Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: Smart - Head ja vead?
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Lehti: 1 2
Ettevaatlikult alustaks teemat MB otsast lõpuni tehtud autodest. Nimesid ei nimeta. Vaatame, kui teadlikud ja sallivad kohalikud mersumehed on.
UrX Kirjutas:Ettevaatlikult alustaks teemat MB otsast lõpuni tehtud autodest. Nimesid ei nimeta. Vaatame, kui teadlikud ja sallivad kohalikud mersumehed on.
Ise ikka saad aru mida teada tahad? Sry, mina ei saa.
Ma arvan, et Härra peab silmas, et kas me kui MB fanatid/fännid/austajad teame, millised mudelid on täielikult MB tehase poolt lõpuni viidud äkki ning, kuna ta on meist teadlikum, siis tema teab tõde ning tahab teada, kas ka meie suudama seda aksepteerida.
Väga imelik teema......kõik MB poolt toodetud autod? Mis puutub siis siia pealkirjas öeldud "tänases argipäevas"?

Mõigu KEK jääb igatahes vastuse võlgu.
Teema on koostatud, kas väga tarkadele või väga tarkade poolt.
Kelle nimesid sa ei nimeta? Sõnaseppade, kes aitasid sul seda teemat teha?
Kui võtta arvesse, et a´la salongis istmed, polstrid valmistatakse allhankena, siis tänapäeva mersudest tehases, otsast lõpun,i ei valmi ükski Mercedes-Benz
Smarti pidasin silmas. Olen suht palju kuulnud igasugust negatiivset (vähe laiema silmaringiga inimesed seevastu arvavad vaid positiivset), hiljem selgub, et tegelane pole isegi smardis istunud.
Lihtsalt uurin, mis siinsed oskavad arvata antud autost.
Iseenesest huvitav preparaat, olen sellega sõitnud Pärnusse ja oma cl-le küljelaiendid toonud, ega sinna suurt rohkem polekski mahtunud aga kütusekulu - 3.4l 100le pole paha trassil sõites 95km/h
Smardi ostja saab teha elus 2 viga:
1) ostab smardi
2) teeb avarii
Kolmanda vea jaoks pole enam tegijat.

3silindriline turboga poolenesti plastmassist auto. Hoiad kütuse pealt matusteks kokku, ka hea variant!
Varuosade saadavusega oli veel hiljuti Eestis igavene jama, hetkeseisu ei tea.

Teema pealkiri on ikka väga mööda, ei saa ikka pihta miks sellise panid?
Kirjutanud kohe, et Smardi kohta tahad infot, milleks keerutada?
Smardi klubist saaksid vist rohkem infot sind huvitavate küsimuste kohta.
http://smartclub.ee/
http://www.youtube.com/watch?v=mz-s1sIoLhU
Smart on tugevam kui paistab.
Teemaalgatajale: Ära nii kanget tarbiSmile
Teema pealkirja võib admin muuta oma äranägemise järgi.

Tahtsin teema arendust smardi kõrvaltvaatajatelt, eesti inimese hoiakust ja tehnilisest teadlikusest, ei muud.
Tagavedu, poolautomaatkast, on ka diisleid. Enne sõitmist arvasin, et on hullem. Maanteel kõigutas tuul- see häiris. Muidu kannatab hädaga sõita küll. Ukselingi vahetus on täielik peavalu:S
Linnaauto. Hea selline, kui kompromiss on vastuvõetav. Edeva inimese auto - jääb paratamatult silma.

Kütusekulu on nii ja naa. Smardist on võimalik linnas ka kahekohaline kulunumber läbi tallata. Tõsi, siis on ka mootor varsti ribadeks.

Smardiklubi on olemas ja toimib, ka perioodilised kokkusaamised.

Smart ise on tugev. Kahjuks inimene seal sees mitte. Ehk kuigi turvapuur säilitab auto salongi ja turvavarustus hoiab inimese ilusti istmes, ei pruugi suuremalt autolt saadud impulsi neelamine mööduda inimesele hukutavalt. Kunagi sai postitatud video, kus küürakas ja smart said kokku. Kuigi auto kere pidas matsule ilusti vastu ja ka uksed avanesid ohutult, rullus smart mitu korda üle katuse... Füüsika vastu ei saa.

