Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: Eestlaste arvamus: parim on Mercedes!
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Lehti: 1 2
(24-03-2010, 10:19 PM)põhh Kirjutas: [ -> ]vanema masinaga kannatab linnas posti maha sõita ja rahulikult edasi liigelda. uuem keerab ennast kenasti ümber posti rulli.
"Pommikindlate" masinate tootmine lõppes tõesti 90 lõpuks ära, kõik tootjad on praegu varuosade peal väljas.

Oled sa sõitnud -90 ja ülesse Mercedesega, et tead rääkida?
(25-03-2010, 02:18 PM)python Kirjutas: [ -> ]
(24-03-2010, 10:19 PM)põhh Kirjutas: [ -> ]vanema masinaga kannatab linnas posti maha sõita ja rahulikult edasi liigelda. uuem keerab ennast kenasti ümber posti rulli.
"Pommikindlate" masinate tootmine lõppes tõesti 90 lõpuks ära, kõik tootjad on praegu varuosade peal väljas.
Oled sa sõitnud -90 ja ülesse Mercedesega, et tead rääkida?
'97 ce vs '04 clk, kui täpne olla. '90 kutsikas ka suht pommikindel lennuk, aga poste ega puid sellega veel niidetud pole. hoian sind asjade käiguga kursis siis.Icon_biggrin
(24-03-2010, 12:15 PM)wdb240 Kirjutas: [ -> ]E65 roolilatt Thumbsup Hind on ca 1000kr kilomeeter. Kasulik on osta uus esindusest,sest siis saad vähemalt garantiiajal 2-3 uut latti.
Ma ei tea küll ühtegi W220 millel sellist jama oleks. Need andmed pärinevad E65 meeste suust.
E65 roolilati kestvuse rekord on 3500 km. Pärast omanik mainis, et sõitis 4 korda päevas Männiku teed mööda 110km/h.... jne.
Ise puutusin kokku 650-ga, millel oli samasugune omanik. Tõi Saksast garantiiga auto ja siin kestis roolilatt 5000 km. Arvestades sõidustiili, oli see isegi palju, aga muidugi oli süüdi hoopis auto/tehas. Retard
(28-03-2010, 07:36 PM)Topo Kirjutas: [ -> ]
(23-03-2010, 12:21 PM)Karl Kirjutas: [ -> ]
(23-03-2010, 01:38 AM)Topo Kirjutas: [ -> ]E65 kindlasti parem vastupidavuse kohapealt.

Ja kes oled sina, et seda KINDLASTI väita? Oled omanud mõlemaid aastaid ja tead rääkida oma kogemustest? Või oled töödanud UM-is ja Silberis ning tead rääkida töökogemustest?

Uuri kirjandust ja vaata statistikaid kummal on vähem vigasi ja tehasedefekte jne.
Kel janu sellel jalad ja otsib ise.
http://www.google.ee/#hl=et&source=hp&q=...584b0251f4

Kirjandust lugeda ja krt teab kelle poolt tellitud statistikat võivad tõesti kõik lugeda, internet on suur ja oivaline. Kuid just see sõna KINDLALT tekitab minus trotsi, selle sõna väljakäimine eeldab ikka eneses väga kindel olemist, see saab põhineda ainult isiklikele suurtele kogemustele, mitte sellele mida kirjutatakse. Kui su lause oleks olnud a´la E65 on väidetavalt ja statistikale toetudes vastupidavam, ma poleks üldse hakanud sulle vastama.

P.S. Ma ei ürita väita, et W220 on tugevam, ma ei tea kummagi poolt KINDLALT midagi kosta. Olen lugenud mõlema kohta nii mõndagi head ja halba.
Minuarust uued Toyotad ja Hondad on päris vastupidavad masinad. Kui poest ostad vanale masinale sharniiri siis vaevalt, et see kauem kestab kui uue auto oma. Vana autoga sõites ei häiri roolilõtkud ja kolinad ja muu selline jama. Ühel X5-el millel läks latt vahetusse ei tundnud mina mingit lõtku. Ja samas, krt teab palju w123 jupid maksid kui ta veel uus auto oliBig Grin. No ok seal on vähemalt kümmekorda vähem asju ka mis võiks p1rse minna.
BMW omanike arvamust http://foorum.bmw-club.ee/viewtopic.php?...0971f9f04a

Eestist tean inimest, kes müüs oma 2 aastat vana 745(E65). Ostis uuena, peale igat pikemat sõitu tuli midagi vahetadaBig Grin Ütles, et tal raha on, kuid ei ole nii palju vaba aega, et teenindusse pidevalt autoga sõita.

Siin Norras rääkis sama juttu mees, kes parandab autosi kohalikus BMW esinduses ja seda kõikide uuemate BMW seeriate kohta. Seega ei saa lugeda veaks, Eestis müüdavat kütust ja teede halba kvaliteeti.
Kui temaga õigesti ringi käia siis kestab nagu kõik teised.
Lehti: 1 2