Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: Vajan abi E-klassi ostuks
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Tere!
Soovin osta E-klassi MB-d (kurvasilmset). Pole MB-d kunagi omanud, siit ka palju küsimusi. Hind võiks jääda 80 000 krooni ümber. Soovid oleks siis kliimaseade, diiselmootor, ca 100 kw ja tempomaat. Käike võin ka ise vahetada.
Segadust tekitab mul just mootori valik. 270 cdi tundub hea valik. Kumba aga eelistada, kui on valida 2,9 DI ja 2,5 TD? KW-de poolest on suurem lahjem. Miks nii?
Kui õige jutt on see, et maanteekulu neil ca 6-7 l/100 km?
Segadust lisab see, et silma jäi ka üks Auto 24 C-klassi Mercedes-Benz 75k hinnaga.Kas C-klassi 250 TD 98a. on maanteel palju lärmakam kui E-klass ja kas sinna 195 cm peenike mees ette mahub normaalselt?

Seni kasutan Audi 100 2,8 Q. Sooviks just kokkuhoidu kütusekulult. Hoolduselt kokku ei hoiaks. Milline neist diislitest oleks parimate hoolduskuludega?

Kui kellegil midagi head pakkuda, siis e-post: hannespoiss@hot.ee
Jään nõuandeid ootama...
Hannes
Oletan, et mõtled 2,9TD ja 2,5TD?
Soovitan 2,9TD, on kütte poolest ökom. 5-6L maanteel reaalne. Ma arvan, et need mootorid eri turgudele tehtud. 2,5TD rohkem itaalia variant(mäed jne.) Samas vastupidavad mootorid.

C-klassi tunduvalt kehvem sisse ronida. Pidevalt lükkad jalaga rooliluku peale või siis nühid niigi hõredat istmepatja.
Tere!

Selle ostuabi lugesin läbi, w211 teema on tunduvalt asjalikum. w210 diislite kohta infi vähe. Hetkel siis uurin üht 2,9 -t Smile Loodan et sobib. Eks proovin ja saan selgema pildi.

Hannes
CDI mootorid pidid kapriissemad olema ning eestimaa kütuse kvaliteet on teadagi kehva. Soovitaks kaaluda ka 3.0 turbodiislit (130kw). minekut on täitsa piisavalt, mul on keskmine kütusekulu 9-10 vahel, kuid sõidan sisuliselt vaid linnas ja keskmine ots on alla 5 km (poodi ja tagasi).
Kas MB W 210 320 cdi 2001a.universaal kerega,ei paku huvi.Avantgard!kõikkide lisadega varvatud nahk.pilte hetkel ei ole ja hinna peale ei ole veel mõelda saanud..on plaanis lähiajal müüki panna sest eestist pikemaks ajaks minema..ise ostsin järelmaksuga ja müüki ka panen järelmaksuga...saan mina oma raha ja teine omanik hakkab edasi maksma jne!


OK,sain hea mõtte,käin õhtul garaazist läbi ja teen pildid.äkki kellegile teisele pakub tiba huvi!Garaazis hoidmist kasutan igal võimalusel ära.Vennal mitu garaazi.värvikamber seisab viimasel ajal tühjana.sõitmist hetkel vähe,siis on hea meel kui ise toas soojas ja auto kaaaBig Grin
Loe teemasid autode alt - paar tükki ikka on.

CDI mootor on nii kapriisne, kui hoolikas on omanik. Rumal või hooliatu inimene saab temast kiiresti lahti.
Samal ajal kütusekulu ja mineku suhe on muljetavaldav.

Eks see rooste on suurim probleem - seda on ka uuematel masinatel. Elektroonikarõõmud on seotud masina kasutustingimustega ja neist meie oludes ei pääse.
C ja E klassidel on ikka klassivahe täiesti olemas nii suuruselt kui sõidumugavuselt. Siin soovitusi jagab vaid enese pea mida tahta.
Mootoritest.
3,2 on minu silmis ikka selline mis naeratuse näkku toob kui vajutad, iseasi kas meil lubatud 90-ga sõitmiseks just sobivaim ... Kukub kuidagi nii välja, et igaüks sõidab täpselt sellise kiirusega kui palju rahakott lubab.
Mina kulgen oma 2,2 CDI-ga ja pole ka teistele jalgu jäänud. Niipalju lisaks, et diislil mootori suurusest erilist kütuse lisa ei tule maanteedel. Linnas ehk 1-2 liitrit rohkem kui karm jalg.