Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: S124 elektrikala
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Milline seos on S124 tagaklaasisoojendusel ja püsikiirushoidjal. Kui ei tööta tagaklaasisoojendus, siis ei tööta ka püsikiirushoidja. Tagaklaasisoojenduse nupu vajutamisel põleb nupus tuluke niikaua, kui näppu peal hoiad. Klaas ei soojene. Vahel tuluke väreleb ja siis läheb ka klaas natuke soojaks. Eile hakkas klaasisoojendus tööle ja siis töötas ka püsikiirushoidja. Niipea, kui klaasisoojendus hakkas jälle jamama, lõpetas töö ka püsikiirushoidja. Auto S124 E300D aastast 1994
Kas laadimisega kõik korras?
Laadimisega on OK, sai ka kontrollitud ülepingekaitset (relee, millel on kaitse peal). Seal olid miskid küljooted aga selle parandamisest ei muutunud midagi.
Kaitsmed? sel veel ju need lahedad pulgad, mis oksüdeeruma kipuvad.Eusa_doh

Palju seda laadimist oli? Ikka 14+V...
Ma igaks juhuks panen veel testri peale. Sai kontrollitud Nissani tehasetestriga, mis algul ütles 4 aastat vana aku kohta, et see tuleb prügikasti visata. Peale akuvahetust ütles, et aku OK ja laadimine OK.
kui mul sama viga oli, et nupp alla ei tahtnud jääda, oli kaitse läbi põlenud. Niiet vaheta aga kaitse välja või puhasta kõik klemmid korralikult ära
Klaasisoojenduse nupp ei peagi vist füüsiliselt alla jääma - lülitab ainult miski aegrelee sisse ja natuksese aja pärast lülitab välja. Minu mäletamist mööda käis nii, kui see asi veel ilusti töötas.
noh, piltlikult öeldes alla, nupp põlema vms. aga kuskil targas raamatus oli kunagi vist kirjas, et kui akul hakkab pinget väheks jääma või kui tagaaken piisavalt soe, siis lülitab ka asi end välja. Need variandid sul juba välistatud. Smile