Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: 124 200d eelsoojendus
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Praegusel ajal usun,et aktuaalne paigaldada diiselautole kas plokisoojendus või siis lõdvikusoe.Ise tahaks proovida viimast,sest pole vaja nii palju lammutada...aga kuhu ta panna,et asjast kasu oleks?
Milline see lõdviku soojendi on? käib ta väikese ringi või suureringi vahele? Ma mõtlen et kas saab salongi radika ahelasse panna või suure radika? Kui viimane variant siis kindlasti alumise lõdviku vahele, kuna teatavasti külm ehk raskem vedelik vajub allapoole ning antud juhul on lootust, et plokk ka soeneb, sest ülemisel lõdvikul ju termostaad vastas ja suurt radikat pole ka nagu mõtet kütta.
Mina paneks kah sinna alumisele vahele. Ja kas sul plaan ka sõiduajal seda kasutada, või ainult enne käivitamist?
Pole elu nii lill midagi. W124 2.0D on termostaat alumise lõdviku ja ploki vahel.
Pane soojendus sinna kuhu ta käib, siis on midagi kasu ka.
Neile kes ei tea-lõdvikusoojendus on nagu plokisoojendus põhimõtteliselt,vajalik ikka käivituse kergendamiseks külmadega,poest on ka saada,vaatan järgi kas annavad paigaldamisõpetuse ka kaasa...
Tjah, OM60x on tõepoolest termiostaat sedasi pandud, et suure ringi lõdvikusse pandav soojenduselement ei anna mingit efekti... Radika soojendamisest pole nagu suurt tolku.

Ikka plokki.

A mul ka küsimus:
Kas ainult viimane külmakork on keermega või on ka teistes aukudes keere sees?

Ma hakkasin enda motole suure hurraaga elementi paigaldama, kuid ei saanud seda viimast punni maha keeratud. Tundus, et teistel aukudel keeret sees pole...Crybaby Kas nii ongi?