Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: Hommikune stardiabi - w140
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Tere hommikust!

Kraadiklaas näitab temperatuuri -23 ja auto ei taha käivituda. Aku on ainult 2 kuud vana ja jaksab ringi käia küll. Panin veel lisaks akulaadija külge ja ka start funktsiooni kasutades käima ei saa. Mootor turtsub ja lubab, aga käima ei lähe. Immo ja signa ilmselt siin segamas pole, kuna proovisin kindluse mõttes neid ka korra välja lülitada. Tulemust muidugi ei andnud. Ma nüüd ei tea, kas see mõjutab midagi, et auto seisis terve nädalavahetuse kerge kallaku peal nina ülespoole. Kusjuures eile -13 kraadi juures proovisin korra käivitada ja läks laksust.

Masinaks S500 w140 aastast 92.

On ehk kellelgi mõtteid - ideid, mida katsetada...
Haha.Mul oli oma küürakaga sama jama kunagi külmaga.Mul oli 4,2 mootoriga.See et korra käima panid oligi viga vast.Mul oli nii,et hullukülmaga panin ruumis sees mis ka külm oli korra tööle et sõbrale näidata kuda v8 nurrub ja siis jätsin seisma .Järgmine päev ruumi tagasi minnes proovisin käivitada ei miskit lubas aga käima ei läind.Käiasin senikaua kuni aku ka ära hakkas vajuma ei miskit.Siis võtsin õhupuhasyi maha laadisin aku ära vöttes ta auto pealt maha nii et auto polnud voolu all.Ja proovisin 24 tunni pärast uuesti läks poolest pöördest.Järeldus suur mootor korraks käima panna külma ilmaga .tuöemus see et jookseb lihtsalt täis.pärast lämbub ja käima ei lähe.
Sellist probleemi on ka paljudel platsi meestel olnud käiakse külma ilmaga et pange korra käima .Pärast platsi mees nutab ja palub jumalat auto juures et auto käima saada.Aaa ja seda ka veel et ruum oli mustjas tahma päris jubedalt täis kui käima läks mul see pill.
soo Kirjutas:Tere hommikust!

Kraadiklaas näitab temperatuuri -23 ja auto ei taha käivituda. Aku on ainult 2 kuud vana ja jaksab ringi käia küll. Panin veel lisaks akulaadija külge ja ka start funktsiooni kasutades käima ei saa. Mootor turtsub ja lubab, aga käima ei lähe. Immo ja signa ilmselt siin segamas pole, kuna proovisin kindluse mõttes neid ka korra välja lülitada. Tulemust muidugi ei andnud. Ma nüüd ei tea, kas see mõjutab midagi, et auto seisis terve nädalavahetuse kerge kallaku peal nina ülespoole. Kusjuures eile -13 kraadi juures proovisin korra käivitada ja läks laksust.

Masinaks S500 w140 aastast 92.

On ehk kellelgi mõtteid - ideid, mida katsetada...

Kõige kindlam ja ka lihtsam oleks leida soe garaaz.
Ühe S500 oli sügisel sama jama, pandi korra käima et mootor soojaks saada. Aga pärast ei tahtnud enam käivituda ja kui käima sai siis peale käigu sisse panemist gaasi vajutades kooles. Ja nii mitu korda. Pärast sai aku laetud ja probleemi enam polnud.
Sumpa/katalüsaatorid vett täis ja ära külmunud?
siimruz Kirjutas:Haha.Mul oli oma küürakaga sama jama kunagi külmaga.Mul oli 4,2 mootoriga.See et korra käima panid oligi viga vast.Mul oli nii,et hullukülmaga panin ruumis sees mis ka külm oli korra tööle et sõbrale näidata kuda v8 nurrub ja siis jätsin seisma .Järgmine päev ruumi tagasi minnes proovisin käivitada ei miskit lubas aga käima ei läind.Käiasin senikaua kuni aku ka ära hakkas vajuma ei miskit.Siis võtsin õhupuhasyi maha laadisin aku ära vöttes ta auto pealt maha nii et auto polnud voolu all.Ja proovisin 24 tunni pärast uuesti läks poolest pöördest.Järeldus suur mootor korraks käima panna külma ilmaga .tuöemus see et jookseb lihtsalt täis.pärast lämbub ja käima ei lähe.

Analoogne jama esineb BMW-l. Mul oli juhus isegi sevel. Oli autode pesupäev ja siis tegin paar käivitust ja ümber parkimist. Järgmine pev null, lihtsalt ei käivitu. BMW mure selles, et lühike töötamise aeg (20-40 sekundit) peseb silindri seinad õlist puhtaks ja uus õli peale veel ei jõua.

BTW, minu pool aastat vana auto ka täna ei käivitunud. Ja ei aidanud Saksa-auto stardiabi ka... Nüüd ootab puksiiri Smile
virgo Kirjutas:BTW, minu pool aastat vana auto ka täna ei käivitunud. Ja ei aidanud Saksa-auto stardiabi ka... Nüüd ootab puksiiri Smile
Ega sa Jüri Alexelast ei tankind? Mul õnnestus näiteks Linnutee 5+'st sitta pentsu saada ja -13'ga puterdas nagu mosse, nüüd olen ainult Statoilist tankind.
siimruz Kirjutas:Haha.Mul oli oma küürakaga sama jama kunagi külmaga.Mul oli 4,2 mootoriga.See et korra käima panid oligi viga vast.Mul oli nii,et hullukülmaga panin ruumis sees mis ka külm oli korra tööle et sõbrale näidata kuda v8 nurrub ja siis jätsin seisma .Järgmine päev ruumi tagasi minnes proovisin käivitada ei miskit lubas aga käima ei läind.Käiasin senikaua kuni aku ka ära hakkas vajuma ei miskit.Siis võtsin õhupuhasyi maha laadisin aku ära vöttes ta auto pealt maha nii et auto polnud voolu all.Ja proovisin 24 tunni pärast uuesti läks poolest pöördest.Järeldus suur mootor korraks käima panna külma ilmaga .tuöemus see et jookseb lihtsalt täis.pärast lämbub ja käima ei lähe.

