Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: MB S320 W140 1992 - SGM
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Lehti: 1 2 3
MÜÜDUD.

Mark: Mercedes-Benz S320
Väljalaskeaasta: 1992
Läbisõit: 260 000+
Mootor: 3.2 R6
Võimsus: 170 kW
Sisu: Hall samet
Värvus: Sinine metallik
Eestis alates: 10.2006.
Minu oma alates: 07.2009.

[Pilt: foto-813a.jpg]

Lisavarustus:

turva- ja ohutusvarustus
roolivõimendi, kesklukustus (puldiga), ABS pidurid, 2x turvapadi, signalisatsioon (mahuanduriga), veojõukontroll, turvavööde eelpingutid esiistmetel

mugavusvarustus
kliimaautomaatik, 4x elektrilised akende tõstukid, elektrilised välispeeglid (soojendusega, kokkuklapitavad, mäluga), katuseluuk (klaasist, elektriline), püsikiiruse hoidja, toonitud klaasid, 4x peeglid päikesesirmides (valgustusega), rulookardin tagaaknal (elektriline), kohtvalgustid

sisustus
veluurpolster, elektriliselt reguleeritavad istmed (mäludega), nahkkattega rool, reguleeritav roolisammas (kõrgus ja sügavus, elektriliselt, mäluga), nahkkattega käigukanginupp, käetugi ees (laekaga), käetugi taga (laekaga), iluliistud salongis (puitdekoor), jalamatid (kummist)

audio, video, kommunikatsioon
stereo (CD), 12x kõlarid, GSM antenn

rehvid ja veljed
Dunlop (245) talverehvid (lamellrehvid), valuveljed (17", MB)

tuled
esimesed tulede pesurid, udutuled (esimesed, tagumine), tulede korrektor, valgustuspakett

muu varustus
välistemperatuuri näidik, tagaklaasi soojendus, pakettaknad (topeltklaasid), el. reguleeritav salongipeegel (mäluga), 4x valgustid ustes, 2x valgustid pagasiruumis, taskud esiistmete seljatugedes, salongisoojendus auto mootori seismise ajal (REST), 45 L gaasipaak.

Muud:
Helisüsteemis on olnud võimendi, mis on ära võetud. Valjukate juhtmed oli vaja ise uuesti vedada, sest need olid sassis ja katki. Toonklaas on väga lahe, poolpeegel -- seest vaadates ainult nõrk tumendus, kuid väljast sisse näeb väga halvasti, mis on hea! Väljast sisse näeb paremini siis, kui eestpoolt paistab päike salongi.
Sõitnud olen temaga 2009.a lõpuks alla 3000 km. ligikaudu arvates, ma pole kaugeltki igapäevasõitja.

Vead:
Kõik lisad töötavad kenasti, välja arvatud tagumised aknad. Minu käes pole seni midagi üles ütelnud, tee peale pole ka jäänud. Roostet ei ole imekombel üldse leidnud! Tüüpviga on ju rooste, aga ju mul vedas! (Y)
Esiklaasis all keskel on väike horisontaalne mõra, kuna keegi on külma ilmaga tohutult klaasi kütnud ja siis saanud sahmaka külma vett väljast esiklaasile. Tagumised aknad ei käi alla, sest mehaanika on ära väsinud -- tüüpviga, topeltklaaside raskus kurnab mehaanika läbi. Juhipoolse tagumise akna mootor töötab, aga ei vea akent üles, kui alla on lastud. Kõrvalpoolne tagumise akna mootor on üldse lahti ühendatud.

Plaanid:
Kindlaid plaane pole, kuid esialgu kavatsen ta suvel ära müüa, et W220 osta. Teine võimalus, et jätan alles ja teen täiesti ideaalsesse korda -- eemaldan ülalpool mainitud vead. Lisaks ehk vahetaks esituled, et saaks xenonid sisse panna. Muidugi kui facelifti tuled sinna sobivad, ma ei tea. Kuju pealtnäha sobib, aga kas ka kinnitused ja pistikud?!

