Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: W211 jõud kaob?
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
autoks 2002.a E270, ls ca.120 000km (jah 120 000kmSmile, eile masin otsustas liikuda ilma turbota, vajutasid pedaali põhja ja kogus hoogu aeglasemalt kui 1.2 Fiat Panda (see oleks ka vist olnud kiirem). Mingeid tulukesi põlema ei läinud ja käike vahetas ka ilusti. Seisis tunnikese ja hopsti jõud oli tagasi ja siiani sõidab kenasti. Kas see oli esimene tunnus ala otsi uus turps veBig Grin? Või hoopis midagi muud?
Tänud!
Imesid ei juhtu - marss diagnostikasse. Siis hakkame ennustama, mis selle veakoodi taga tegelikult peitub...
Täitsa uskumatu kohe. Iga kolmas postitus on teemal, et jõud kadunud, turbo ei tööta, käigukast peetis jne. Üldjuhul on tegu uute foorumlastega, kes pole veel mõistnud, et see on MB täiesti NORMAALNE käitumine. Ükskõik mis andur annab vale info ja auto lähebki avarii reziimi. Üldjulul peale uut käivitust viga mingiks ajaks kaob. Heal juhul annab diagnostika mingi selge vastuse ja peale mingit x andu vahetust on viga kadunud. Sitemal juhul aga vahetad ja vahetad ja jäädki vahetama...

Ma olen enne ka siin juba vaielnud, et see avarii reziim on nõder. Vaidluse teine pool aga ütleb, et see ju kaitseb autot... Minu seisukoht aga jääb samaks. Audi ja BMW küll nii naljalt autot avariisse ei lase ja kestavad küll - paremini isegi kui MB.

MB-l võiks standardis olla keset autot (ohutule nupu asemel) restart nupp.

Aga mitte sellest ei tahtnud ma rääkida. Hoopis võiks teha kleepsu avariireziimi teemaga, et mures inimene ei peaks end registreerima ühe postituse jaoks. Ja siis kui ta oma mure kurdab, saab pähe ämbritäie sitta, et OTSI nupp on seal ja diagnostika seal...
Aga mida Sa pakud teemaalgatajale? Kus on viga ja mida ta peaks vahetama?

Seepärast ma kirjutasingi - kõigepealt tuleb lugeda veakoodid ja seejärel hakkame üheskoos arvama, mis selle veakoodi taga tegelikult on.

Nõder või mitte, kuid nii on MB elektroonika loodud. Muuta seda vist ei saa. Või saab avariissemineku ära keelata? WDB240, kuidas on? Et kui klient soovib, võetakse kaitse maha ja kasutaja saab uhada nii kaua, kuni konkreetne pulk pilbasteks lendab?
Ei-ei, ma ei heida midagi ette. Pigem pidasin silmas, et paljude jaoks see avarii reziim seostub mingi mootori või käigukasti veaga ja tekib kohe paanika. Siis registreeritakse end kasutajaks... Lihtsalt informatsioonina võiks olla teema kleepsuna, et infot anda selle avarii reziimi kohta.

Kui aga WDB240 mõtleks välja avariireziimi keelamise võimaluse, siis kaaluks isegi taas MB ostu. Ausalt, see on 99% põhjus, miks ma MB kardan. Kuigi MB-l on mõnigi meeldiv isend nagu näiteks see
virgo Kirjutas:Audi ja BMW küll nii naljalt autot avariisse ei lase ja kestavad küll - paremini isegi kui MB.

Päris tark jutt ikka, midagi pole öelda. Loe Autobild (saksa) teste ja vaata millisel autol on kõige kallim hooldus luksautode seas - juhuslikult on see BMW. Kuigi ega ükski suur sakslane ei hiilga neil vastupidavusega nagu seda on Mazda või Toyota - aga andureid ja plokke on ka ühel 150 kg teisel võibolla napid 20 kg.

Ja ega Daimler kes investeerib IGA PÄEV tootearendusse 170 miljonit krooni (3 miljardit € AASTAS) ei tulnud selle peale, et võiks restardi nupu teha. Joovad vist selle raha maha, sest kuidas muidu nii sitad autod välja tulevad - eriti see viimane Eklass, on küll patentide ja leiutiste arvelt maailmas kõige arenum auto aga noh. Erilised jobut töötavad seal ikka - täis ahvid, aru ma ei saa neist. Läheme ise ja lööme korra majja Smile

Aga autorile: mine käi dignostika, sest sul ei ole uus auto vaid ca 8 a vana juba, pole ime et mõni andur jamaks.
See nö sticker teemade tegemine alafoorumi päisesse on tegelikult hea mõte Virgo poolt. Kui aga keegi ainult viitsiks!Eusa_dance
Soovitan soojalt virgol teisi foorumeid ka lugeda, mulle on jäänd mulje, et mb'ga on ikkagi tunduvalt vähem jamasid kui konkurentidel. Rääkimata remondist, näiteks BMW'l (5) ja Audil (6) tuleb mõlemal stange ja tuled maha võtta, et pirne vahetada... On see normaalne? Aga nagu ikka, ei tasu osta kõige esimest tootmisaastat, kehtib see nii mb, bmw, audi, toboota jne kohta.

Aga no mis sa siis ikka ostad? Jäävad ju ikkagi ainult MB, Audi quattro, BMW. Mingit esirattaveoga riisi või konnasöödikut never ei osta...

[Pilt: FWD_sucks2.gif]
Virgo loeb igapäevasel teisi foorumeid ja on omanud viite MB-d, viite bmw-d ja kahte Audit. Vahele veel terve ports riisipüsse ja konnasööjaid. Ja just oma kogemusele tuginengi. Mitte ei loe Autobildi. Aga see selleks. Hoolduse hind ja pirni vahetamise keerukus ka pole teema vaid vastupidavus. Mina maksan hea meelega pigem kallimat hooldushinda, kui kannatan pidevat avariireziimi. Aga ka see on maitse asi ja valikute küsimus. Pigem teeb aga kurvaks tõesti asjaolu, et enam selliseid autosi ei tehta nagu W123 ja W140. Kunagi jäi silma, et philipsi kodulehel oli garantiiaeg tootele märgitud "life time" ja juures märkus, et lifetime tähendab auto eluiga ja selleks on 10 aastat/250 000km. Ja pagan, nii see ilmselt juba kipub olema, vaadates palju elaktroonikat autodes on. Pole vahet tõesti kas MB, BMW või Lexus
väga emotsionaalseks läks teemaBig Grin aga kui asi kokkuvõtta, siis jah tegemist juba ja 8.aastase isendiga, pole ime et mingi andur jumpsib - peab laskma ülevaadata. Samas natukene enne seda kaapisin ennast parkimiskohalt välja ilma ESPita - võis täitsa lülitada ennast nö sellele avarii reziimile. kõik muu kõrvale jättes, siis on krdi hea stabiilne ökonoomne vaikne mugav auto!