Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: w220 aku tühi, ei pääse pagaasnikusse...
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Lehti: 1 2
Külm siis ka mulle liiga teinud. Olin haige 3 päeva, auto seisis maja ees, eile õhtul mõtlesin korraks käima panna, aga ei midagi, isegi järgi ei võtnud. Pärast ei pannud ka uksi enam kinni, ikka nii tühi see aku.

   Küsimus selline: kuidas pääseks pagaaasnikusse, kui võti, mis smartkey seest välja tuleb ei lähe lukku sissegi? Paneks aku laadima.

  Kas on võimalik anda voolu käivitamiseks kapoti alt, kui on, siis paluks täpsemalt?
Märten: Ainuke võimalus geneka juurest asjale voolu anda, siis saab lahti asjad. Smile
See tähendab, et käivitada polegi võimalik kapoti alt Eusa_eh

  "Selge pilt" tänud vastamast!
Geneka peale siis sai vool lastud ja sain pagassi lahti, sealt "täkku" ning Mercedes-Benz võttis hinge sisse. Lasin tal siis töötada 40 min, aga sellest on ikka vähe, pärast väljasuretamist uuesti käima ei õnnestunud panna, tuleb viia laadima.
jansa48 Kirjutas:Geneka peale siis sai vool lastud ja sain pagassi lahti, sealt "täkku" ning Mercedes-Benz võttis hinge sisse. Lasin tal siis töötada 40 min, aga sellest on ikka vähe, pärast väljasuretamist uuesti käima ei õnnestunud panna, tuleb viia laadima.
Aku jääs ilmselt, targem uus osta... ei usu et sellest elulooma saab.
marek Kirjutas:
jansa48 Kirjutas:Geneka peale siis sai vool lastud ja sain pagassi lahti, sealt "täkku" ning Mercedes-Benz võttis hinge sisse. Lasin tal siis töötada 40 min, aga sellest on ikka vähe, pärast väljasuretamist uuesti käima ei õnnestunud panna, tuleb viia laadima.
Aku jääs ilmselt, targem uus osta... ei usu et sellest elulooma saab.

Jah ei teinud plõksugi pärast 40 min töötamist või ta ei peagi tegema alapingega võib olla...?
Kui aku on jääs, siis elektrolüüsi ei toimu - voolu liikumine mõlemal suunal nullilähedane.
Too aku tuppa sooja. Kui üles soojenenud siis pane alles laadima.
Peab vist enne ikka sulatada ja laadida proovima, kui utiliseerida.
Kui ei õnnestu siis akukeskusesse 1500.- raha viima. Ex ma annan teada, kuidas läks.
Sai nüüd auto sooja ruumi pandud ja aku maha võetud. Akul oli elektrolüüt tükati selline sültjas ei olnud läbi külmunud. Sulatame üles ja paneme homme laadima, näis mis saab.

Teisi vigasid tuli nüüd kuhjaga: SRS, ABS, ESP, BAS, Comand- pilt on häält ei ole ( ei raadiot, cd-d, kassetti, ei mingit) Ilma veojõukontrollita oli päris harjumatu sõita...

Kui saab korras aku peale, siis on vaja veateated nullida, neid oli 2tk. BAS ja ESP, keegi oskab seda õpetada? Jürgen või Märten oskavad, arvan nii...  

                                                                                          
Krd-i KÜLMATAAT, ma ütlen küll!
Keera rool mõlemale poole lõpuni välja, siis peaks ära kustuma.
jansa48 Kirjutas:Kui saab korras aku peale, siis on vaja veateated nullida, neid oli 2tk. BAS ja ESP, keegi oskab seda õpetada?
Ai ai, enne seadme (auto) kasutusele võtmist tuleks ikka kasutusjuhend läbi sirvida. Seal kõik kirjas, aknad luugid pead ka seadistama. Smile
...umbes nii, et kodanik vaadake manuaali, see vastu, et aga mul on ju automaat hoopis.

PS! Aknaid ja luuki ma arvan, et oskan "õpetada" olen juba varem kokku puutunud sellega.
Nii, aku laetud ja massiina jälle akna all. Aknad ja luuk jälle targaks õpetatud. Vead ka kustutatud, kusjuures SRS ja muusika ravisid ise kuidagi moodi ennast terveks ja ABS-i tuli kustus ka ära pärast paarikümnemeetri läbimist.
   Jääb üle oodata, kas püsib vool seal sees või ei püsi mitte.

PS! Aku Mercedes-Benz originaal ja aastast 2002
Ilmselgelt on selle aku eluiga raugaikka jõudnud, aeg mõelda uue peale.
Karl Kirjutas:Ilmselgelt on selle aku eluiga raugaikka jõudnud, aeg mõelda uue peale.
Mul sõbral aastast 98 (pressitud kesta) boschi aku ja nüüd -20'ga läx poolest pöördest käima, kuigi juhtmed olid juba näpus... Seleta parem see ära. Smile
Erand kinnitab reeglit, muud ei oska öelda Icon_cool

Meie kliimas aku iga ca 5 aastat, kõik üle selle boonus.
Karl Kirjutas:Erand kinnitab reeglit, muud ei oska öelda Icon_cool

Meie kliimas aku iga ca 5 aastat, kõik üle selle boonus.
Üks tark mees soovitas mul isegi iga 4 aasta tagant vahetada akut ja ütles, et aku ei tohiks seista laadimata üle 4kuu(võib mahtu kaotada vms)
Eks see aku saab mul vähe laadida ka, sõidud enamjaolt linnas ja lühikesed. Kui nüüd takkajärgi mõelda, siis viimane käivitus oli ka selline, mitte nii järsk, kui peaks. Soovitatakse ka ju enne talve profülaktika mõttes aku täis laadida. Lubas ju ka järgnevateks öödeks -30 kraadi, Tallinnasse -24. Vaatame mis saab, kas jäi aku elama või mitte, annan teada...
Kuskil olen kuulnud , et kui pole akut plaanis kasutada pikalt. Siis parim konserveerimine on panna ta sügavkülma. Aga eks seal ole ka mingisugused omad tingimused. Ise pole muidugi proovinud, ja kui keegi on kursis kuidassee peaks täpselt käima siis võiks oma teadmisi jagada. Uurin ka ise täpsemalt.
Lehti: 1 2