Kui keegi osta soovib, siis võin kaaluda müüki juba praegu, selleks aga pean tegema postituse vastavasse teemasse, et kõik vastaks reeglitele.

P.S.
Tegemist on esimese mu isikliku MB-ga ja peaksin ütlema, et parim auto, millega eales sõitnud olen või sees istunud! Enamus täiesti uusi selle sajandi autosid jäävad ka tugevalt alla nii mugavuse kui ka stiili poolest!

[Pilt: foto-802a.jpg]
väga ilus, w140 on üks korralik püss.
usun, et selle taastamine ja korrashoid oleks kasulikum, kui uuema soetamine. eriti, kui uute lisade järgi vajadus puudub.
mugavat ja stiilset liiklemist edaspidiseks.
Tänud! Big Grin Mulle see auto ka meeldib (üks mu sõbranna aga pidevalt ütleb, et nii kole auto!) Big Grin
Aga eks see paistab tuleva aasta 1. poole jooksul, mis saab, kas jätan alles ja hoian alati tip-top või igatsen liiga palju uuemat mänguasja. Materiaalselt kasulikum näib olevat 140 siis, pärast mõningast uurimist ja lugemist.
SGM Kirjutas:Tüüpviga on ju rooste, aga ju mul vedas! (Y)

Esiklaasis all keskel on väike horisontaalne mõra, kuna keegi on külma ilmaga tohutult klaasi kütnud ja siis saanud sahmaka külma vett väljast esiklaasile.

Tüüpviga rooste? Loll jutt. Avariilised autod roostetavad!

Esiklaas puruneb, sest paljud "ajuhiiglased" sõidavad nii, et vent puhub max temp peal aint esiklaasile ehk siis nool üles. Kuna salong nii eriti ei soojene aga puhutav õhk on väga kuum, siis tekivad klaasis pinged ja katki ta lähebki.

Mõistlik oleks puhumist hoida suunal kella 3 peal (nool üles ja alla) või kella 4-5 peal (nool üles/alla ja nool alla vahepeal)
marek Kirjutas:Tüüpviga rooste? Loll jutt. Avariilised autod roostetavad!
Huvitav, kas siis üks 95. aasta S350 oli avariiline, kuna tal kõik kapotinurgad, tiivaääred ja isegi aknaservad roostest kobrutasid? Tõsi, stanged olid tal küllalt katkised, aga otseselt avarii jälgi vähemalt mina ei leidnud...
Ja kui enda S-i ostsin, siis sõbrad ka kohe hakkasid mulle roostesegust naeru ajama (kadedus vist)Icon_biggrin
Sõbral oli kunagi samasugune sinine 350D, 5 talve sõitis Eestis enne kui maha müüs, 0 roostetäppi. Peab olema mingi pindmine kahjustus ja sellele mitte regeerima, siis kohe talvega "korras".
Minu 92a. 500 SEL-il oli natuke roostet vasakul tagumisel koopaäärel, rohkem ei mäleta, et oleks olnud.

Kaheksast Mersust mis mul olnud, oli 140 kahtlemata kõige mugavam ja parem sõiduomadustelt, kuid 126 on stiilsem-klassikalisem.

Kena ja korralik auto sul paistab olema, kuid üks asi häirib: 140 PEAB olema nahksisuga Smirk
Huvitav, et paljud seda nahksisu igatsevad. Big Grin Kui neid autosid aktiivselt vaatasin/otsisin, siis mulle osutus palju hubasemaks ja mõnusamaks just see helehall samet. Nahk oli kuidagi kõledam. Kuigi mõlemal on minu meelest omad plussid. Must nahk ei määrdu nii kergelt (pealegi ei paista välja, haha!) ja niiske lapiga saab puhastada, aga sametisse läheb tolm ja kerge pori kohe sisse, raske on niisama lihtsalt puhtaks saada. Ega ma kõike ei tea ka veel neist materjalidest, ikkagi alles u. pool aastat kogemusi + enne seda niisama ostuhuvis vaatamine.
Aga mis mulle ei istu, on tavaline tekstiil-sisu. See tundub küll igav ja odav.
Karlil viimane kuus oli ka täis korralik samet ja ilus oli ikka.
oma vanuse kohta näeb üllatavalt kobe välja, hoia siis sama hästi edasi.
Mis puutub aga sisusse siis mina ei kujuta üldse MB-d ette ilma nahata, aga see ainult minu arvamusSmile
SGM Kirjutas:Huvitav, et paljud seda nahksisu igatsevad. Big Grin

