Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: w210 armatuuri tulede probleem
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
E 220CDI -00
pildid probleemist
http://img63.imageshack.us/i/mersu1.jpg/
http://img63.imageshack.us/i/mersu2.jpg/


esimesel pilid siis näha  et nii temp kui ka kell segi läinud.üks vahe kus oli soojem siis näitas paremini.Et kas niiskus ligi saanud või pikslid surnud?
teine pilt .viskab ka reisiarvutisse et lamp läbi.kas võib olla vb kaitse.sest pirnivahetus suht porno vast?

jäädes vastuseid ja soovitusi ootama

djkiller

suured tänud juba ette
see asi maksab 1500eeki parandada
56501147

või proovi ise, ainult vaja el. plaatide spets. lakk ja natuke kannatust
kas see mõlema puhul kokku 1500 eek või kumma täpsema?
jah mõlema
ja pool aastat garantii
endal lasin ka teha ja 1,5 aastaga veel oli kõik ok
Teine pildilink vigane, jutt segane natukene. Mis mõttes pirni vahetus porr? Ja näidikutest mitu teemat olnud juba.

http://foorum.clubmb.ee/showthread.php?tid=7674
selge asi veidi mõtetu.ses suhtes kuna auto müügiks siis ei hakka sinna alla rulli matma ning ka oma aegaWink
läheb müüki siis veidi odavamalt
Nende display muredega aitan ka mina. Mingit lakki/liimi/pornot ja võlukunsti ei kasuta. Vahetan displayd koos kaabliga välja. Kaabli kinnitan nii nagu originaalis - kuumpress meetod. Kui keegi varem neid "remontinud" pole, siis võib proovida ka vana ühenduse üle pressimist. Üle pressimine siis kahe puhul 750.- Kui mõlemad displayd vahetada, siis 1500.-, vahetuse puhul garantii 1 aasta.

PS. Enim käib minu juures just neid, kes plaanivad autot müüa, et auto üldse kaubaks läheks
eDiCk Kirjutas:see asi maksab 1500eeki parandada
56501147

või proovi ise, ainult vaja el. plaatide spets. lakk ja natuke kannatust

Taoliste soovitustega peab olema ettevaatlik, sest see võib igasugust jama põhjustada.

Mõned näited:
1. Ebasobiv lakk/liim võib sulatada kaabli või lausa rikkuda trükiplaadi. Heal juhul saab uue kaabli/displayga abi, sitemal juhul taastamatu terve armatuur.
2. pastakaga surumise meetod. Võib lõhkuda kaabli, trükiplaadile ohutu.
3. Jootekolviga/kuuma nõelaga pressimine/torkimine. kahjustab kaablit, võib lõhkuda trükiplaadi ja hiljem taastamine võimatu.
4. igasuguse teibi vahtkummi ja hihendite kasutamine. Võib põhjustada liigset pinget ja trükiplaadi paindumist. Kogu kellade plokk võib pinge all olla ja kahjustuda. (Juhtub tihti SAAB-i ja BMW-ga.) Hiljem ei pruugi abi saada.
5. Trükiplaadil olevate vasest kontaktide puhastamine liivapaberi või klaaskiud pliiatsiga. Võimalik, et hiljem ei saa isegi uut kaablit sinna kinnitada. Ainul keemiline puhastus on lubatud.
virgo Kirjutas:Nende display muredega aitan ka mina. Mingit lakki/liimi/pornot ja võlukunsti ei kasuta. Vahetan displayd koos kaabliga välja. Kaabli kinnitan nii nagu originaalis - kuumpress meetod. Kui keegi varem neid "remontinud" pole, siis võib proovida ka vana ühenduse üle pressimist. Üle pressimine siis kahe puhul 750.- Kui mõlemad displayd vahetada, siis 1500.-, vahetuse puhul garantii 1 aasta.

PS. Enim käib minu juures just neid, kes plaanivad autot müüa, et auto üldse kaubaks läheks


vb ei vaidle vastu.ise olen autot hoidnud aastast 2003-2010 ja hooldanud 95% silberis seega sinan kulunud ca 80k
kaasa 3 jooksu rehve (ühed siis all) arvan et lisasi ja hind ja reaaanle km on piisav.kes hiljem ise matab sinna 750-1500eek siis lasen sinu poole tullaWink
virgo Kirjutas:
eDiCk Kirjutas:see asi maksab 1500eeki parandada
56501147

või proovi ise, ainult vaja el. plaatide spets. lakk ja natuke kannatust

Taoliste soovitustega peab olema ettevaatlik, sest see võib igasugust jama põhjustada.

