Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: w202 diisel kooles ära.
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Mure siis järgmine, auto lõppes ootamatult otsa, viskas korraks pöörded ülesse ja suri välja. uuesti käima pannes läheb käima, käib ~5 sec ja viskab tuurid ülesse ja jälle sama jama. Autoks c220d 55kw 1998.

Äkki keegi oskab nõu anda
Äkki kõrgsurvepumba suretusklapp?...
kuidas seda kontrollida annab?
Kuna tegemist on w202-ega millel on väga huvitava lahendusega paak, siis küsin kohe, palju sul kütust näitab osuti? Ja millal filtreid viimati vahetasid? Mis kütusega (hangumis temp) sõidad?
lasin karlas kontrollida, kõrgsurvepump õhtal. ähvardati, et uus maksab sinna viieteistkümne kanti. olen täiesti nõudtu
kokk6 Kirjutas:lasin karlas kontrollida, kõrgsurvepump õhtal. ähvardati, et uus maksab sinna viieteistkümne kanti. olen täiesti nõudtu

Küsi kindlasti ka mõnest muust kohast arvamust asja kohta. Karla ei oskagi muud teha kui ainult pumpasid ja pihusteid vahetada(kui sedagi). Ja kui pump õhtal, siis miks ta sul üldse käima läheb selleks 5ks sekundiks?
Lase kuskil mujal ka kontrollida asja. Seal vist pumba juhtimine elektrooniline juba? Seega see aju võib ka vahest lolli mängida...
oskab äkki keegi soovitada mõnda muud kohta tartus? käisin veel vasara tänavas mingis diislikeskuses jutul, ei jõudnud auto markigi veel öelda, kui vennad hakkasid kogeleme ja seletasid, et nemad ei oska selle autoga miskit teha.
kokk6 Kirjutas:oskab äkki keegi soovitada mõnda muud kohta tartus? käisin veel vasara tänavas mingis diislikeskuses jutul, ei jõudnud auto markigi veel öelda, kui vennad hakkasid kogeleme ja seletasid, et nemad ei oska selle autoga miskit teha.

Käisin ka detsembris enda w202 vasara tänava diislikeskuses, otsisid pumba juurest lekke põhjust. Said tööga ilusti hakkama.
ütleks nii, et käisin vasara tänavas diisli keskuses, sealt saadeti mind minema, läksin karlasse, seal tehti diagnost, 18 errorit ilmus diagnostis, õnneks arvet ei küsitud... viisin auto maale, tundus kahtlane, et pealevool ei töödanud, puhusin kompressoriga läbi, imede ime, nüüd töötab, 15 tuhat puhast võitu`?
Kui puhusid vastu kütuse liikumise suunda, siis lükkasid probleemi lihtsalt edasi. Mis iganes seal takistas, liikus lihtsalt lahedamasse kohta ja praegu voolab kütus vaba(ma)lt ja mootor saab takistusteta töötada.

Kui see ollus/asi jäi paaki, siis on ta varsti tagasi. Kes ütleb, milall see varsti koidab...Eusa_whistle
v6sa Kirjutas:Kui see ollus/asi jäi paaki, siis on ta varsti tagasi. Kes ütleb, milall see varsti koidab...Eusa_whistle

Võta paak maha ja puhasta seest ära. Ilmselt oli kinni sul see paagisisene sõel seal toru otsas...

Aga siit jällegi üks nn. "positiivne" Karla Auto parkimisplatsile....
sulatasin kõik ära, lasin vana kütuse välja ja uus sisse, kõik toimub nagu õlitatult Smile. ju seal karla auto diagnostis ei ole sellist lahtrit, et kütet ei tule peale, kohe näitab et pump vajab asendust.
enda w202 diisel samasugune probleem,hommikul kylmast peast paned käima käib ja turtsub natuke aega,sureb välja ja see EDC tuli jääb põlema.Teist korda käivitades läheb käima viskab pöörded kõrgele ja sureb koheselt välja samuti EDC jääb põlema.Kolmandat korda käivitades läheb pikema vedimise peale käima ja jääb ilusti käima pole mingit probleemi ja sõidu ajal ka probleemi ei ole.olen märganud et tihemini on selline probleem siis mida tyhjem paaak on,kui paak on täis siis on harvem see asi.Ja nii on juba oma aasta aega olen nii sõitnud pole sellist olukorda ette tulnud et yldse ei käivituks.paistaks nigu küte vajuks alla,et nii palju kui filtris on nii kaua käib esimesel käivitusel hommikul ja teisel ja kolmandal veab jälle kytte yles.kas peaks diagnossis käima?või milles probleem võiks olla,oskab keegi aidata?
Kas sellel on Boschi ridapump või õnnetu Lucas? Luukased kipuvad õhuvaevuste kätte surema. Eestis teadaolevalt keegi neid ei remondi. Või julgeb keegi sellise pumba juba remonti võtta?

Kas paagist kütus ikka peale tuleb? Ega seda teisiti teada ei saa, kui ainult kanistriprooviga kapoti alt värsket andes. Ning siis peab jälgima, et mõlemad voolikuotsad ikka vedelikus oleksid, muidu võib sealtkaudu õhku tõmmata.