Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: Rõhk kliimaseadmes
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Nüüd siis selline küsmus, et kas kellelgi on aimu, mis võiks olla normaalne rõhk w210 kliimaseadmes (BAR)? Minu displei näitab, et on 5, aga miskipärast ei taha väga külmetada.
exelero Kirjutas:Nüüd siis selline küsmus, et kas kellelgi on aimu, mis võiks olla normaalne rõhk w210 kliimaseadmes (BAR)? Minu displei näitab, et on 5, aga miskipärast ei taha väga külmetada.
kas midagi 10 ringis ei olnd? ja kui kompressor taga siis kuni 20? ei mäleta täpselt.
miks sa arvad et rõhk kliimaseadmes tekitab külma õhu teket!!!Rõhk on seal süsteemis teise järguline kui tähtsam asi on süsteemis freoon mis seal sees kui seda on vähe või on tekkind lekkimine siis kaob ka kliima efekt.
Eric Kirjutas:miks sa arvad et rõhk kliimaseadmes tekitab külma õhu teket!!!Rõhk on seal süsteemis teise järguline kui tähtsam asi on süsteemis freoon mis seal sees kui seda on vähe või on tekkind lekkimine siis kaob ka kliima efekt.
freooni(r12) pole kunagi w210 seadmetes kasutatud, r134a vist oli. küsiti ju rõhku mitte mis kylma tekitab...
õige R134. tundub et see vedelik on sealt välja lekkind ja sellest pole ka rõhu piisavalt
Eric Kirjutas:miks sa arvad et rõhk kliimaseadmes tekitab külma õhu teket!!!Rõhk on seal süsteemis teise järguline kui tähtsam asi on süsteemis freoon mis seal sees kui seda on vähe või on tekkind lekkimine siis kaob ka kliima efekt.
Rõhk kliima seadmes sõltub sellest,kui külma õhku on vaja toota.Rõhuga on see asi väga seotud,mida külmemat õhku vaja seda suurem on ka rõhk.Kompressor lööb gaasi kõrge rõhu alla,ning laseb selle süsteemi edasi.Piltlikult võib seda kirjeldada nii,et kui keerata näiteks autorehvil ventiil eest,hakkab õhk susisema ja ventiil läheb härma-sealt see külm tulebki.