Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: 83a 190-ne lamda?
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Tere!
Vabandan kui küsin sellist lolli küsimust,aga süda ei anna rahu ja ise täpselt kursis pole asjaga.
Nimelt oskavad ehk targemad ja teadjamad õelda kas 83a 2.0L 90kw,automaat kastiga mootoril on originaalis lamda või ei ole?Icon_redface
Mootor on pritsega,ilma katita.
Mina igatahes ei tuvastanud oma masinal sellist jubinat kusagilt sealt kus ta asuma ilmselt peaks,kardan et keegi eelmine omanik sinna miskise karpa kolle peale visanud ja lamda jäädavalt maha installinud,kuna ei hakka ka silma lamda pistikut akukõrval.Icon_sad
Ja kas lamda istub kolles või pükstes?
Loodan et näkku ei lööda sellise lolli küsimuse eest.Icon_redface
PeaceThumbsup
Minu teada ei ole lamdat.
Minul on 85. a. w201, 2.0 liitrise mootori ning 90 kw-ga ning lamdaandur istub ilusti pükstes. Pm. põhja all, mõni maa enne katalüsaatorit.
Mul oli 83a. Mercedes-Benz 2,0 ilma katita variant.
Mul ka 90kw ja ilma katita ja mul ei ole seda lamdat kusagil?
Huvitav?
Saaks teada kas peab või ei pea olema?,oskaks otsida omale jubinaid...
Et ootan veel targemate arvamusi või teadmisi...

Priit[/i]
90kw.d on ilma kati ja lamdata.87-kw-d on katiga.vanemad mudelid on reeglina ilma katita.
Ok !
Seega minul originaalis ei pea siis järelikult labdat olema,kuna mul originaalis kati ka pole!
Aga kas on mingi vahe,kui nüüd sai asemele 86a mootor,sisselase ka 86a?
Väljalase jäi mu originaal!?
Et kas nüüd jääb asi nii nagu on võipeaks ikkagi lamda sebima?
Küsin seepärast, et tundub kuidagi palju bensu tarbima.
Vaata passist, või wini järgi.

Mul on 89 aasta 87kw 2.0 ja ilma katalüsaatori ja lambdata.
Mul on juhuslikult 84 aasta mb 190 201 2.3 96 kw .Lambda ja katalüsaator puudu,ja pole vist kunagi olnudki.
Selge!
Ilmselt mul siis pole ka seda olnud ja vaevalt, et ma seda ka ise sinna aretama hakkan.
Ilmselt siis suurevõitu kütusekulu ka sellest tingitud et lühiksed linna otsad külma motoga ja eks peaks siis vahetama jagajakaane küünlajuhtmed ja ka süüte üle kontrollima.
Niiet selle teemaga siis hetkel kõik.

Tänud vastanutele !!Nod

Priit
Tegelt peaks rolli mængima K-Jet ja KE- Jet kaa....
To renkju:
Ilmselt mängib ka rolli kumb pritse ta on aga ma ise hakkasin mõtlema,et kui vana oli 83 k-jet ja uus 86k-jet siis ju miskit v ahet pole ,kuigi uuel ntks oli lamda ja vanal polnud,sest välja näevad nad mõlemad identsed ja ei jäänud kusagile miskit tühja pistikut.Eusa_eh
Või olen ma asjadest valesti aru saanud?
Ära muretse, ka minul on küttekulu suur oma kutsikaga, kui teen lühikesi otsi, eriti pakasega, eriti kui ökosõitu ei taha tunnistada =)
Küll aga sa saad alati oma pritsungi aju tüübi järgi kontrollida asja Wink see asub sul aku taga plastikkatte taga.
Kuda ma seda kontrollin või tähendab,mis erinevus neil on?
Millisel mis on?