Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: Ei pääse autosse!
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
W140 S300TD.Võtmel said patakad tühjaks...peale patakate vahetust ei tunnista auto pulti.Manuaalselt võti avab luku aga link käib tühja.Võtmest keerates ei toimi ka kesklukk.Pagassilukk on roostes ja pole pika leotamise peale veel tööle hakanud.(pole muidugi kindel,kas ta kesklukku juhikski)

Mis teha?
Ukseraami väänamine pole vist hea mõte.
Tagumisele klaasile augu puurimineBadgrin,et saaks pika vardaga lukustus nuppu vajutadaEusa_dance
Esiklaasi eemaldamine...Retard
Pärast katuse lõikust katuseluugi paigaldus...pole vist jälle hea idee.

Äkki kellegil oleks mingi hea idee või kogemus,et mitte eriti suurte kulutustega autosse pääseda.

Teist võtit pole.Külma süüks ka ajada ei saa,ei toiminud ka soojaga.
Sinu piirkonnas on vist öiseid spetsialiste mõtetu oodata.
Muidu võiks kusagil passida peale, kui tüüp juba autos on siis kraest kinni ja kulud välja peksta.Badgrin

Või siis oota lukuabi abipakkumine ära.
Tervist.minu sõber sai enda autosse sisse pangakaardi ja tugevad ning vastavalt painutatud traadi abil.Traat sis võiks olla konksu kujuline et lingi taha kinni jääks. Pangakaart (või muu taoline)käib akna vahele et oleks lihtsam traadiga mängida seal.Ja juhul kui on mehaaniliselt alla keritavad aknad üritad traadiga akent allapoole saada,sis on lihtsalt kergem linki lahti teha.  Iseenesest pole sul se katuseluugi variant kah paha mõte Big Grin    Saad suvel sõites päikest paremini nautida.
Mul tuttaval paar korda võti Tallinnas autosse jäänud ja uksed läksid lukku. Ta kasutas ka mingit lukuabi tuldi kohale ja tehti lahti, aga ei mäleta kahjuks palju see lõbu maksis.
Tugev kruvikas või kummiheebel, pikk konksuga traat. Painutad aknaraami esiuksel eemale, traat vastasukse lingi taha... Sama moodus lukuabil, ainult raha tahavad ka veel.
hellrix Kirjutas:Tugev kruvikas või kummiheebel, pikk konksuga traat. Painutad aknaraami esiuksel eemale, traat vastasukse lingi taha... Sama moodus lukuabil, ainult raha tahavad ka veel.

Pole see nii lihtne ühti, kui pole enne teinud, pigem tekitad värvikahjustuse ja probleeme rohkem, kui asi väärt on. Pealegi 140 l on üsna tugevad aknaraamid.
Uus võti?
Rolz Kirjutas:Uus võti?
Uus võti tuleb arvatavasti vist ennem süütelukku saada,et auto seda tunnistama hakkaks.(oletan vähemalt nii)
Lõoke Kirjutas:W140 S300TD.Võtmel said patakad tühjaks...peale patakate vahetust ei tunnista auto pulti.Manuaalselt võti avab luku aga link käib tühja.Võtmest keerates ei toimi ka kesklukk.

Mul hakkas pult toimima juba siis, kui võtme ukselukku pistsin ja sain ukse lahti. Seda ei märganud vaadata, kas kesklukk toimis või mitte.

Kõrvalistuja uksest ei lase samuti sisse võtmega keerates?
Äkki on esiklaas kulunud? Smile
Kõige odavam on mõne klaasi lõhkumine. Soovitavalt kiletamata küljeklaasi - need kukuvad ikka eest ära. Kiletatud klaasi korral pead hakkama purunenud klaasi sisse auku näsima, et kilest läbi pääseda.

Samal põhjusel ei sobi esiklaas - raske on sellest läbi minna...

Muidugi võiks mittetoimiva pagasnikuluku ka wolframist universaalvõtmega avada... Niikuinii on uut vaja. Kui sellel muidugi ikka on vaakumiga kesklukustus. Kui on särtsuga, siis pole pakiruumi pääsemisest abi.

Ega sellel ometi kuulikindlad klaasid ole?

Ma ei tea, kuidas originaalpultidega asi käib, kuid tarviksignade pulte sünkroniseeritakse nuppu pikalt (meite säästukal näiteks vähemalt 5 s) all hoides. Tõsi, selleks peab signa maas olema.
140 enamuse või suisa kõigil on külgedel pakett klaasid, pole ilmselt kuigi odav lõbu.
Samal põhjusel on ukseraami kangutamine raskem kui teistel mudelitel.
Laur Kirjutas:140 enamuse või suisa kõigil on külgedel pakett klaasid, pole ilmselt kuigi odav lõbu.
Samal põhjusel on ukseraami kangutamine raskem kui teistel mudelitel.

Kõigil paketid.
Õige küll, my badIcon_redface Vantsil on ju paks nahk...
Jätame siis küljeklaasid mängust välja.

Siis jäävadki kas Wolframvõti või esiklaasi lõhkumine valikusse. Kehvad variandid mõlemad... Ukseraami kangutamise edukusse ma ei usu - paksud klaasipostid ja pakettklaas ei anna nii hästi järele, kui odavamate mudelite ühekordne...
Linnugripp elab mitte Tallinnas, maainimene rohkem. Lukuabi sinna vaevalt viitsib kärutada...
Küll nad viitsivad, kui raha paistab.Badgrin

Kuigi selle väljakutse raha eest saaks juba kasutatud küljeklaase vist 2 tk...
v6sa Kirjutas:Õige küll, my badIcon_redface Vantsil on ju paks nahk...
Jätame siis küljeklaasid mängust välja.

Siis jäävadki kas Wolframvõti või esiklaasi lõhkumine valikusse. Kehvad variandid mõlemad... Ukseraami kangutamise edukusse ma ei usu - paksud klaasipostid ja pakettklaas ei anna nii hästi järele, kui odavamate mudelite ühekordne...

Õppind mehed ja head riistad teavad kuidas pakti ja lengi vahele ilma vigastusteta selline vahe saada, et uksed lahti saada ja see käib veel ime kiirelt ja libestatult. Pole mõtet endal leiutada ja lõhkuda. Hetkel ei meenu enam firma nime, aga üks lukuabi sarnane firma oli.
Hm, aastake tagasi oli kellegi sõnul väljakutse korral Tallinnast väljapoole 4 kr/km... Kui Kernu näitel teha, siis 80 km x 4 kr/km =160 eeku + väljakutsetasu paarxsada krooni = meite masinate korral on odavam küljeklaasi vahetada...Smirk

Aga Vants on teine lugu, sel kallid ruudud.

Huvitav, et praegu annab googel kiire otsinguga vaid kaks firmat, kes lukkude avamisega tegelevad. Kummalgi pole väljas infot väljakutse kohta väljapoole Tallinnat. Aga ei tahaks uskuda, et Lukuabi poisid 200 eegu eest Lõokeste pessa kohale sõidaksid.
w140'tel ei juhi minumeelest ühelgi võtmest kesklukku, ainult puldist. See on muidugi imelik, et nupp tuleb üles, aga lahti ei tule... Proovi veel võtit keerutada ja samal ajal linki kiskuda, äkki haakub. Kui ei, siis ainuke võimalus on sul siiski ukseraami kangutada ja traadiga avada.

Puldi sünkroniseerimise juhendi leiad siit:
http://foorum.clubmb.ee/showthread.php?tid=9446

Sul oli vist >95a auto, seega sünkroniseerimiseks vaja süüde sisse keerata.