Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: miks kojakas teeb nii
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Lehti: 1 2
keegi oskab head nõu anda ,et kojamees pühib jumala ilusi, kui soe on  või soojas oled  aga nii ,kui tuled välja külmakaätte enam nagu mingi osa vastu klaasi ei käi,kuigi tutikas ja suht kallis kojamees autoks 124  ce .ega midagi ma väga seal painutama ka ei hakka
Mingi teatud osa külmub ära kojamehel...Kas sul on raamiga või raamita?
Mul neljaga sama lugu, eile ostsin tutika kojamehe lootuses, et asi paraneb.
osta raamita kojamees ja asi toimib
Indrek Kirjutas:osta raamita kojamees ja asi toimib
krt just ostsin uue kojamehe a mis selle raamita hind on ?
osta jah raamita aga mitte Säästumarketist 49 krooniga nagu minaBig Grin Vana pühkis palju paremini.
Raamita kojamees on hea, pühib kuradima hästi aga vastupidavus on tavakojamehel parem.Icon_sad
kuskil prismas maksis 75 krooni, usun, et talvekuud elab ülegi
Rimist saab ka 75.-, Automaailmast sama hind, mingi ALL-Ride on tootja, mul siiani käravad.
Kuna kõik siin soovitavad raamita kojamehi, siis küsiks, et kas ta suudab kogu kojamehe vastu klaasi hoida? Või kui alguses isegi suudab, siis kui kaua umbes selline asi vastu peab enne, kui äärest enam ei pühi?


Edit: ja kas ta külmub siis vähem?
Imre
Minu kubele nn Allride 70 kroonine kojamees ei sobinud, ei hoidnud end korralikult vastas ja pühkis ka porrilt, siis ostsin SWF-i raamiga kojamehe ja istub ilusti vastu klaasi. Küll aga kardab ta külma ja niiskust kombineerituna, nagu ka raamita luud - töö bussil on kallid valeo raamita klaasipuhastajad ja need lähevad väga kergesti jäässe.
ühesõnaga nüüd enam ikka ei tea ,kas tasub raamita kojakat osta või mis üldse siis osta, et kaas korrralikult puhas ,sest igavene jama sõita külmaga kui jäidet sajab ja pead luurama kuskilt vahelt
Osta kaks luuda, üks sulab, teine pühib. Siis vahepeal vahetad. Ma kunagi taksot sõites tegin nii. Smile
Mina soovitaks auto soojaks lasta käija, enne kui minema pühkida...
Mul uus valeo toodang ning kui pool tatine on siis vahel külmub ka kuid kui soojendus esiklaasi peale suunatud rohkem ning sooja tuleb siis seda probleemi ei teki(tormi korral ei päästa enam seegi muidugi)
Laur Kirjutas:Osta kaks luuda, üks sulab, teine pühib. Siis vahepeal vahetad. Ma kunagi taksot sõites tegin nii. Smile
vat sellest süsteemist vapsee aru ma ei saaIcon_smile
Rolz Kirjutas:Mina soovitaks auto soojaks lasta käija, enne kui minema pühkida...
ei aita see soojaks laskmine midagi ja suunamine klaasile ka ei aita aga vb viga siis hella kojakas
Eks see kojamehe probleem kimbutab paljusid. Nii ka mind. Isegi kui auto garaazi all seisab ei pühi ta teatud osa. Olen proovinud igatmoodi: kojamehe raami liigendeid liigutada enne sõitu sõidu ajal jne, kojameest vastu klaasi kloppides jne jne, aga ei midagi, ikka ei pühi külmaga.
Ise kasutan originaal Boschi raami tsampioni 40 eeguse vahetatava kummiga ja olen väga rahul, pühib ilusti, soovitan soojalt....
Mina ostsin oma autole Trico raamita kojamehed ja töötavad väga hästi iga ilmaga. Nuriseda võib-olla saab parempoolse kojamehe üle, mille välimine ots ca 3cm ulatuses klaasile ei puutu. Seda siis kojameeste lamavas asendis. Täpset hinda ei mäleta, aga orienteeruvalt 360.- maksin nende eest eelmisel sügisel. Firma ja aadress siin:

http://www.klt.ee/index.php?main=27
Lehti: 1 2