Ei igatse, olnud Mersusi nii nahk kui sametsisuga, ka tavalise kaltssisuga.
Sametsisu on mõnusam nii suvel kui talvel võrreldes nahaga.
Kuid küürakas ehk 140 on küll selline ülbe maffia tank, et sellel lihtsalt peab nahk olema, mul selline kiiksuga mõtlemine Unibrow

Muide, pane oma autost rohkem pilte, ka sisust.
Karl Kirjutas:Sametsisu on mõnusam nii suvel kui talvel võrreldes nahaga.
Ja just sellepärast ta mulle meeldibki (hubane tunne ka), kuid puhastamise mõttes on samet ikka paras peavalu. Eriti selline helehall (valgest rääkimata!) Nahka vist on kergem puhastada ja ei määrdu nii lihtsalt ka.
Karl Kirjutas:Kuid küürakas ehk 140 on küll selline ülbe maffia tank...
Haha, hästi paned... Icon_lol
Karl Kirjutas:Muide, pane oma autost rohkem pilte, ka sisust.
Teen varsti mõned olemasolevad pildid mahult väiksemaks, siis panen. Smile Aga mul pole selliseid pilte praegu, kus oleks otseselt istmeid pildistatud. On vaid natuke ust, konsooli, "kellasid" ja otsevaade tagaistmelt ette.
SGM Kirjutas:Aga mul pole selliseid pilte praegu, kus oleks otseselt istmeid pildistatud. On vaid natuke ust, konsooli, "kellasid" ja otsevaade tagaistmelt ette.
Vaevalt keegi sellist istmepilti ootab, pigem ikka ülevaatlik pilt sisust.
Tundus natuke närimisena. Big Grin Mõtlesin seda, et pole selliseid pilte, kus oleks ka istmed kenasti näha - ehk siis sellist üldpilti, nagu a24-s enamasti võib näha, ja seal on reeglina ka istmed (istmekatted) selgelt näha.Icon_razz
[Pilt: foto-778a.jpg]

Juhiuks:
[Pilt: foto-779b.jpg]

Vastu loojangut rooli taga:
[Pilt: foto-771a.jpg]

Keskel:
[Pilt: foto-776a.jpg]
Tore et 140-sid foorumisse ikka lisandub, saab ehk kunagi varuosade teema alt ka postitusi leida Icon_razz (mitte et ma ootaks sinu autot sinna...).

Nahksisust olulisemaks pean ma neid nuppe, mis on uksepolstri küljes - eSS võiks ikka olla mäluistmetega. Paraku väga tihti neid millegi pärast ei kipu olema. Kahjuks pole S300 diislitel neid eriti täheldanud, millest on paganama kahju.

SGM Kirjutas:Plaanid:
... Lisaks ehk vahetaks esituled, et saaks xenonid sisse panna. Muidugi kui facelifti tuled sinna sobivad, ma ei tea. Kuju pealtnäha sobib, aga kas ka kinnitused ja pistikud?!

