Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: w124 kupee uksepolster
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Kas keegi teab öelda, kuidas lahti käib? Esialgu tundub nagu oleks kolmest osast kokku pandud; pluss käepide. Kust poolt lammutama hakata- ülevalt või alt? Mida tähele panna, et tüübleid ja nagasid peeti ei keeraks?
suht porno värk on...
krt täpsustage palun keegi Tongue ma ei võtnud ise (ei saanud hakkama). isegi asjatundja nökerdas tükk aega.
1)Eemaldad uksepostipoolse kroomplaadi
2)Eemaldad A-piilari poolse kroomplaadi
3)Eemaldad lukuvastuse ümbrise kroomraami
4)Emaldad lingi plastiku(peene kruvikeera või lõiketera ots vahele, ülipeen, et ära ei kraabiks)
5)Eemaldad alt lambi, tõmbad küljepeale välja ja pistik küljest ära
6)Vaata, et alt lisakruve ei oleks, kui on, eemalda
7)Eemalda el. istme nupud, seejärel tuleb ka raam ära
8)Keera lahti lingi all olev kruvi, tõmba lingi ümbrist alla poole rahulikult
9)Keera lahti ülemine käepidemekruvi sealtsamast lingi alt
10)Keera lahti keskmine ja ka äärmine käepideme kruvi
11)Käepide istub tüüblitega polstri küljes, tõmbad rahulikult küljepeale(autost eemale) välja, kolm kõverikkku seal, tagasi pane nurga alla hiljem
12)Võta polstrist kinnni ja tõmba rahulikult üles, ja saadki kätte
tuleb tuttav ette. suht raske oli tagasi saada ainult nii, et kõik ühendused sulguksid. ja peegli kinnituskruvisid oli ukse sisemus täis - need ei lase ka paika minna.
Ma ütleks et esimene oli suht lihtne ja loogiline, tagumine oli üllatus minu jaoks....aega ikka läks, iseenesest on tagumine 3 kruviga kinni, aga leia need üles ja katsu lahti saada...SEC'i puhul oli ikka tõeline peavalu....
Rolz Kirjutas:1)Eemaldad uksepostipoolse kroomplaadi
2)Eemaldad A-piilari poolse kroomplaadi
3)Eemaldad lukuvastuse ümbrise kroomraami
4)Emaldad lingi plastiku(peene kruvikeera või lõiketera ots vahele, ülipeen, et ära ei kraabiks)
5)Eemaldad alt lambi, tõmbad küljepeale välja ja pistik küljest ära
6)Vaata, et alt lisakruve ei oleks, kui on, eemalda
7)Eemalda el. istme nupud, seejärel tuleb ka raam ära
8)Keera lahti lingi all olev kruvi, tõmba lingi ümbrist alla poole rahulikult
9)Keera lahti ülemine käepidemekruvi sealtsamast lingi alt
10)Keera lahti keskmine ja ka äärmine käepideme kruvi
11)Käepide istub tüüblitega polstri küljes, tõmbad rahulikult küljepeale(autost eemale) välja, kolm kõverikkku seal, tagasi pane nurga alla hiljem
12)Võta polstrist kinnni ja tõmba rahulikult üles, ja saadki kätte

Okei. Käepide on müstika. Sisemise lingi katte alt tuleb nähtavale üks käepideme polt- kuskil mujal ma ei näe muid kinnitusi. Käepide lihtsalt on kinni.
Vaata nüüd hoolikalt veic altpoolt, kaks polti/kruvi on veel seal, käepidemes on veel keskel ja ääres selline auk, kuhu saad kruvikeerja sisse pista ja kruvi lahti keerata, vaata hooliaklt...
Kui need lahti tämbad käepideme uksest eemale välja, jookseb polstrist välja
Rolz Kirjutas:Vaata nüüd hoolikalt veic altpoolt, kaks polti/kruvi on veel seal, käepidemes on veel keskel ja ääres selline auk, kuhu saad kruvikeerja sisse pista ja kruvi lahti keerata, vaata hooliaklt...
Kui need lahti tämbad käepideme uksest eemale välja, jookseb polstrist välja
Ei ole seal ühtegi auku. Täiesti tuugalt vasta polstrit igalt poolt. Vanematel kubedel ju teistsugune sisu kui uuematel. Selle pärast ei laksagi su how to võibolla, Rolz. Sad(Faceliftiga kubed tulid juba teise sisuga, vist?)
Oot, äkki vanadel oli tüüblitega, ehk lihtsalt tõmbamise teooria, sedaanidel on käetoed uksepolstri küljes.....Kui kruviauke käetoes ei ole rohkem siis pole teist varinati...tõmba..
Rolz Kirjutas:Oot, äkki vanadel oli tüüblitega, ehk lihtsalt tõmbamise teooria, sedaanidel on käetoed uksepolstri küljes.....Kui kruviauke käetoes ei ole rohkem siis pole teist varinati...tõmba..
See tõmbamine nõuab head julgust Tongue aga eks ma proovin hakkama saada, tänks vastuste eest
tõstes tuleb ära. ja minuteada käepidet pole vaja maha keeratagi.
Andres Kirjutas:tõstes tuleb ära. ja minuteada käepidet pole vaja maha keeratagi.
Jutt jumala õige. Tänud.