Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: W220, 2003.a S320CDI vibratsioon
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Selline probleem siis, et tekib autosse vibratsioon ja mingi mürin kui aeglaselt kiirendada ja tekib ta siis kuskil kiiruste 60 ja 70 vahel ning natuke üle 90. Kui kiirendada kõvemini, siis nendelt kiirustelt üle minnes vibratsiooni ei teki, samuti et teki kiiruse vähendamisel. Ka tundub, et vibratsiooni on vähem kui käigukast S reziimil. Kust peaks hakkama viga otsima, käigukastist, kardaan, reduktor? Lisainfoks siis seda, et läbisõit 180 tuh ja kõik hooldused senini esinduses tehtud, ehk siis ilmselt peaks ka õlid olema õigeaegselt vahetatud.
Mu arvamus pole kõige teadjama oma, aga ma julgeks kahtlustada tosooli sattumist käigukasti. Eks teadjamad rääkigu edasi...
Vägisi tundub trahvo lukustuse viga. Just nädalake tagasi maadlesin ühe sellise 211 kerega millel oli tunne, et tee on niiiii treppis et juba. Tegelik põhjus ja seega jutt on pikk ja keeruline - olen korduvalt selles vallas foorumis kirjutanud. Lühidalt on viga enamasti selles, et käigukasti "aju" ei suuda trahvos ettenähtud libisemisprotsenti hoida. Kuna asi libiseb rohkem läbi kui lubatud, suurendatakse rõhku. Ühtäkki asi haakub, seejärel lastakse surve järgi, sest LUKUSTUS pole antud režiimil ette nähtud. Õlisurvet vabastades katkeb asi ükshets täielikult ja libisemine läheb liiga suureks. Kogu protsess hakkab uuesti otsast peale. Tulemuseks on vibratsioon, tõmblemine, niiöelda akuliku tee tunne.
Kui kastis on varem üli vahetatud, siis on kaks varianti - vahetusmees tegi midagi valesti või teine asi pandi vale õli. Pigem usun, et Silberis pole kasti õli vahetatud, sest see nõe tuli alles suht hilje ja millegipärast nad ei praktiseeri seda.
Muidugi on võimalus ka muudeks vigadeks kuid enne kasti pesu vaatan naguinii arvutiga milline see läbilibisemine on. Asi joonistab hea graafiku ning siis saad ka aru milles viga. Kui soov siis võta ühendust. Suht selline standardprotseduur see kasti pesu. Ise sa seda asja kahjuks terveks ei tee - ei aita ka tavaline kasti õli vahetus. Aga noh see on minu kogemus, mis ei pretendeeri muidugi absoluutsele tõele.