Xenonite paigaldus ei pruugi väga lihtsalt minna, et kõik vastaks ka seaduses ettekirjutatule. Lasin endal kellegi poolt isepaigaldatud xenonid küljest kruvida, kuna ülevaatuse ja politseiga tekib varem või hiljem probleeme. Samas uurisin, kui keeruline oleks legaalsed külge kruvida - ühesõnaga paras porr ja ehitamine. Tuled peavad olema vastavate märgistustega, kõrguse automaatsed regulaatorid - vast kõige keerulisem osa nendest, kuna originaalis peaks sellel masinal minuteada see vaakumi pealt töötama ja tuleks elektriliseks aretada... Mina igatahes jõudsin järeldusele, et ei tasu vaeva ära. Kuigi xenoni valgus oli ikka 5x parem...
Auto peab eelkõige ikka omaniku meeltmööda olema tõesti. Kindlasti võimsam mootor ja rohkem lisasid ei teeks paha, aga praeguse konfi juures ei näe küll midagi, mis vääriks virisemist.
Kunagi võiksid mõnda istet lähemalt klõpsutada. Ja milline makk sul heliga tegeleb ning kuidas hakkama saab?
marek Kirjutas:Päris hea offtopic käib Smile, kuda teemaalgataja tahab, kas teeme väikse puhastuse?

No päris põnev oli lugeda. Big Grin
Kahjuks pole ma näinud müügil ühtegi vähegi vastuvõetavat Long kerega 140. Hiljuti oli mingi manuaalkastiga (!) saan müüa, must. Paras rape paistis piltide põhjal vaadates, hind ka odav. Suvel oli üks S600 L saada, katkise veepumbaga. Rohkem ma ei ole märganud pika kerega isendeid, kuigi ise ka eelistan pikka lühikese asemele. Sad

Aga mis puudutab teema puhastamist, siis võiks jah ära kustutada postitused, mis teemast endast kaugele lähevad. Tongue
Põhh-i postitus on juba tagasi teemas. Big Grin Varsti teen neid pilte ka, mõnda aega veel pole fotokat käepärast. Makke on 2, potentsiaalse müügi jaoks panen sisse CD-maki, aga ise kasutan Blaupunkt Kingston MP47, mis on täitsa rahuldav asi, hea kvaliteediga, heade võimalustega, iPod-i tugi, USB, front-AUX jms. stuff. Kui auto seisab kauem kui 1 päeva paigal, siis võtan ta välja muidugi, sest ei taha, et mõni narkar (ka ilma paneelita!) seda ihaldaks.
Originaal-kõllidega müdistab päris kenasti, supaka järgi ei igatsegi. Big Grin Supakas annaks vaid seda värinat ja sub-bassi juurde.
SGM Kirjutas:Kahjuks pole ma näinud müügil ühtegi vähegi vastuvõetavat Long kerega 140. Hiljuti oli mingi manuaalkastiga (!) saan müüa, must. Paras rape paistis piltide põhjal vaadates, hind ka odav. Suvel oli üks S600 L saada, katkise veepumbaga. Rohkem ma ei ole märganud pika kerega isendeid, kuigi ise ka eelistan pikka lühikese asemele. Sad

jah, mäletan isegi neid. Eks seetõttu ka Karli-Kalevi omale kähku näpud taha ajasin, kui hind sobivaks muutusIcon_biggrin
huvitav et neid sel-le niivähe saada, ise sealt w140.de vaatasin, et mida kui palju miski aasta toodetud oli ja kui õigesti vaatasin siis longe oli rohkem toodetud kui se Icon_eek
S300 Kirjutas:huvitav et neid sel-le niivähe saada, ise sealt w140.de vaatasin, et mida kui palju miski aasta toodetud oli ja kui õigesti vaatasin siis longe oli rohkem toodetud kui se Icon_eek

Niipalju, kui olen lugenud, siis lang-versioone kasutas rohkem diplomaatiline korpus ja riigijuhid ehk avalik sektor - kas neid ei müüda või siis kasutusel tänaseni. aeg-ajalt uudistest võib ikka näha just tippkohtumiste hoone ees, kuidas uute mudelite sekka ka mõni 140 ära eksibEusa_dance
Lehti: 1 2 3