Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: S 320 cdi 2005
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Tere
Selline probleem, et autol õhtul kõik korras ja aku hommikuks täiesti tühjaks kerinud. et isegi kesklukku maha ei saa. Milles võib probleem olla? Kuidas midagi kontrollida. Olen laadinud aku täis ja 4-5h jälle täiesti tühi
Mingi tarbimine jääb taha vast. Ampertangid akujuhtme peale ja oss salvestama paariks tunniks. Prosta meetod on akujuhe maha võtta ja testriga mõõta tarbimist, kuid see ei anna õiget infi, sest auto toimetab tükkaega midagi kui voolu hakkab akust jälle saama. Kui aku täitsa tühi on siis võib ta sellise külmaga lõhki külmuda. Vii diagnosti või kaku iga õhtu aku juhe mahaSmile
Kontrolli ega pole aku viga.
Kui öösel seisab juhe maha võetuna siis saad järgmine hommik käivitada? Või on aku juba nii juust, et suudab auto käima panna vaid laadijast võetuna. Seistes jookseb aga ise tühjaks.
Kui oled suutnud aku täiesti ära tühjendada (mõne voldini). Siis on oht et külmub ära ajades plaadid lühisesse. Selline aku jookseb pärast ise tühjaks lühikese ajaga.
Ühe autoga oli mul siin probleem, et tõmbas aku kotti ööga. Tarbimine oli peale voolu tagasi lülitamist 1,4 amprit mis langes mingi ajapärast 0,6-le ja sinna ta jäi. Pole siiamaani aru saanud ega viitsinud harutada, et kuhu selline vool läheb.
Kristo87 Kirjutas:Tere
Selline probleem, et autol õhtul kõik korras ja aku hommikuks täiesti tühjaks kerinud. et isegi kesklukku maha ei saa. Milles võib probleem olla? Kuidas midagi kontrollida. Olen laadinud aku täis ja 4-5h jälle täiesti tühi

kui suvel niisugust asja ei olnud siis vaheta akut. aga esiteks kontrolli hästi voolutarbimist
Pakun sama et uus aku vaja panna.
taaviw126 Kirjutas:Vii diagnosti või kaku iga õhtu aku juhe mahaSmile

Nii elektroonikat täis masinal aku juhtme pidev maha võtmine küll hea pole. Samas on kuulda olnud isenditest, mille mõni can-i plokk ei suuda magama minna.
Igatahes tasub uurida kas diagnostikas saab teada vigase koha või on ikka parem tester ja kaitsmete ükshaaval väljakiskumine.
Heinar Kirjutas:
taaviw126 Kirjutas:Vii diagnosti või kaku iga õhtu aku juhe mahaSmile

Nii elektroonikat täis masinal aku juhtme pidev maha võtmine küll hea pole. Samas on kuulda olnud isenditest, mille mõni can-i plokk ei suuda magama minna.
Igatahes tasub uurida kas diagnostikas saab teada vigase koha või on ikka parem tester ja kaitsmete ükshaaval väljakiskumine.
Ega jah see aku maha kakkumine on selline kahtlane värk. Aga ega täiesti tühi aku on sama hea. Autoaias sai käte värina saatel neid akusid maha võetud ka uuematel masinatel. Ainuke halb kogemus oli ühe A8 millel peale aku tagasi panekut sõitis katuseluuk lahti. Kui keegi on A8-ga kokku puutunud siis teab ehk, et seda enam lihtsalt kinni ei saa, sest lüliti on kolme asendiga ja kui lüliti on kinni asendis kuid luuk lahti, ei ole enam lülitit kuhugi keerataBig Grin
ostsin uue aku, aga probleem jätkub. Homme hommikul esimese asjana lähen diagnosti ja katsetan mõõtmist ja kaitsmeid.
Tänud abi ja nõuannete eest!
Palun ära pea paljuks siia ka lahenduse kirjutamist.
Täiesti tavaline ja tüüpiline viga CAN autodel - analoogne on, et 124 turtrub, milles viga. Ehk siis foorumi teel sellist asja ei paranda. Diagnostikaseadmed + kogenud diagnostik saavad sellisest probleemist enamasti jagu.
Jätsin auto ööseks sõbra sooja garaaži. Täna hommikul kõik korras. Aku pole üldse maha laadinud ega midagi. Kui diagnostika ka tehtud, kirjutan siia mis seal tarka teada sain.
Leidsime lõpuks ka vea. Pagasi luugi lahtitegemise nupp on elektrooniline, ja sellel mingi rike, see pani luuki koguaeg kinni. Nüüd hetkel seal juhe tagant ära ja kõik korras. Maha laadimist enam ei ole.
taaviw126 Kirjutas:
Heinar Kirjutas:
taaviw126 Kirjutas:Vii diagnosti või kaku iga õhtu aku juhe mahaSmile

Nii elektroonikat täis masinal aku juhtme pidev maha võtmine küll hea pole. Samas on kuulda olnud isenditest, mille mõni can-i plokk ei suuda magama minna.
Igatahes tasub uurida kas diagnostikas saab teada vigase koha või on ikka parem tester ja kaitsmete ükshaaval väljakiskumine.
Ega jah see aku maha kakkumine on selline kahtlane värk. Aga ega täiesti tühi aku on sama hea. Autoaias sai käte värina saatel neid akusid maha võetud ka uuematel masinatel. Ainuke halb kogemus oli ühe A8 millel peale aku tagasi panekut sõitis katuseluuk lahti. Kui keegi on A8-ga kokku puutunud siis teab ehk, et seda enam lihtsalt kinni ei saa, sest lüliti on kolme asendiga ja kui lüliti on kinni asendis kuid luuk lahti, ei ole enam lülitit kuhugi keerataBig Grin

Mitte et see siia teemasse puutuks aga: A8 puhul tuleb lihtsalt luugi pöördlüliti keerata lahtisesse asendisse ja siis kinnisesse tagasi ning ta läheb kinni, Või hoida all luugi nö ülestõstmis nuppu, siis ta läheb ka kinni või kui ka see ei aita siis võtad ülemise lampide paneeli ära, seal on 6kant võti ja koht kust saab luugi mehhaaniliselt 0-asendisse ehk kinni keerata.

Mis aga puutub CAN plokkide magamaminekusse, siis see aeg oli vist äkki 15min peale süüte välja keeramist? Kui palju on lubatud max mahalaadimine uuematel masinatel seistes?