Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: 300e 100kw diisel ja chip
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Tekkis selline ketserlik küsimus, et kas sellele 100kw mootorile on olemas chipi või kas üldse on mõtet. Dynomax pakub chipe ainult 300td ja cdi mootoritele aga sisuliselt on ju see 100kw mootor lihtsalt ilma turbota 300td. kas lihtsalt kasutegur on nii marginaalne et pole mõtet? Teine rumal küsimus tekkis seoses väljalaskega. Kas see mootor on nii tark et arvestab kuidagi summutis tekkiva vasturõhuga. Et kui naljapärast katsetada sport cati. Kui turboga bensukale panin otseläbi väljalske ja sport cati siis näiteks kütusekulu vähenes 2 l 100le+ 30hp. Tõenäoliselt jääb kasutegur ka sport catiga märkamatuks aga lihtsalt las targemad esitavad mõne veenva argumendi!
Sel pole kiipi, vaid mehaaniline pump.

MA arvan, et olulist võimsuselisa summuti tuunimisega ei saa.

Oot, kas see on siis turboga või lihtsalt 24-klapiline?
ikka lihtsalt 24 klapiline, seda tahtsingi teada, et kas sellel üldse ongi aju või mitte. ma saan siis aru et sellel on erinev ja vanaaegsem pumba süsteem kui 300td
OM606 võib juba olla Lucase särtsjuhtimisega pumbaga. Siis võib kiipida küll. Iseasi, palju sellest reaalselt abi on - see mootor peaks olema üsna elavaloomuline ja säästlik. Kõigepealt tasuks mootori uimasuse ja kõrge kütusekulu allikad selgitada ja kõrvaldada ning siis tuunima asuda.
voolavvesi Kirjutas:Tekkis selline ketserlik küsimus, et kas sellele 100kw mootorile on olemas chipi või kas üldse on mõtet. Dynomax pakub chipe ainult 300td ja cdi mootoritele aga sisuliselt on ju see 100kw mootor lihtsalt ilma turbota 300td. kas lihtsalt kasutegur on nii marginaalne et pole mõtet? Teine rumal küsimus tekkis seoses väljalaskega. Kas see mootor on nii tark et arvestab kuidagi summutis tekkiva vasturõhuga. Et kui naljapärast katsetada sport cati.  Kui turboga bensukale panin otseläbi väljalske ja sport cati siis näiteks kütusekulu vähenes 2 l 100le+ 30hp. Tõenäoliselt jääb kasutegur ka sport catiga märkamatuks aga lihtsalt las targemad esitavad mõne veenva argumendi!


Kui on korras mootor ei ole vaja tuunida, see on fakt!!!
Liigub nagu bensukas, olen omanud!
Mõõda surved silindrites ära ja arutleme edasi.
Kui survetes oleks probleem, kas siis õlisurve püsiks üle 2,2 tühikäigul sooja mootoriga. ja külmaga ka vaevalt nii muretult käivituks. mul on kutsikal ka õlisurve kuskil 2 peal sooja mootoriga -14 käivitub muretult -23 pidi paar korda eelsüüdet andma ja läks ka omal jõul käima. Ma ei tea kui palju selle uuema mootori hingeelu erineb ja kas ta ta tõesti kehvade survetega külmast peast nii ühtlselt töötaks. Aga kui arvad siis lasen Imrel üle vaadata!
chip tuning om612(270cdi)
[Pilt: b8868f25b3af.jpg]
[Pilt: 73002c17f9d2.jpg]
[Pilt: fd088b98780b.jpg]
päris masendavad pildid, ei kadesta omanikku!
voolavvesi Kirjutas:Kui survetes oleks probleem, kas siis õlisurve püsiks üle 2,2  tühikäigul sooja mootoriga. ja külmaga ka vaevalt nii muretult käivituks. mul on kutsikal ka õlisurve kuskil 2 peal sooja mootoriga -14 käivitub muretult -23 pidi paar korda eelsüüdet andma ja läks ka omal jõul käima. Ma ei tea kui palju selle uuema mootori hingeelu erineb ja kas ta ta tõesti kehvade survetega külmast peast nii ühtlselt töötaks.  Aga kui arvad siis lasen Imrel üle vaadata!

Kui diisel kord käima läheb, siis töötab ka täielik sõel.
Õlisurve ei räägi mootori tiheduse kohta midagi. Ega klappide pidavuse kohta. Nendest saad aimu ainult mõõtes.

Ning survet mõõdavad kõik diislipoed. Nii Joe, TestRem kui Imre - vali Sulle sobivaim. Minu hääl läheb TestRemile (kuna nad on mulle kõige lähemalWink
Ok Testremis olen korra käinud väga vastutulelikud olid ja üldse mujal ka neid kiidetakse.