Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: MB 124 250D???
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Tere, mul on selline küsimus. Räägitakse et w124 300D on väga kestev ja hea mootor. Siit küsimus, aga kuidas kestab 250D? Aitäh
Eeldusel, et kannad ta eest hoolt korrapäraselt ja nii nagu peab, siis oleks vastus: Hästi.
Pole vahet. Ja nagu öeldakse hull saab igast asjast jagu.
Kuigi minu arvamus on et 200d on hea pikkadel sõitudel ökotamiseks, 300d on kui tahad head minekut või käru palju vead, kuigi ega seegi eriti janune ole.
250d on minu arust täiesti mõttetu mootor- ei liha ega kala. Icon_biggrin
Kurb, kuid nii see on. Enamasti...

Teisest küljest 200 jääb liikluse rütmis püsimiseks lahjaks, 250 on hädapärast piisav ja 300 võib juba lahedasti liigelda.

Tehniliselt on 200 vast kõige kestvam ja 300 õrnem (peamiselt plokikaane pikkuse tõttu). Aga, nagu eelpool viidati, loll saab kõigest jagu.

Kahepoolese suurim häda on vast see, et see ongi selline "mõttettu" mootor, mistõttu üsna tihti on need isendid sattunud inimeste kätte, kes need lihtsalt surnuks sõidavad... Ökotajad on enamasti oma masina mootori seisukorrast väga huvitatud ja kolmesemehed ei saa lubada rikkeid, sest pusinäss kannatab. Kahepoolese omanikke on aga seinast seina...Icon_redface
Aga mul on vaja sellist liikurit, millega saaks suvel sõita. Kindlasti tahaks mersut 124 ja diisli. Sõita oleks vaja nii maanteel kui linnas sama palju. 200d on tõesti väga lahja, aga soovitage kumb oleks parem kas 300d või 250d ökonoomsus huvitab ka kindlasti.
Hydroid Kirjutas:Aga mul on vaja sellist liikurit, millega saaks suvel sõita. Kindlasti tahaks mersut 124 ja diisli. Sõita oleks vaja nii maanteel kui linnas sama palju. 200d on tõesti väga lahja, aga soovitage kumb oleks parem kas 300d või 250d ökonoomsus huvitab ka kindlasti.

Ökotamiseks 300_d manuaal, kui on korras mootor Sa lihtsalt ei usu kui ma ütlen maantee kuluks 5,5-6,5 keskmiselt koormatult (nt. 4 inimest) ning linnas suvi/sügis/kevad mitte üle 9. Suvel pigem 7-8L. Kogemus 4,5 aastase kasutuse alusel ning siinjuures läbisõiduga 110 tuhat km.
Automaat võib viia linnakulu ülesse samuti ka maanteel, pöörded oluliselt kõrgemad võrreldes 5k-kepikas.
Aga kas 250 manuaal võtaks palju rohkem kütet?
Aga mida oskate öelda w124 3 liitrise benziini mootori kohta?
Kui ökonoomsus tähtis mõtle ikka diisli peale.
Küsin siit ka vahele kuna endalgi ühte ökomasinat bensukate kõrvale lisaks vaja.
Mis 124 kerel diiselmootor oleks AINULT LINNAS ringi sõitmiseks kõige mõistlikum valik, arvestades põhikriteeriumiks ökonoomsust?
2.0 diisel kutsika kerel nii uimane pole kui 124 peal?
Ise küsid-ise vastadWink

Linnas loeb ainult mass,mida Sa loksutad 0-->50(70)-->0.

Mercedes-Benz on raske, see ei toida. Tõeliselt öko on linnas miskine vanem (loe: kergem) riisikas. Diisliga...

Võrr on natuke kergem, aga kas see nüüd tegelikku vahet ka teeb...
Ilmselt 2,0 bensukas võiks veel kuuluda nimetuse alla ökobensukas, samas oleneb mootorist ikka ja jälle, vana kulunud pritse jne ei too just plusse juurde...

Ennem 3,0 kepikat oli mul 2,5 kepikas mis tarbis küll rohkem kui kolmene, sest ka mootor käis valjemini ning ilmselt pumbast tulenev "taksolagin" andis märku suurest suurest läbisõidust...

Diisel kutsikas on ilmselt üks asisemaid ökojunne Badgrin
Kompaktsem, kergem, sigaodav hooldada ning linnasõiduks igati asjalik.

PS, mul on vist plaan üks 2.gen kutsikas 3,0 vabalthingava diisli peale ümberlõigata, no siis peaks küll saama parasjagu nii seda kui teist.
See uimasuse jutt...no ei tea mul kahene universaalil ja Tallinnas jalgu küll ei jää, ristmikelt minnes reservigi, vägisi tahaks ninaga mõnda kiiremini liikuma sundima. Aga noh masin ja mootor korras kah, omal remonditud Icon_lol
Kolmese bensukaga loomulikult võrdlust ei kannata.
Riisikatest heal arvamusel ei ole, seega see variant jääb ära.
Vana 124 aga paistab ka augulistel teedel vastupidav aparaat ja ühte 124 bensukat olen ka omanud.
Üks variant oleks ka enda w126 300se teha ümber 3,0 diisliks ja võtta igapäevasesse kasutusse aga siis on 10 linnas ikka vist kindel.
Diislit lakkuv manuaalne kutsa oleks säästlikum. Automaatkastiga 6 aga mõnusam.
Smart?
v6sa Kirjutas:Smart?
Selline plastkarp jääb ka äraSmirk
Ikka vanemat sorti mersude seast mõtlen ökotamise aparaati otsida.
124, 201, (126?), (123)
Mercedes-Benz ja ökoliikur????