Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: Eelsüüteküünalde tuli + ei tööta
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Minul on w203 200CDI 90kw 2004a, külmaga absoluutselt käima ei läinud. Eelsüüteküünalde tuli põles. Mõtlesin, et asi selles siis, ostsin 4 uut küünalt, vahetasin ära. Proovin siis hommikul - ikka sama lugu. käima ei lähe
ja kui lõpuks läbi häda käima sain, siis eelsüüteküünalde tuli põles (kustub natukese aja pärast). Milles võib asi olla?
Panin aku laadima, äkki selles asi, et olen teda nii pikalt käianud juba ning aku liiga tühi. Proovin hiljem uuesti.
Mõni küünal lühises ja plokil kaitse läbi? Kontrolli kas küünaldele tuleb vool peale.
Proovisin kõige 1. küünalt. Pessa panin 1 küünla ja massi ka järgi ning läks punaseks.
Panin uue aku ka peale autole, ja käisin proovimas. Panen süüte sisse, tuli läheb põlema, kustub. Vahepeal panin süüte sisse läks põlema ja jäigi pikaks ajaks põlema. Siis olenevalt olukorrast, panin käima, vahepeal hakkas uuesti põlema. U minutiks..
2 esimesele tuleb vool peale, 2le tagumisele (salongipoolsemale) ei tule voolu peale.. milles asi võib olla?
Ühendus katkenud, oksüdeerunud pole?
aga kuhu need juhtmed viivad? kust vaadata seda?
Vähemalt W124 ja W210 asub eelsoojendusküünalde relee vasaku lanseka peal esitule taga. Sealt saad pistiku lahti ühendada ja siis kontrollida kas relees kõik väljundid annavad voolu. Kui jah siis juba juhtmeid kontrollima, On olnud juhus, et juhe oli katkenud vahetult enne küünalt aga rüü hoidis juhet koos ja visuaalselt polnud midagi näha.
140 - küünla külge
155 - releesse
vasp Kirjutas:2 esimesele tuleb vool peale, 2le tagumisele (salongipoolsemale) ei tule voolu peale.. milles asi võib olla?

Selliste küsimuste esitajal soovitan soojalt pöörduda asjatundja poole, hoidmaks ära suuremat kahju!
Võta küünalde ploki küljest suur pistik lahti, kontrolli esmalt kontroll lambiga läbi plussi kõik küünlad ja juhtmed üle(üks ots siis plussi ja teisega pistikust kõik küünlad läbi)Silindrite numbrid reeglina MB-del pistiku peal kirjas. Kui küünlad kõik olemas, siis kontrolli testriga takistused ka üle, mõni küünal võib olla vabalt lühises. Kui küünlad korras ja auto ei käivitu endiselt, siis on probleem relees või sinna tulevas toitejuhtmes. Võib öelda et tüüpvead neil.
Releed saab remontida ka, kui natuke nokitseda.
tnx Kirjutas:Võta küünalde ploki küljest suur pistik lahti, kontrolli esmalt kontroll lambiga läbi plussi kõik küünlad ja juhtmed üle(üks ots siis plussi ja teisega pistikust kõik küünlad läbi)Silindrite numbrid reeglina MB-del pistiku peal kirjas. Kui küünlad kõik olemas, siis kontrolli testriga takistused ka üle, mõni küünal võib olla vabalt lühises. Kui küünlad korras ja auto ei käivitu endiselt, siis on probleem relees või sinna tulevas toitejuhtmes. Võib öelda et tüüpvead neil.
Releed saab remontida ka, kui natuke nokitseda.

Kontrollisin. Juhtmed terved mis releest lähevad küünaldele. Samuti toitejuhe korras, sinna nn plokki tuleb sisse 10 koma midagi volti. 2 kontaktil on vool, kahel ei ole. Ju siis seal plokis mingi viga, võtan maha.
Heinar Kirjutas:140 - küünla külge
155 - releesse

Aitäh. Viga seal karbis, kust tulevad juhtmed küünaldele.

See on kinnine karp, hakkan uurima, mis sellega saab.

Jah, ma ei ole eriline tehnik-remontija, aga vast saan korda..RolleyesIcon_rolleyes
see karp on jah kinnine,tuleb alt lahti lõigata noaga.Seal sees on igale küünlale oma kaitse või mingi traat mis lühisega maha põleb.Kui korda saad pane kokku ja tee silikooniga veekindlaks.
see 1 oligi ära sulanud, tegin korda, panin kokku, tegin silikooniga ka ära. nüüd kõik korras nagu.. külma käes pole veel proovinud.

aga tulega ikka jama. algul põleb, kustub ära, panen käima. siis paar sek hiljem juba jälle läheb põlema ning jääb u min põlema.
Kui põlema jääb on ikkagi mingi viga. Karbi arvates mõni küünal ei tööta.
Kontrolli küünalde takistused üle,need peavad võrdsed olema enamvähem.
Eks ma homme hommikul näen, kuidas käivitub üldse auto.. Ilmselt on viga selles, et ühendasin selle läbisulanud koha otse juhtmega sealt klemmplaadi küljest.. Kui käivitub ilusti (küünlad kõik töötavad siis ilmselt), võtan lahti ja parandan selle koha aind ära, mis katki oli.