sport filter ei muuda midagi.
Proovitud, sai pandud üks turbo rõhu kell mis näitab ka hõrendust õhu filtri kopsikusse, peale filtrit. Ei liikunud see miinus poolele kriipsukestki, järelikult on originaal filter täiesti piisav ja ei takista midagi.