Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: K : küsimus .mercedes benz w140 diisel.
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Tervist! Mul on plaanis üks päris suur projekt ette võtta. Projektikaks on siis Mercedes benz s 350td w140. On siis plaanis osta üks nokitsemist vajav s-i kärakas. Plaanis on siis keretööd teostada ja kõik asjad tasapisi ülekäia ja ära vahetada (et saaks normaalne asi lõppuks valmisIcon_smile ).
Mootor oleks ka plaanis ära vahetada. Vana mootori vahetaks 4,0 cdi vastu (saaksin tuttava käest suht odacalt).
Selle mootori vahetuse kohta tahtsingi targemate meeste käest küsida.
Kas ta mahub kapotti alla ära? ja mida ma pean tegema ja ära vahetama etkõik ideaalselt töötaks. Ma loodan et saan vastuse oma küsimusele.
Tänud ette ära!Icon_smile
Jürgen ja Märten ehk viivad su õigele teele.CrybabyIcon_neutralIse enesest kui selline asi saakski kunagi valmis oleks päris muhe ma arvan.
Alustad valest otsast - ära mahutamine pole ilmselt probleem. Käigukastiga ühendamine samuti teostatav (kasvõi uus kast alla panna ja progetav kastiaju külge). Kuid mis asi sul seda mootorit käima paneb? Vot seda tahaks küll teada. Originaal aju unusta ära - see on komplektis koos süüteluku ja käigukasti mooduliga - kui sa neid ja praktiliselt ülejäänud elektroonikat kaasa ei saa, siis on asi raske - väga raske.
Mul oli sama mõte paigutada cdi aga g -le peale. Esmalt puutusin kokku kohe sellise koosluse küsimusega, et cdi -l peab aju olema koos mootoriga ja kastiga mis samamoodi aju juhitud ehk pead ümber tõstma ka hunniku juhtmeid, andurid, releed aju ja kasti. Pidi ka kuidagi muidu saama aga paras kepp Icon_evil pidi olema üksinda tööle aretada, meh ümber tõstmine pidi see kõige väikesem mure olema selle kõige juures. Ma igatahes loobusin ja panin tavalise 300D oma.
Võin muidugi eksida aga nii mulle seletati igatahes ja seda üsnagi argumenteeritult
Mezafanatt Kirjutas:Tervist! Mul on plaanis üks päris suur projekt ette võtta. Projektikaks on siis Mercedes benz s 350td w140. On siis plaanis osta üks nokitsemist vajav s-i kärakas. Plaanis on siis keretööd teostada ja kõik asjad tasapisi ülekäia ja ära vahetada (et saaks normaalne asi lõppuks valmisIcon_smile ).
Mootor oleks ka plaanis ära vahetada. Vana mootori vahetaks 4,0 cdi vastu (saaksin tuttava käest suht odacalt).
Selle mootori vahetuse kohta tahtsingi targemate meeste käest küsida.
Kas ta mahub kapotti alla ära? ja mida ma pean tegema ja ära vahetama etkõik ideaalselt töötaks. Ma loodan et saan vastuse oma küsimusele.
Tänud ette ära!Icon_smile

projektikaks on siis s350 võtta? kui siuke asi ehitada siis pigem juba sel kerele, et täiuslik oleks. a see 4L mootor ei pidand vist hea olema, kolmene cdi parem?
projektikaks on siis s350 võtta? kui siuke asi ehitada siis pigem juba sel kerele, et täiuslik oleks. a see 4L mootor ei pidand vist hea olema, kolmene cdi parem?


Ma olen ka seda kuulnud et 4,0 cdi ei pidand kõige parem olema , et see sama 3,2 cdi pidi töökindlam olema.Samas olen inimeste käest kuulnud et kui neljast korralikult hooldada ei pidand ta eriti suur pea valu olema. Ex näis mis tulevik toob.Aga mõtte materjali on mul praeguseks küllaga .
Mulle see neljase mömin meeldiks ikka rohkemkapoti all . Ja astumise poole pealt hästi 3,2-se cdiga ei võrdle Smile .
Tänud vastuste eest !
Mezafanatt Kirjutas:projektikaks on siis s350 võtta? kui siuke asi ehitada siis pigem juba sel kerele, et täiuslik oleks. a see 4L mootor ei pidand vist hea olema, kolmene cdi parem?


Ma olen ka seda kuulnud et 4,0 cdi ei pidand kõige parem olema , et see sama 3,2 cdi pidi töökindlam olema.Samas olen inimeste käest kuulnud et kui neljast korralikult hooldada ei pidand ta eriti suur pea valu olema. Ex näis mis tulevik toob.Aga mõtte materjali on mul praeguseks küllaga .
Mulle see neljase mömin meeldiks ikka rohkemkapoti all . Ja astumise poole pealt hästi 3,2-se cdiga ei võrdle Smile .
Tänud vastuste eest !

millest sa räägid? mingi jama, s400cdi 0-100kmt 7,8s e320cdi 8,0sek
ja hea 3,2 mootor hea chipiga annab 180kw
ja vahet sa üldse ei märka, v-o pärast mingit 170km/t
eDiCk Kirjutas:
Mezafanatt Kirjutas:projektikaks on siis s350 võtta? kui siuke asi ehitada siis pigem juba sel kerele, et täiuslik oleks. a see 4L mootor ei pidand vist hea olema, kolmene cdi parem?


