Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: W123 200D   07.1984 - uru
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Nii, mõtlesin, et teen enda toredast mersust ka teema siia huviliste autode alla, kuigi varsti plaan liikmeks hakata ning ju siis saab teema ringi tõstetud, aga esialgu teeme siia ja tagajalgu kirjutan nüüd masinast.

Auto "leidsin" siis 09' aasta juulis soomest Vaasa-st.Auto oli seisnud alates 2006 aastast, kuid käivitus poolest pöördest, ning läksin pikemalt mõtlemata ka soomes ülevaatusele, masin tunnistati olevat korras, isegi see ülevaatuse ("Katsastuse -soome k.") läbiviija oli positiivselt üllatunud et nii korras ja ilus auto oma vanuse kohta. Kaua ei mõelnud, kuna masin oli igati heas seisukorras ning sai ära ostetud ja eestisse vuratud sellega.

Autol on siis 2.0 Diisel mootor ning 44kW rammu
Täisnahk sisu, elektri peegel(kunde poolne),salongi valgustus pakett.
auto ei nagise ega ole ka mingit läbivat roostet kusagil - mis tundub olevat täiesti õnnistus Eusa_pray, arvestades milliseks w123-ed kipuvad minema peale paarikümmend aastat.

Olen masinal vahetanud esitulede klaasid ja sisud värvinud ning ka esimesed suunad vahetatud.

Hetkel masin seisab, ning toimuvad erinevad ümberehitused.
Panin uue armatuuri ning vahetasin armatuuri ja keskkonsooli tulede pirnid LED pirnide vastu(väga viisakas on). Veel on olemas, ja vajab paigaldamist nelja ukse elektri akende süsteemid koos mootorite ja nuppude-juhtmetega. (kellel korralikke aknatõstuki nuppe, võib pakkuda mulle sest need vanad on küll kroom äärtega ja puha, aga ei ole enam esimeses nooruses, ning rikuksid üldpilti)
Kui ma nüüd seest valmis saan masina, siis läheb värvimisse, ning vahepeal tuleb osta uued Klar-Glas tagatuled ja uued veljed koos kummidega ootavad ka ammu.

Tõin täna esivõre ka tuppa ning ka käigukangi koti, et värvida esivõre hall plastik mustaks, ning lasta õmmelda uus käigukangi kott.

Nii, panen mõned pildid ka siis.

See pilt tehtud siis soomes Ülevaatuse maja ees, kust sain ka autole numbrid.

Kaks sõpra.
[Pilt: 2luuer5.jpg]

See pilt on siis juba eestis tehtud, kui jõudsin koju saaremaal.
[Pilt: nmgf2p.jpg]

Siin siis pildid peale esimest uuenduskuuri.
[Pilt: ju76ev.jpg]
[Pilt: 35be64n.jpg]
[Pilt: 2v35zz4.jpg]
[Pilt: 2yloas7.jpg]

Paar pilti siis hetkel käivast armatuuri tööst ka jne Smile
[Pilt: 27zxuu.jpg]
[Pilt: 209nbkj.jpg]
[Pilt: 2mq2ums.jpg]
Vahepeal on saanud uue kuue esivõre Smile

[Pilt: 2qkmi9w.jpg]
Päris kobe rauk, ära teda ainult üle tjuuni.

Täpsustuseks: minu teada "kolmele" ei pakutud üldse nahksisu, see peaks olema kunstnahk.
Targemad võiksid mu väidet kinnitada või ümber lükata.
Uksepolstrid tunduvad küll mingi pehme jura olevat Big Grin
Aga istmed on küll sellised "nahalaadsed"
See grill on enamvähem viimane asi mis sinna tuleb.
praegu tulemas veel klar-glass tagatuled ja teised veljed.

Veljed on need mis mul praegu kupeel all on. Kena randiga Smile Kuigi kupeel on 30mm spacerid ja ka tehtud koopa äär laiemaks.

[Pilt: 280pgup.jpg]
Nii, täna jõudsin siis armatuuri kinnitada, ja õhutorud paika panna selle all. ning esivõre külge kruttida. Muide "krutti" tähendab läti keeles: lahe, tore, vinge vms.

[Pilt: vzwl5g.jpg]
Viimasel pildil vaatan mina nagu oma autot Eusa_whistle
Mis selle kupeega toimub muidu? Päris ülbe näeb teine välja.
kupee seisab rõõmsasti selle valge kõrval, viimasest pildist vasakul siis, kuigi ainult lumehunnik näha, see seal samas Smile
See kupee ennegi siit foorumist läbi käinud, väga tuttav masin.
Kunagi sõber tahtis seda ära müüa, mingi eriti odava hinnaga ka veel. viimati sõitsin sellega sügisel Big Grin täitsa töötab kenasti, aga bensu pump andis otsad.
Nii, täna öösel lendab lennuk Egiptimaale, ning puhkan seal mõnuga kuni ülejärgmise laupäevani. Niiet, varem ei ole eriti postitusi loota siia, vähemalt minu poolt mitte. Teie aga andke tuld SmileEusa_danceEusa_danceEusa_danceEusa_danceEusa_dance
Nii, sain siis veljed täna alla proovitud, ja tuleb vist võtta ette sama töö mis tehtud kupeega. St. et taha tuleb teha tiiva laiendus ja 25mm spacer vahele (muidu tunduvad esiveljed laiemad, ja teha ka ette laiem tiiva äär(koopalaiend) ja ilma spacerita, siis peaks jääma kena,
kuigi praegu ei ole ka eriti viga, aga siis sobiksid antud veljed paremini. Kuigi ei tahaks kerele teha mingit "porno" värki, niiet arvan, et see jääb ära.
ahjaa, keskkapslite katted unusid peale panemata Icon_redface

vb tuleb siiski jätta plekkveljed, ei tea, ju paistab Smile

[Pilt: 23sbxg2.jpg]

[Pilt: eil7vr.jpg]

[Pilt: illxee.jpg]
Nii, vahepeal olen masinaga natukene ka sõitnud, ja on tõesti nauditav klassika.
Igatahes, arvan, et ei ole mõtet lasta masinal lihtsalt seista, ning oodata millal hakkab kusagilt roosteuss (mida veel eriti ei ole) närima, ning seega võib keegi Hea huviline mulle teha enda hinnapakkumise.
Nägin tallinnas laupäeval ühte korraliku samasugust masinat, ja umbes 80nendates eluaastates mees sõitis sellega, ja oli kohe väga hea vaadata, teades, kuidas tolle aja mehed autodest lugu peavad ja hoiavad.
No offence, aga elutempo on kiire, ning ei jõua kahe masinaga sõita.Ning G tahab ka nokkimist, et metsa ronima minna Big Grin
Nii et, kel huvi siis räägime.
Praeguseks hetkeks on armatuur ammu küljes, ja vaja veel mõned kruvid kinni keerata armatuuri-keskkonsooli all, ja siis peaks juba olema OK.
Kui sul plaan teda müüma hakata, siis tee müügiteema alla palun eraldi teema kuulutusega.
(12-04-2010, 08:52 AM)Karl Kirjutas: [ -> ]Kui sul plaan teda müüma hakata, siis tee müügiteema alla palun eraldi teema kuulutusega.

Mõtlesin ka selle peale, aga otseselt ei teeks müügiteemat veel, ehitan teda ikka edasi jne..et lihtsalt kel huvi siis räägime, VB. Smile