Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: w124 ei lähe salongist soojaks.
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Tere, Mercedes-Benz on mul 2.0 D w124. Probleem on nimelt sellest, et auto ei taha seest kenasti soojaks minna, jättes aknad pooluduseks. Tühikäigul puhub täitsa jahedat, ja pööret anda tuleb sellist leiget sooja. Mida teha? Pumba võtsin vahelt ära ja panin otsetoru, see ei töödanud.

Ette tänades:

Henry
Nagu ikka esimese asjana, termostaat?
Temp jookseb usinasti 80 + peale.
W2intz Kirjutas:Pumba võtsin vahelt ära ja panin otsetoru, see ei töödanud.

Ette tänades:

Henry
Ilma selle pumbata sa sooja ei saa.
huvitav, sõbrapoisi 300D läheb küll seest soojaks, kuigi ka temal pole seda pumpa vahel.
w201-el on ju sama mootor, samas seda el. pumpa pole ehk siis mootori veepump peaks ka ise vett piisavalt ringi ajama-seega peaks ka ilma pumbata sinu autosse sooja tulema. äkki sul midagi umbes seal (soendusradikas näiteks), jahutusvedelik ilmselt sültis pole?
Elektriline veepump siis abiks, kui pead külma ilmaga pikalt autos passima, aga mootorit töös hoida ei saa või ei taha. Siis süüde sisse ja puhur tööle. Ja sooja tuleb kuni mootor soe või aku tühi. Ilma pumbata jahtuks soojendusradikas mõne minutiga. Aga sinu probleemist: kas juhtusvedelik on ikka normis, kui vähevõitu, siis see ei jõuagi soojendusradikasse. Muidugi see radikas võib vabalt ka umbes olla.
Nii nagu msnis kribasin, kui jahutuse vedeliku august nähtavalt mullitab on kaane või kaane tihendiga probleemid.
Soojendus kõige ülemine koht, sinna koguneb õhk, tühikäigul mootor seda eest lükata ei jõua.
Kui termostaat välja võtta siis keema enam ei lähe aga sellise ilmaga ilma termostaadita on tore ja see pole lahendus.
Kaan maha ja viga otsima.
Kasutaja Taneli jutule veel nii palju lisaks, et kui on masinal olemas Elektriline veepump, siis igal mercedesel ei pea süüdet sisse keerama, et salongis sooja edasi puhuks, minu w124 salongis on lüliti, nimega REST ja kui mootor soojaks sõidetud, auto välja suretatud ja seda lülitit vajutada, hakkab salongis sooja tulema ja süüdet pole üldse vaja.
Teiseks, mingi aeg läks see pump läbi ja kui talvel auto käis tühikäigul, siis ei tasund salongis soojast und ka näha!
Ennem ei ole probleemi tekkinud temp suuremaks minemisega, nüüd viimasel sõidul läks temperatuur 100 peale. Ju tuleb hakata ikkagi kaant maha võtma ja uurima.