Mõned näited:
1. Ebasobiv lakk/liim võib sulatada kaabli või lausa rikkuda trükiplaadi. Heal juhul saab uue kaabli/displayga abi, sitemal juhul taastamatu terve armatuur.
2. pastakaga surumise meetod. Võib lõhkuda kaabli, trükiplaadile ohutu.
3. Jootekolviga/kuuma nõelaga pressimine/torkimine. kahjustab kaablit, võib lõhkuda trükiplaadi ja hiljem taastamine võimatu.
4. igasuguse teibi vahtkummi ja hihendite kasutamine. Võib põhjustada liigset pinget ja trükiplaadi paindumist. Kogu kellade plokk võib pinge all olla ja kahjustuda. (Juhtub tihti SAAB-i ja BMW-ga.) Hiljem ei pruugi abi saada.
5. Trükiplaadil olevate vasest kontaktide puhastamine liivapaberi või klaaskiud pliiatsiga. Võimalik, et hiljem ei saa isegi uut kaablit sinna kinnitada. Ainul keemiline puhastus on lubatud.

kuule, lasin remontida inimesele kes teab mersudes palju, ja kui asi ei toimuks hästi siis ma ei räägiksin sellest, võttis aega 30minti ja asi töötab sama hästi minu auto uuel omanikkul. (3mas aasta)
eDiCk Kirjutas:
virgo Kirjutas:
eDiCk Kirjutas:see asi maksab 1500eeki parandada
56501147

või proovi ise, ainult vaja el. plaatide spets. lakk ja natuke kannatust

Taoliste soovitustega peab olema ettevaatlik, sest see võib igasugust jama põhjustada.

Mõned näited:
1. Ebasobiv lakk/liim võib sulatada kaabli või lausa rikkuda trükiplaadi. Heal juhul saab uue kaabli/displayga abi, sitemal juhul taastamatu terve armatuur.
2. pastakaga surumise meetod. Võib lõhkuda kaabli, trükiplaadile ohutu.
3. Jootekolviga/kuuma nõelaga pressimine/torkimine. kahjustab kaablit, võib lõhkuda trükiplaadi ja hiljem taastamine võimatu.
4. igasuguse teibi vahtkummi ja hihendite kasutamine. Võib põhjustada liigset pinget ja trükiplaadi paindumist. Kogu kellade plokk võib pinge all olla ja kahjustuda. (Juhtub tihti SAAB-i ja BMW-ga.) Hiljem ei pruugi abi saada.
5. Trükiplaadil olevate vasest kontaktide puhastamine liivapaberi või klaaskiud pliiatsiga. Võimalik, et hiljem ei saa isegi uut kaablit sinna kinnitada. Ainul keemiline puhastus on lubatud.

kuule, lasin remontida inimesele kes teab mersudes palju, ja kui asi ei toimuks hästi siis ma ei räägiksin sellest, võttis aega 30minti ja asi töötab sama hästi minu auto uuel omanikkul. (3mas aasta)

Täiesti nõus sinuga juhul, kui seda tööd teeb inimene, kes on seda ka varem teinud. Kui aga kodus ise üritada, siis võib jama olla. Samas peab ka arvestama, et kui kord on juba laki/liimiga remonditud, siis edasi aitab vaid kaabli/display vahetus. Elus on valikud, mina panen 1500 eest juba uued osad...

PS. Ma arvan, et sa pead silmas ühte tegelast vanakuulist. Ma ei jaga sinu vaimustust tema oskuste osas... Kui üks mees arvab, et suudab kõiki automarke diagnoosida, siis see juba näitab ebapädevust...
Tean et BMW saab piksli teravust voi midagi sellist sealt muuta. Ning toimib jälle.
taanneell Kirjutas:Tean et BMW saab piksli teravust voi midagi sellist sealt muuta. Ning toimib jälle.

BMW meeste seas on levinud kontakti puhastus keemia ja lisasurve, et ühendust taastada. See võib abiks olla, aga silmas ikka peab pidama, et selle töö käigus muu kannatada ei saaks. Põhjuseks BMW puhul see, et palju ebamugavam on plokki lahti võtta.

MB puhul võib abi olla kui valge raami küljes olev roosa survekumm näiteks teist pidi keerata. Võib ka kuidagi nii teha, et see oma pesas nii sügaval ei istuks... et suurendada survet. Kes plokki on uurinud, see mõistab millest räägin...
aga kuidas vahetada või viga paranada keskkonsoolil ehk siis parema kliima kontrolli nupu juures
http://img300.imageshack.us/img300/6367/16630042.jpg
ei oska keegi siis aidata keskkonsooli osas?