Ma olen ka seda kuulnud et 4,0 cdi ei pidand kõige parem olema , et see sama 3,2 cdi pidi töökindlam olema.Samas olen inimeste käest kuulnud et kui neljast korralikult hooldada ei pidand ta eriti suur pea valu olema. Ex näis mis tulevik toob.Aga mõtte materjali on mul praeguseks küllaga .
Mulle see neljase mömin meeldiks ikka rohkemkapoti all . Ja astumise poole pealt hästi 3,2-se cdiga ei võrdle Smile .
Tänud vastuste eest !

millest sa räägid? mingi jama, s400cdi 0-100kmt 7,8s e320cdi 8,0sek
ja hea 3,2 mootor hea chipiga annab 180kw
ja vahet sa üldse ei märka, v-o pärast mingit 170km/t

Jah, aga 400CDI mootorist saab chipiga 204kw ja 625nm..ning S320cdi 150kw liigub sajani 8.2sek. Aga see pole praegu oluline antud teemas Icon_smile
Minu esivanemal on sisuliselt tutikas r6 150kw s320 cdi lang (50kkm läbisõit, ostetud uuena) ja noh, see liigutab ennast suht kenasti raske kobaka kohta kuid samal kerel s400 on natuke ikka teisest puust imo. Remondi probleeme 400ste puhul võiks otsida vast megast läbisõitust või kehvapoolsest hooldusest..ei usu mina et see 400 väga sitt mootor on.
Kui hoiad korras ja hooldad siis ka kestab. Paljusid probleeme saab juba ennetada ja ära hoida..näiteks krdi longlife saata sinna samusesse ja vahetada õli 10kkm tagant, tegemist on ju suuremahulise biturbo mootoriga, mis ikka kõrvetab seda õli korralikult...Hoolduse ja remondi teemat antud loomadel tean kuna mul on omal audi märki kandev v8 commonrail biturbo diisel, mis on selle 400cdi analoog kui elektroonikat/pritset arvestada. Kerge temaga pole kui raipe saad doonoriks, aga v8 dünaamika on ikka v8 dünaamika olgu ta bens või diisel.

Pikk jutt - s*tt jutt Icon_smile

Ole aint mees ja tee ära, ideetasandil olevaid projekte on kõik foorumid täis. Imo oleks kõige lihtsam terve auto elekter (või siis kast+mootor+kellad+immod+command jne) koos saba ja sarvedega w140 kerele tõsta, vastaseljuhul sa seda eluilmas käima ei saa kui vägakõva kogemust/teadmisi pole. Kogu inff liigub ju can-bus, valgus kaablid ja igasugu muid kanaleid/protokolle pidi Icon_smile

Edit: kirjavead.
originaalis suurt vahet ma ei ole tundnud
400 peaks neid NM ka mägedega olema. Bemari 4,0 diislil oli 600 NM ja see tuleb juba madalatel pööretel ja sõit on väga mõnus. Ma ise mõtlesingi, et kuna W140 diiseldama hakatakseSmile Oleks nagu aegSmile
taaviw126 Kirjutas:400 peaks neid NM ka mägedega olema. Bemari 4,0 diislil oli 600 NM ja see tuleb juba madalatel pööretel ja sõit on väga mõnus.

minu E320cdi VS 740D 400m finishline

ja s400cdi 560nm e320cdi 470nm
Kõva masin sulSmile Väike massivahe on ka tegelt.
taaviw126 Kirjutas:Kõva masin sulSmile Väike massivahe on ka tegelt.

oli, praegu mingi rootslane sellega sõidab
s-400cdi oli omal mingi 4 kuud. minek oli ikka üli kõva ja mitte ainult kohalt võttes (mõni riisirakett pakkus ses osas isegi konkurentsi) aga peale 100-t oli tõmme endiselt väga tugev. möödasõit võttis aega umbes 3-4 sekundit ja polnud mingit erinevust kas autos oli 1 või 5 inimest. ära müüsin ta seetõttu, et tegemist oli vana ja julmalt ära hooratud väikefirma liisingautoga. aga mootorit oskab Mercedes-Benz ikka teha. oli enne mind talle täiega pähe antud ja ka mina ei koonerdanud. tõin aga raadilt vanu rehve ja muudki põletasin. lõpuks tekkis kahtlus, et peagi tuleb vist vedrustust ehk amorte vahetama hakata ja amordiring oleks maksnud pool auto hinda seega leidsin, et nüüd on aeg ära müüa. aga kui amortide hind unustada siis on õhkvedrustus õlist oluliselt parem. lõuna-eesti kruusal lasin 90-100-ga ja teelpüsivus oli supper!
aga kui teemasse tulla siis arvan, et lase asjatundjal teda pisut tuunida, raud kannatab tohutult, ennem annab sul rahakott järgiIcon_rolleyesIcon_razz
mis mootor sul siis praegu peal on?