Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: 99-02 E55 AMG vs S55 AMG kilovatid
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
avastasin, et väidetavalt on S55 AMG mootor (01-02 tootmisaastad) 5 kilovatti võimsam kui E55 AMG, oskab keegi öelda, kust see vahe tuleb?

S55 AMG ('01-'02) 5.4-5,439cc 24V AMG V8 360 PS (265 kW; 355 hp) 530 N·m (391 lb·ft)

5.4 24V AMG V8 354 PS (260 kW; 349 hp) 530 N·m (391 lb·ft) M113.980 E55 AMG

Wikipedia väitel on e55 M113 (ilma ülelaadimiseta) võimsused vahemikus 255-270kw.

The M113 E55 is a 5.4 L (5439 cc) version with the same 97 mm bore as the E500 but with a longer 92 mm stroke. Output is 342 hp (255 kW) to 367 hp (255 kW to 270 kW) at 5500 rpm with 382 ft·lbf (518 N·m) to 391 ft·lbf (510 Nm - 530 Nm) of torque at 2800-5400 rpm.

Applications:

* 2001-2002 CL55 AMG
* 1998-2002 CLK55 AMG
* 1998-2002 E55 AMG
* 2001-2003 ML55 AMG
* 2001-2003 S55 AMG
* 2002-2003 G55 AMG
* 2004-2008 SLK55 AMG
* 2005-2007 C55 AMG

Pakun et tegemist on puhtalt ECU "kaardiga", äkki keegi oskab midagi arvata?
ECU kaart + erinev väljalase.
Trügin nüüd ülbelt teemasse, kuid kas Mercedese orig. testriga saab mingis ulatuses ka aju ümber progeda? Näiteks on mul C32 AMG kompressor mootor, kas sealt annab miskit juurde timmida orig. testriga? Eestis pakutavad Chip-tuningud eriti huvi ei paku...samas 250kmh piiriku saab vist ilma probleemideta eemaldada?Icon_smile
Originaal testriga ei ole võimalik muuta, sest see ei võimalda kaarti ümber seadistada. Ainukese asjana kui tehas on ise kaarti muutnud, siis saab seda uuesti peale laadida (tarkvara uuendus) - seda tehti näiteks SL55 puhul kui selgus, et E55 on veidi kiirem.
Chiptuningut ei soovita kasutada, pikemas perspektiivis lõpetad Silberis - Eestis küllalt näiteid Carlsoni ja Brabuse kividega.
250 km/h piirik - väga palju sõltub auto softist, mõnel pidavat saama teisel mitte. Siis kui kaart on all olemas saab piiriku eemaldada, kui kaarti pole, siis pole ka piiriku eemaldamisest mingit kasu.