Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: 190 D kaugtulede / kojamehe probleem
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Tervist!
Alustan sellest, et kui tahan täistulesid lülitada, kustuvad tuled üldse ära. Jäävad ainult kabariidid. Teine jama selle kangiga on, et kojamees liigub ainult viimases astmes. Küsimus siit, kas viga on kojamehe/suunatule/täistule kangis?

Kojamehega on veel see, et kiilub kinni nagu. Olen mitmetel 190 seda näinud. Samas imelik on see, et kojameest sab käega liigutada...terve ringi??? Ja sellist asja pole ma veel enne näinud.
Lugesin terve selle alafoorumi teema läbi, kuid otsest vastust ei leidnud.
Minu arvates!
Kui viga kangis, vanema generatsiooni kang mul pakkuda, Tartus kapi peal mul siin olemas, kui katsetada tahad. Ma pole kursis kuid täpselt elektri süsteemid seal üles ehitatud on, kuid olen varem kohanud kui kustuvad kõik tuled kaugtuledele lülitades, küll miks kabariidid peale jäävad, huvitav. Ise arvan kangi viga, aga kabariitide sümptom paneb kõhklema.

Mis mõttes kojamees kiilub kinni, kas jätab tsükli lõpus kojamehe suvalisse asendisse? (Igat elektrimootorit saad käega ringi ajada (võlli), küll kui kergelt ta sul käib, on iseasi- parandage kui eksin)
Kas esimene aste töötab? Võib külmade ilmade tõttu relees või el.kontaktides olla.
Sebi uus kang.
Kinni kiiluv kojamees on ka mulle tuttav, seda kuiva klaasiga, vedelikku pihustades asi muutub ja hakkab tõõle. Sul võivad olla klemmid oksudeerunud või midagi taolist.
Täna lammutasin siis kõik laiali. Kojamehemootor lihtsalt nõrk. Vool tuleb peale 13+V ja hoian näpuga kinni Big Grin
Arvatavasti uut mootorit ka vaja, kuid sellega kiiret pole. Vihma ei saja ning arvatavasti peaks ta märjalt libedamalt liikuma, nagu mainitud. Muidu kõik astmed töötavad.
Peab proovima jh mõnd teist kangi, ehk ilmuvad need täistuled kuskilt välja.
Tänud kaasaelamast muidugi.
mis aasta isend, mul kang pakkuda ikka veel Big Grin
Aasta 87, mis vahe neil on üldse aastate lõikes Big Grin
Ma sain hea pakkumise juba kahjuks või õnneks.
Kui kangi uue kätte saan, lammutan vana laiali ja vaatan, mis teema seal oli.
Ega sul soojendusmootori reguleerimisnuppu pole??
kojamehekohapealt soovitaks selle silindrit õlitada.jäta kojamees poolde klaasi võta plastik kate alumisest osast maha ja lase mingit normaalset pihustatavat vedelõli vahele.mul see igatahes mõjus.
Viga oli pistikutes, täistuled käivad ja kojamees liigub/venib igas astmes.
Kas kojamehemootoril see reduktor võib ka kinni jääda. Ma seda lahti ei võtnud, kuna oli neetidega.
minu 124 200d-l on sama jama kojamehega. algul ligtsalt venis aeglase kiirusega aga nüüd toimib ainult kõige kiirema kiirusega ja seda ka mitte kõige paremini. ja kui poole tsükli pealt kojamehed maha keerata siis jääb kojames suvalisse kohta, mitte ei lähe oma kohale tagasi.