Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: Mb 190e 1986 2.3 - eigi
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Lehti: 1 2
Autoks siis mb 190e 1986a 2.3 97 kw ja manuaal 5k.
Varustusest on sellele kaasa antud: roolivõim, 4x el aknad, el katuseluuk, must nahksisu.
Helitehnika: Tegin ära ka täieliku isolatsiooni.Ustes ja põhjas müramatid. Makiks siis hetkel mingi sony makk mis teeb oma tööd korralikult, aga lähiajal plaanis osta uus. Taga Sony ovaalid 280w ja ees signati omad. Vedasin ära ka võimu ja rca juhtmed. Vaja veel woofer ja võimendi ka sisse panna. Voofriks on hertz 750w ja võimendiks Power Acoustik LT980/2
Rehvid, veljed ja vedrustus: hetkel all 15 tolli valukad koos talverehvidega, aga suveks plaan 16 vekjed alla saada. Sai paigaldatud ka madaldus.

Kui auto sain siis hakkasin põhja keevitama, ja tegema keretöid. Kui põhi oli tehtud siis katsin terve põhja konserveerimis määrdega, mis jätab põhjale sellise kaitsekihi ege lase kividel põhjale viga teha. Sai vedada ka uued piduritorud otsast lõpuni. Sai vahetatud ka kõik piduri kotsid ja ka kõik 4 ketast. Veermikus ka vahetatud vaja olevad puksid. Sai ostetud uus sumbutaja ehk siis eest püksteset kuni viimase pütini. Viisamseks pütiks läks remuse sportsumpa mis teeb sellist ilusat madalat häält. Sai lahti võetud ka mootor. Vahetusse läksid keti hammasrattad ja ka kett ise kuna oli selline õrn klõbin sees. Vahetatud ka mõlemad veovõllid. Oleks veel vaja vahetada differ , praegusel väike loks on sees. Uus on küll olemas, aga ei vaheta ennem kui teisel veel midagi hullusti ei ole. Kui ma ta lõpuks 2009a suveks valimis sain siis läbis ülevaatuse puhta lehega! Homseks ka pildid üleval!
jutu järgi peab väga korralik masin olema, jään pilte ootama Smile
Väga paljulubav algus. Kui kõik see paika peab, siis sellise suhtumise eest "tavalisse" autosse ma annan küll viis pihkuNod

Muretuid kilomeetreid!
tahaks ka seda iludust näha. Au ja kiitus sulle et sellist vaeva näinud oled
2.3 peaks juba päris hea minekuga ka olema.
[Pilt: 17147943.jpg][Pilt: 17147946.jpg][Pilt: 17147949.jpg][Pilt: 17147952.jpg][Pilt: 17147955.jpg][Pilt: 17147958.jpg]

Vabandan piltide kvaliteede pärast!
Väga kena vaatepilt.
Tõsist tööd oled selle kutsikaga teinud, edu ja jätka samas vaimus!
Tänud kõigile heade sõnade eest!

Väiksed plaanid mis veel tulemas. Ette valged toonitud suunad, homme saan kätte.
Vahetamist vajab veel kütte pump. Hommikuti tahab paar korda ennem pumpa saada siis käivitub ilusti, muidu tahab natuke pikemalt starterit.
Kuidas woofri lahendad? Tood heli MED paki kohapealt sisse?
Ei, woofer jääb lihtsalt taha ja kõik. Seal istme taga on küll paak, aga sealt jääb ilusti läbi kostuma, proovisin juba järgi ja ega me ei olegi hirmus tümmi fanaatik, et kõik peab nii hea olema! Hetkel asi selle taga et võim on garantiis. Ex siis tulevikus paistab, kui jääb puudu, siis aretan jälle midagi juurde!
Väga kena auto.
Tänud!Icon_smile
Tere!
Kena kutsikas! Mõtlesin ka heli koha pealt sõna võtta.
Kui woofri autosse tõstad, siis suuna ta pagasniku poole, jääb tulemus parem. Kostab väga ilusti salongi.
Mis süsteemi kasutad? Milline kast ja woofer?
Just nii oligi plaanis!
Tehnikaks on siis woofriks hertz 750w ning on originaal kastis ja võimendiks Power Acoustik LT980/2
Originaal kast on siis kindlasti väiksemapoolne kinnine või ventileeritud kast?
Kui on soovi, siis saan sulle soodsa hinnaga arvutada (vajadusel koos joonistega) korraliku kasti täpselt sinu soovide järgi. Ehitama peaksid praegu küll ise, kuid usun, et see pole suurem probleem.
see on jah inverter kast ja suht väike, aga tahaksiki jätta ta sinna kasti, sest nagu teada on kutsikal väga väike pagass ja kui sinna suurema kasti panen siis ei mahu sinna midagi enamIcon_surprised
124 proovitud woofri kast pagassi jätta, suurt midagi polnud kuulda, läbi pagassi õue kostis paremini. Võibolla siis 190 heli isolatsioon kehvem.
Õigem oleks kast taha aknalaua ala ikka ehitada, kui seal muidugi on nii palju ruumi.
(15-03-2010, 06:17 PM)Laur Kirjutas: [ -> ]124 proovitud woofri kast pagassi jätta, suurt midagi polnud kuulda, läbi pagassi õue kostis paremini. Võibolla siis 190 heli isolatsioon kehvem.
Õigem oleks kast taha aknalaua ala ikka ehitada, kui seal muidugi on nii palju ruumi.

Sama asi 126-ga, mitte halligi ei kostnud läbi.
Omast kogemusest saan väita, et minu 124l kostub läbi küll ja küllaltki hästi + auto heli edasi kandmise võime. Mina ei tahagi mingit vihast ja läbi luude ragistavat mütsu, vaid madalamat otsa juurde. Loomulikult on kõlari ja olemasolul ka pordi salongi suunamine parem lahendus kui kirst, kuid kui autot lõhkuda ja lõikuda ei taha, siis ajab see asja ära.
Võibolla oli kehva heli põhjus kõlari vale suunamine? Sedaan kerega autos on tavaks saanud, et mistahes lahtine kast suunatakse taha poole või siis auto taga seistes on kasti asetus vasakul pool servas suunaga paremale(helilained kanduvad kuulajani diagonaalis läbi auto), kui peamiseks kuulajaks on juht. Kui kast on lahtiselt pagasnikus, siis niikuinii on väljas seda kuulda ning ka muid plärinaid, mille tõttu osad inimesed su ossiks vms tituleerivad.
Lehti: 1 2