Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: abi vaja ke-jeti mõõtmisel
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Keegi abivalmis mees, kes sa omad M103 2,6 või 3,0 liitrist motot või omad ligipääsu sellele, ole hea ja mõõda praeguste krõbedate külmakraadidega ära, mitu milliamprit tuleb ECU-st peale elektrohüdraulilisele diferentsiaalrõhuregulaatorile, kui mootor on külm ja ikka hea mitu tundi seisnud enne starteri andmist. Milline voolutugevus püsib mootori soojenemise ajal paari minuti jooksul pärast käivitamist?

Ole sa tänatud, kes sa viitsid mõõta.

Terv,
Marko
keegi?
Kas sa tahad teha statisdikat, või on sul vaja teada, kuidas  peab  olema. Äkki leiad siit vastuse.
[Pilt: KE.JPG]
Ei tee statistikat. Vaja ikka teada kindlat näitu. Mul on endal ka manualis andmed, milline voolutugevus peab olema 0 kraadi ja +20 kraadi juures. Aga mul oleks vaja teada just palju on voolutugevus parajate külmakraadidega - nii 10 kuni 20 külmakraadi. Sellepärast pöördusingi siia, et äkki keegi viitsib mõõta/on kunagi mõõtnud mingil põhjusel.