Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: w210 automaatkäigukastiga probleem
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Alates tänasest käigukastis käigu vahetuse ajal käib nagu löök. Oli plaan filter ja õli vahetada aga mis halba üllatust ma nüüd kartma peaks? Kas keegi teab kas Tallinnas kuskile nädalavahetusel ka sellise probleemiga pöörduda saab? Ning kui, kõige mustema stsenaariumi korral, peaks vahetama kogu käigukasti, siis mis see maksma läheb? Tegemist siis automaadiga, 4-käiguline.
arvatavasti kardaani leevendi puru
Vaheta õli/filter (pane ATF3 sisse) ja looda parimat. Kui häda ikka vaevab võid ühendust võtta.
Kui peaks asi selles kardaani leevendis olema - mis remondi hind u.on ning keda soovitate?
mul sama jama, praegu on märjamaal remondis ilmari juures... siin on pidev teema õli teema, vahetasin ka õlid ja asjad ära aga mitte midagi... sul on kas aju või on siis mingi vedru puruks mis leevendab käiguvahetust... mul see vedru puruks ja remont läheb 7000.-.
Vedru mis leevendab käiguvahetust?
Ei hakanud uut teemat tegema ja küsiks, et kõrgel peaksid pöörded olema w210 5kägulisel  automaat kastil, kui käik on D või R peal ja jalg piduril (Nt valgusfoori taga seistes)? Enda autol kukuvad need 500 peale.
mingid k2 vedrud mis ei lase kettaid kokku... mul olid need väsinud ja selleks käis järsk käiguvahetus... ja sain 3 kuud garantiid ka kaasa
Makro Kirjutas:Ei hakanud uut teemat tegema ja küsiks, et kõrgel peaksid pöörded olema w210 5kägulisel  automaat kastil, kui käik on D või R peal ja jalg piduril (Nt valgusfoori taga seistes)? Enda autol kukuvad need 500 peale.

Korras autol ei tohiks kusagile kukkuda, mootori toonis võib olla tekib väike erinevus.
Laur Kirjutas:
Makro Kirjutas:Ei hakanud uut teemat tegema ja küsiks, et kõrgel peaksid pöörded olema w210 5kägulisel  automaat kastil, kui käik on D või R peal ja jalg piduril (Nt valgusfoori taga seistes)? Enda autol kukuvad need 500 peale.

Korras autol ei tohiks kusagile kukkuda, mootori toonis võib olla tekib väike erinevus.

Külmalt töötab ilusti, aga kui veidi sõitnud olen siis vajuvad pöörded alla, mootor tahaks nagu hakata välja surema(õnneks pole veel seda juhtunud).