Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: s202 200K ei tööta: kesklukk, klaasitõstukid, salongivalgustus, tagumine kojamees
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
ei tööta: kesklukk, klaasitõstukid, tagumine kojamees, esimene salongivalgustus ei sütti uste avamisel.

anomaalia hakkas varem: uksed ei avanenud puldist, uksed võtmega avades pult jälle toimis, puldist avanesid uksed vahelduva eduga, üle ühe... kestus ca nädal.

järgmisena ei töötanud suunad, ohutulede lülitist suunad vilkusid, kangist mitte.
sisse ei lülitunud tagaklaasi soojendus - kõik muu siis samuti : kesklukk, tõstukid, kojamees taga...

viimane seis on see, et suunad jälle töötavad, samuti tagaklaasi soojendus, ülejäänud asjad ei tööta endiselt.

Kaitsmed kõik korras, nii ees kui taga. Uurisin saksa foorumitest, sellise komplekti puhul on viidatud mingile kombireleele, massiprobleemidele jms. kaitsmeblokki vastavate nimetajate alla tuleb ilusasti üle 13 voldi kui mootor töötab, kui seisab siis napilt alla 12 voldi, keskluku mootor häält ei tee, sest sinna ilmselt vool ei jõua.

sakslased väidavad ka, et see olevat w202, isegi 201 ja 124 tüüpviga?! Mina probleemi ei leidnud.

Üks ettepanek sakslastel oli akult juhe pikemaks ajaks eemaldada, teised ei soovitanud seda miskil juhul teha?...

Neljapäeval on Silberis aeg. enne seda prooviks veel ühtteist ise? HELP !

Hannes
Mul kunagi c280 suunad töötasid siis kui tuju oli.
Peale relee vahetust viga kadus.
Sellist releed leidub ka muudel mudelitel näiteks 201, 124,....
Kas aastaarv on saladus?
(09-03-2010, 07:25 PM)marek Kirjutas: [ -> ]Kas aastaarv on saladus?

ei, unus mainimata, 1998
(09-03-2010, 07:41 PM)unu Kirjutas: [ -> ]ei, unus mainimata, 1998

97 edasi on kasutusel can-võrk mida mööda info liigub. Ise saad mõõta kas mittetoimivate seadmeteni vool jõuab, can'i diagnoosimiseks on vaja tehasetestrit SDS. Alustuseks võta aku maha ja lae täis (väikese vooluga ja pikalt, olenevalt akust 12-24h), laetud aku pinge peaks olema ilma koormuseta 12,6V. Töötava mootoriga peaks akupinge olema vähemalt 14,1...14,5V. See, et autol ei tohi akujuhet eemaldada on müüt.
Väga tänan abi eest. Suured tänud tõesti !
Sellise asja peale mina ei osanud tulla et auto võib aku suhtes nii kapriisne olla...
... aku oli ca 20h laadija otsas ja tulemus 16,2V ja töötav elektroonika autol.

Hannes
(10-03-2010, 09:06 PM)unu Kirjutas: [ -> ]Väga tänan abi eest. Suured tänud tõesti !
Sellise asja peale mina ei osanud tulla et auto võib aku suhtes nii kapriisne olla...
... aku oli ca 20h laadija otsas ja tulemus 16,2V ja töötav elektroonika autol.

Hannes

Auto ei ole aku suhtes kapriisne, vaid liiga madal pinge ei meeldi elektroonikale ja kipub selle lolliks ajama. Viimaseid hingetõmbeid tegev aku ei talu enam käivitust ja sellel hetkel kukub pinge väga alla. 16,2V on muidugi tiba palju akule, seega laadisid ilmselt juba üle, mis on akule sama halb kui alalaetus.

Tänapäeval saab ca 1000kr'ga väga hea akulaadija (nt. CTEK) mis on täisautomaatne ja omab erinevaid laadimistsükleid mis on akule väga head. Samuti on neil ülelaadimise kaitse. Need vanad veneomad ja odavad hiinakad võivad väga lihtsalt kasu asemel kahju teha. Uuemaid AGM, GEL ja VLRA akusid ei tohigi nendega laadida!
Postitan siia teema jätkuks, mõneti mugavus kuna sain siit palju abi.

auto siis endiselt s202 C200K ´98

Täna ei saanud jälle puldist uksi lahti / kinni. Mõned päevad sai kõik toimida. Kõik muu, mis varem sellest "mugavusvarustuse" nimekirjast ei töötanud töötab laitmatult.
Kesklupp armatuurilt toimib, pult ei pane aga ka suunatulukesi vilkuma.
1:1 le tundub et nüüd on viga puldis, kuid varasemaga arvestades otsiks siiski kusagilt mujalt ka.

Pole töötavat varupulti, et pulti ennast kohe välistada.
Kas keegi sellise "kombinatsiooniga" kokku puutunud ja oskab kohe digiretsepti pakkuda ?

Hannes
(16-03-2010, 06:42 PM)unu Kirjutas: [ -> ]Täna ei saanud jälle puldist uksi lahti / kinni. Mõned päevad sai kõik toimida. Kõik muu, mis varem sellest "mugavusvarustuse" nimekirjast ei töötanud töötab laitmatult.
Kesklupp armatuurilt toimib, pult ei pane aga ka suunatulukesi vilkuma.
1:1 le tundub et nüüd on viga puldis, kuid varasemaga arvestades otsiks siiski kusagilt mujalt ka.

Kui pulti vajutad kas puldil punane LED süttib korraks? Kui ei, siis tuleb patakad ära vahetada.

Siin õpetus ka, aga pildid on kaduma läind kahjuks.
Vilgub, pult peaks olema veatu. 4 kuud vana. Oli üks hetk vaja uus võti tellida, seetõttu liikuski mõte hiljutisele akuprobleemile.

Võtme õppimisvõimest niipaljut, et peale aku mahavõtmist ei tundnud süütepesa varuvõtit kohe ära, läks miski 30 sekundit varasema vahetu klõpsu asemel ennem kui võtme ära tundis. Samas töötas "see uus igapäevane pult" peale aku mahavõtmist laitmatult mõned päevad. Seega ei oska ka seda kesklukule mittereageerimist miski vajaliku uue õppeprotsessiga seostada.

Läks pimedaks enne kui auto kallale jõudsin, homme uus päev.
Aga tundub, nagu auto ei võtaks puldi signaali vastu.
Mul w203-l sama viga. Puldist kesklukk ei tööta ja samal ajal lakkas töötamast raadio normaalselt. Justnagu poleks antenni taga. Võti/pult on ok, patakas täis, vajutades tuli vilgub. Lõpuks selgus et antennivõim on andnud saba. Selle kaudu pidi toimima ka puldi ja auto vaheline side keskluku jaoks. Kas keegi oskab anda infot kus see 2002 a isendil asub? või pilti sellest leida? Asja kood peaks olema 2038202089
oma teema lõpetuseks, et akul oli ühendasin pooleks tunniks tagant ära ja kõik jälle toimib. Pinget pole veel mõõta saanud kuid mis see muu on.