Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: KE-Jetroniku tühikäik
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Lehti: 1 2 3
Mõtlesin, et postitan siia, peaks nagu samasse teemasse minema.

Endal MB 190 KE-Jet'iga, aastast 89' ning mootoriks 2.0 87kW. Probleemiks külmalt käivitades autosse tekkiv "räige" võbin, nagu mootor tahaks oma kohalt lahkuda. Siis kui juba oma õiged pöörded üles saab, töötab normaalselt ja tühikäik on ka väga hea. Milles probleem võiks olla?

Ahjaa...mul 93' 190-l (2.0 90kW) oli sama teema, aga mitte nii hull.
(15-10-2012, 09:12 PM)190 Kirjutas: [ -> ]...
Milles probleem võiks olla?
...

Küttesegu koostis vale või säde ebaühtlane/ebapiisav.
(15-10-2012, 09:12 PM)190 Kirjutas: [ -> ]Mõtlesin, et postitan siia, peaks nagu samasse teemasse minema.

Endal MB 190 KE-Jet'iga, aastast 89' ning mootoriks 2.0 87kW. Probleemiks külmalt käivitades autosse tekkiv "räige" võbin, nagu mootor tahaks oma kohalt lahkuda. Siis kui juba oma õiged pöörded üles saab, töötab normaalselt ja tühikäik on ka väga hea. Milles probleem võiks olla?

Ahjaa...mul 93' 190-l (2.0 90kW) oli sama teema, aga mitte nii hull.

Kas külmalt käivitades tahab kohe peale käivitumist nagu välja surra? Hoiab pööret liiga madalal? Mina võitlesin selle sama probleemiga pikalt. Lõpuks vahetasin ülepingerelee ja auto töötas.
Kohe peale käivitamist tahab välja surra jah, hoiab pöördeid väga madalal ja umbes siis hakkab normaalselt tühikäiku hoidma, kui õlisurve üles saab. Kui mootor soe, siis probleemi pole.
NB! Kohe peale gaasi andmist muutub asi kohe normaalseks, aga ma olen lasknud tal tavaliselt pöörded ise üles saada. See n-ö järeleaitamine ei ole vist hea mõte külmalt.
Lehti: 1 2 3