Tänud! Loodan ka siis, et päev otsa seismist ja aku korralik täislaadimine päästab. Graazi paraku lükata ei saanud, kuna auto mõõtmed seda ei võimalda.
marek Kirjutas:
virgo Kirjutas:BTW, minu pool aastat vana auto ka täna ei käivitunud. Ja ei aidanud Saksa-auto stardiabi ka... Nüüd ootab puksiiri Smile
Ega sa Jüri Alexelast ei tankind? Mul õnnestus näiteks Linnutee 5+'st sitta pentsu saada ja -13'ga puterdas nagu mosse, nüüd olen ainult Statoilist tankind.

Ehk pead sa kaaluma osalemist saates "selgeltnägijate tuleproov"?

Tegelikult tankisin küll, aga juba eelmine nädal ja terve paagi 95-te. Kas selle bensukaga mingi jama hiljuti olnud? Kolmandik paagist maha sõidetud ja täna käima ei läinud. Stardiga proovides ka vedas starter nagu laisalt. Eks paistab mis saab. Igatahes saabus asendusauto puksiiriga 30min tagasi maja ette.

Vabandust, et oma volkariga teist teemat risustasin.
virgo Kirjutas:Ehk pead sa kaaluma osalemist saates "selgeltnägijate tuleproov"?

Tegelikult tankisin küll, aga juba eelmine nädal ja terve paagi 95-te. Kas selle bensukaga mingi jama hiljuti olnud? Kolmandik paagist maha sõidetud ja täna käima ei läinud. Stardiga proovides ka vedas starter nagu laisalt. Eks paistab mis saab. Igatahes saabus asendusauto puksiiriga 30min tagasi maja ette.

Vabandust, et oma volkariga teist teemat risustasin.
Sellest Alexelast ennegi solki saadud.

Ma pole kordagi elus Statoilist enne tankinud (ainult kohvi ja kabanossi), nüüd tegin lausa Extra kaardi. Smile Ja päris ausalt kohe, käivitub külmaga normaalselt... Täna pole veel proovind muidugi. Smile)

Aga anna teada mis esindus kostab.
soo Kirjutas:Tere hommikust!

Kusjuures eile -13 kraadi juures proovisin korra käivitada ja läks laksust.

Masinaks S500 w140 aastast 92.

On ehk kellelgi mõtteid - ideid, mida katsetada...

Kui teades, et autol kõik korras külmkäivituse osakonnaga, hakkab asi vist sellest pihta, korra käivitasid, (ei lasnud eeldatavalt mootorit soojaks). Küünlad märjad. Nüüd kui käivitada teda paari päeva pärast, kedrata ja kedrata - käima ei lähe, panna veel stardiga lisa. Esimene asi mis aitaks oleks soe varjualune, kus siis küünlad maha, kuivaks, võiks ka ette kuumutada veits - ja ennnäe imet,  käib nagu kell. Eeldan, et aku mis sai soetatud pole Boschi oma, külma testis suhtkoht kehva(omad kogemused)
Eriti lamp näide minu poolt kaa siiaSmile Talvel Gaz 66 pärast mõningast metsas müttamist ei käivitunud. Viga oli rikas kütuse segu ja tahmas küünlad ära. Koguaeg oli tarvis maha kakkuda ja puhastada kuni lendas Mercedes-Benz diiselmootor sinna vaheleSmile
Õhtul läks nüüd laksust käima. Ilmselt siis seismine aitas. Jätsin ka aku laadija päevaks peale, akut ennast maha ei viitsinud võtta.
Aga eks nüüd edaspidi olen targem.
marek Kirjutas:Sellest Alexelast ennegi solki saadud.

Ma pole kordagi elus Statoilist enne tankinud (ainult kohvi ja kabanossi), nüüd tegin lausa Extra kaardi. Smile Ja päris ausalt kohe, käivitub külmaga normaalselt... Täna pole veel proovind muidugi. Smile)

Aga anna teada mis esindus kostab.

Nüüd siis auto käes ja vähemalt aku vahetatud. Kuna aga täna oli käivituse hetkel -2 kraadi, siis on raske hinnata, et kas oli ikka aku viga või miskit muud ka lisaks. Vähem kui aasta vana bensukas peaks ju -20 käivituma. Aga näe, juba esineb jamasi. Või on süüdi see, et valdavalt on otsad 10-15 km pikad (3-4 otsa päevas), vähemalt ühe istme soojendus sees, lisaks esimese ja tagumise akna eL soojendus. Aku muide oli 72ah - peaks nagu piisav olema ja laadimine eel mainitud koormusega 14 koma midagi... Seega teistel samuti ei pruugi olla üldse mingi müstika ja vabalt võib meie toredas kliimas aku alt vedada vähem kui aastaga.

PS, ega see polnud esimene jama. Jõulude eel oli sama teema ja esinduse kulul sai autot pukseeritud. Siis aga tunnistati aku normaalseks. Seega ühe aku jama pärast tehase kulul kolm otsa puksiiriga ja 2x asendusauto...