Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: S210 E320CDI T Avantgarde 99a. - Laur
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Lehti: 1 2 3 4
Enda kogemusest tean, et söefiltriga ei ole eriti tunda väljast tulenevaid ''lõhnu''.
Natuke targem. söe filter on eraldi ja nagu eriti ei vahetatagi seda filtrit.
Vahetatakse tavalist papist elementi.
Kui sul sellised:
[Pilt: 355.jpg]
siis Laki Autos hinnaga 224.-
Mõned omatehtud klõpsud ka autost


[Pilt: IMG_2561.jpg]

[Pilt: IMG_2584.jpg]

[Pilt: IMG_2587.jpg]

[Pilt: IMG_2613.jpg]

[Pilt: IMG_2628.jpg]
Vasalemma lossi juures väga kena pilt tehtud, see hämaras Thumbsup
Jah, hästi valitud hetk ja koht!Thumbsup
Ilus!

Varsti siis stereopilt kah, eks Icon_cool
(17-05-2010, 07:15 PM)Kalev Kirjutas: [ -> ]Ilus!

Varsti siis stereopilt kah, eks Icon_cool

Väljast vist küll jah, kuid sisust...Badgrin
Täna sai siis järele proovitud mis mõnu on kätte saada sisse pooleks murdunud hõõgküünalt. Murdus enne kui viimase lõpu kätte sain veel paaril korral.
Millise silindri küünal siis murdus? Kuuenda?

Huvitav ajastus küünalde vahetuseks. EbaeestlaslikEusa_whistle

Kas kätte said välja puurides või kangutasid mingi torniga?
Ei, puuri ei kasutanud, polnud seda millegagi tsentreerida ja kartsin kaant vigastada. Tõmbasin südamiku välja, selline tugev teras pulk.
Siis keerasin keerme küünla sisse m7 keereIcon_twisted poldi otsa keevitatud keermelatt sinna keermesse ja liughaamriga kolkima, sain tüki kätte, keerasin jälle keeret edasi ja nii ta tuli.
Siinkohal Karlile veelkord suur tänu M7 keerme puuri eest.
Paras peavalu oli poodidest leida keraamilist määret, enamus polnud sellest midagi kuulnud, kaasaarvatud see pood mille riiulist otsitava lõpuks leidsin. Icon_confused
Pole ammu enam siia kirjutanud. Vahepeal juhtunust: Millalgi suvel lagunes 210le kohaselt vasak vedrukandur
Vedrukanduri vahetusega selgus, et esivedrud on mõlemad pooleks, üks ühest teine kahest kohast. Nüüdseks on all uued originaal vedrud koos uute Sachsi amortidega.
Mõned kuud ja mõningad tuhanded kilomeetrid hiljem hakkas tasapisi tunduma, et minek pole enam see mis varem, eilseks kadus päris ära ja asemele tekkis selline tore väga vali sisin, mis isegi üle 100km/h kiiruse juures gaasi vajutades salongi kostab.
Põhjuseks kusagilt keskelt katkine intercooler.
Selline tore auto on 210, 124 võrreldes laguneb rohkem kui natuke, kuid sama võrra parem auto on sõitta ka ja mis seal salata oluliselt rohkem laguneda võivaid detaile on ka.
Palju läbisõitu ka autol on?
Kellal natuke alla 200, eelmine omanik väidetavalt kontrollis.
(25-08-2010, 10:43 PM)Laur Kirjutas: [ -> ]Selline tore auto on 210, 124 võrreldes laguneb rohkem kui natuke, kuid sama võrra parem auto on sõitta ka ja mis seal salata oluliselt rohkem laguneda võivaid detaile on ka.

Tere tulemast 21.sajandi autode maailma Nod

Ühel tartukate istumisel sai ka arutatud kui palju keegi oma autot mingi aja jooksul remontida on saanud, võrdluseks näiteks Hotpapa w210 ja minu E39 BMW ning kokkuvõtalt võib öelda et polegi erilist vahet, mis tootja 10 aastases vanuseklassis premimum sul on, 3-5kiloseid remondiarveid saab keskeltläbi ülekuiselt maksta ning ikka oleks nagu palju asju veel korda teha ning kobestada. W124-lt üle tulek on kindlasti tore kontrast.

Aga edu, ära muretse teised on ka hädas Badgrin
Niimoodi juhtus millegipärast cooleriga. Icon_twisted

[Pilt: cooler1.jpg]

[Pilt: cooler2.jpg]
3a tagasi kui mu autol sama pull oli, ainult et puruks oli keskmine toru, siis maksis kõige odavam radikas 5 tonni ja nädalaga oleks saanud. mul oli vaja KOHE ja just eelmine päev oli meil ühel avariilisel otsaplastide vigastustega radikas välja vahetatud, sai sealt otsad lahti kangutatud ja oma jao otsad sinna topitud vähese kereliimiga tihendades ja ajutine asi kestab siiani.
Nii. Tänaseks on möödunud täpselt üks aasta selle auto ostmisest.
Läbitud selle ajaga umbes 25000 km. Kokkuvõtes on vaid 1 suurem ootamatu probleem olnud, lõhkine cooler.
Kõik muu on enamvähem korraline hooldus, õlid, klotsid, kettad jne.
Mulje autost on siiani hea, räägitagu "punnsimade" kohta mida tahavad, auto on mugav sõita ja tarbib suhteliselt vähe kütust oma võimsuse kohta. Suvel keskmine 7,5 talvel liiter enam. Pikkadel otstel tuleb kesmine 6-7 vahele!!!

Praeguseks on väljavahetatud kogu auto audio süsteem, tulemus sai minu kõrvadele hea ja auto salong jäi ka selle "installi" käigus 99% sama. Smile
(06-01-2011, 12:45 PM)Laur Kirjutas: [ -> ]Nii. Tänaseks on möödunud täpselt üks aasta selle auto ostmisest.
Läbitud selle ajaga umbes 25000 km. Kokkuvõtes on vaid 1 suurem ootamatu probleem olnud, lõhkine cooler.
Kõik muu on enamvähem korraline hooldus, õlid, klotsid, kettad jne.
Mulje autost on siiani hea, räägitagu "punnsimade" kohta mida tahavad, auto on mugav sõita ja tarbib suhteliselt vähe kütust oma võimsuse kohta. Suvel keskmine 7,5 talvel liiter enam. Pikkadel otstel tuleb kesmine 6-7 vahele!!!

Praeguseks on väljavahetatud kogu auto audio süsteem, tulemus sai minu kõrvadele hea ja auto salong jäi ka selle "installi" käigus 99% sama. Smile

Aga esimene vedrukandur ja sissemurdunud eelsüüteküünal leidsid lahenduse kuidas?
Tahtsin, et uus vedrukandur oleks keevitatud puhtale pinnale ja korralikult kaitstud edasise rooste eest, sellepärast tegin selle töö ise, oma kodus. Smile
Tehtud tööst pildid ka. http://yes.planet.ee/foorumid/210/vedrukandur/

Ja küünla kangutasin samuti ise välja. Seeaeg oli töökodades, sellele tööle 2 nädalat järjekord. Mul kulus selleks ka üsna mitu tundi, aga sain kaant vigastamatta kätte.
Lehti: 1 2 3 4