Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: Mure ühe veoautoga.
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Küsimus siis selline,et kas MB LP-813-l on hõõgküünlad olemas või ei ole?Mootor on 5638cm3 ja 96 kw,mootori tähist ei tea,kuna kitsas.Auto ise selline: http://varjupaik.jjts.ee/?action=ekspona...t&S_ID=358 Mures just pildil oleva autoga.Külmalt ei saa käima.
Eeeeee...hmmmmmm....kas olen mina loll või, diiselmootoril ikka hõõgküünlad olemas ju, ilma nendeta ei saa kuidagi Icon_rolleyes
Seda minagi,isegi autodata ei kosta miskit.On muidugi diisleid,millel pole küünlaid,aga mersut ei tea.
Karl Kirjutas:Eeeeee...hmmmmmm....kas olen mina loll või, diiselmootoril ikka hõõgküünlad olemas ju, ilma nendeta ei saa kuidagi Icon_rolleyes
Loll oled.
Lõoke Kirjutas:
Karl Kirjutas:Eeeeee...hmmmmmm....kas olen mina loll või, diiselmootoril ikka hõõgküünlad olemas ju, ilma nendeta ei saa kuidagi Icon_rolleyes
Loll oled.

Tõesta, värvuke. Icon_lol
LF 1113-l pole igatahes küünlaid.
Sellist asja nagu eelsüüte küünal pole nagunii olemas. Need mida rahvas kutsub eelsüüte küünaldeks on hõõgküünlad mis soojendavad põlemis kambrit. Et kas siis eelsoojendus küünal või lihtsalt hõõgküünal.
Veokatel ei pruugi olla, mõnel on mõnel mitte.
Puht sportlikust huvist, kuidas siis need ilma küünaldeta diislid käivituvad?
Veokatel kõrgem surve aste, need käivituvad ilma vabalt, kui ikka aku korras ja mootor heas seisus.
Hõõgküünlad rohkem selliste madalsurve diislite rida.

Suurema surveastmega on kokkusurutav õhk kuumem ja kütuse pihustusrõhk ka suurem= kergem süttimine.
Karl Kirjutas:
Lõoke Kirjutas:
Karl Kirjutas:Eeeeee...hmmmmmm....kas olen mina loll või, diiselmootoril ikka hõõgküünlad olemas ju, ilma nendeta ei saa kuidagi Icon_rolleyes
Loll oled.

Tõesta, värvuke. Icon_lol
Kas sa oled loll või ei,ei ole minu otsustada,aga paljudel veokatel puuduvad "höögküünlad".Ega ,Karl,ma muidu sinust sellel teemal targem poleks,kui minu sõprade top 10-st ei moodustaks 70 % praegused või endised rekkajuhid.
Saingi natuke targemaks, veokatega ei puutu eriti kokku Nod
Osadel masinatel on küünal sisselaske kollektoris või enne seda. Õigem oleks seda küll eelsoojendus systeemiks nimetada. Küünlale tuleb jäme voolu juhe ja ka küttetoru külge. Idee on selles, et kui nüüd küünal kuumaks aetakse ja siis starterit annad, surutakse küünlale kütust ka peale,mis omakorda süütab selle ja elus tuli silindritesse lendab.Icon_razz või vähemalt sissemineva õhu kuumaks teeb. See aga väga pikalt toimida ei saa, sest selline protsess põletab õhu ära ja silindrisse ei pääse värske hapnik. Hetke matsu andmiseks rohkem mõeldud. Päris vana teema see muidu. Isegi vene tehnikal sellist tüüpi eelsoojendust täheldanud. Mercedes 2000a. ATEGO-l ka veel peal .
Seda leegiasja polegi veel uurinud.No kui lähipäevadel auto juurde satun,siis saan uurida.
Kuueliitrine rida kuus peaks see mootor seal olema, eks. Sel ajastul kasutas MB külmkäivituse abistamiseks eetrit, täitsa ametlikult ja avalikult. Kuskil peaks olema selline imelik pumbatav mehanism, kuhu lased PILOTE kirjaga ainet (tegelikult sama käivituseeter, mis praegugi kasutusel) sisse ja siis pumbaga pumpad käivitamise hetkel. PEAKS käivituma, kui korras ja tihe.

Lihtsaim käivitusabi on muidugi fööniga küttefilter ja sisselaskekollektor kuumaks lasta - 90% on selle meetodiga käivitunud autod.
Seda eetriasja olen autolafka peal kohanud,ehk on sellel ka,peab uurima.