Kusjuures mina tunnistan, olles selle preparaadiga korduvalt sõitnud, et kui mul oleks rahaliselt võimalik, siis oma igapäevased töölkäimise sõidud teeksin suure tõenäosusega just sellega. Salong on avar, istmed on talutavad ja kütusekulu, mis seal salata, on mõistliku juhi käes ikka väike küll. Lisaks on läbivus pehmes lumes ja libedal pinnasel super - enamus massist on ju vedavatel ratastel. Ning hangest tõstavad selle välja ka kolm tugevat meest...

Teema esimene postitus on muidugi üks segapuder... Muide, MB käsi on siin vaid rahalises mõttes ja tootearenduses mängus, oma tehastesse seda preparaati ei lastudki...
Auto jääb vb terveks, ise oled surnud sees.
Lähen ja ostan omale Smart roudsteri. Mulle see meeldib.
Mees sõnast Urxi smardist siis.

Suurim jama on vist ametliku esinduse puudumine. Hooldust saab teha Soomes vist.

Kui Eesti liiklejates asendusk suhtumine atuo asemel suhtumiseks inimesse autos, siis kannataks linnas sõita küll.Mis ma öelda tahan - sõites suht hädise autoga lihtsalt suhtutakse ka sinusse kui suht hädisesse olevusse. AMG mudelitele teadupärast niimoodi ette ei keegata kui golf II omanikele.
Endal vastakad kogemused SLi ja vento roolis olles. 203 jääb sinna vahepeale. Tundub et Smart oleks umbes samal tasemel (kaasliiklejate suhtumise poolest) kui Ventogi.

Olles mõnda aega Stuttgartis elanud, siis võib öelda et seal on smart suurepärane liiklus ja parkimisvahend.

Edit: aga jah pole olemas firmat kes autosid otsast lõpuni ise toodaksid. Ainult arendustöö on see mida välja ei anta - ülejäänud võtakse ikka üle ilma kokku. Kui ma õigesti mäletan sisi Daimleril oli mõni miljon koostöö partnerit (allhankijat).
R129 Kirjutas:Mis ma öelda tahan - sõites suht hädise autoga lihtsalt suhtutakse ka sinusse kui suht hädisesse olevusse. AMG mudelitele teadupärast niimoodi ette ei keegata kui golf II omanikele.
Words of wisdomSmile Ma ei tahaks kopikast üldse rääkida. Nagu nähtamatu oleks. Ega tegelt smart ei kujuta mingile maasturile mitte mingit ohtu-värvikahjustused võibollaSmile Oma punase SELiga liigeldes lasti igalt poolt läbi ja inimesed ainult silmitsesid. Mõni jalakaija jäi ikka päris seisma ja vahtimaSmile
Autot ostes on (mulle) suht viimane asi uurida selle turvatärne. Ka kõige tärnilisema autoga võib viga saada kui nn sobivast nurgalt otsa tullakse Smile
Kui nüüd auto praktilisusest rääkida, siis isiklikult mulle poleks üldse autot vaja, mingi õhku täis suure kapiga ka liikuda ei taha, naise tahtmise järgi autot valides võib üldse mingi mõttetu esiveolise hästi läikiva totruse otsa kukkuda. Auto OMALE sõitmiseks siis üritangi leida midagi sellist, mis on omale sõitmiseks samas ei tekitaks suuri ülalpidamise kulutusi ja poleks selline mida igal külakoeral oleks. Valik on kuidagi roudsetile jäänud ja sellest tegelikult teema, mis autoteadlikud inimesed sellest arvad kui autost. Smadri foorumis on fännid ja enne arvamus on vahest liiga soosiv. Kuulaks/arutaks vähe sõltumatute tegelastega auto olemust. Hoolduse pärast pole mõtet üldse muretseda. Meil on alati meistrimehi selleks leidunud ja lõpuks on mul omal ka käed ju otsas ja huvi olemas.
Lehti: 1 2