Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: Probleem Automaatkastiga!
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Tere! Selline mure, et külmadel hommikutel ei vaheta esimeselt käigult enam ülespoole niikaua kuni olen sõitnud mitu kilomeetrit, probleem hakkab miinuskraadidega, praegusel külmal ajal asi eriti hull. Õli on kastis vahetatud, selles probleem ei peitu.
Õlitase korras? Ja kindlasti õige õli sai sisse?
Mõistlik tegevus oleks ikka lasta autol enne sõitu minekut soojeneda. Kui aga selline asi ei meeldi, siis võiks kaaluda eelsoojenduse paigaldamist.
Ei ole sellist asja nagu kasti eelsoojendus. Iesgi WEBASTOGA mootorit veesärki ca 80 kraadini soojendades on kast alguses külm.

Õlist sõltub VÄGA palju - oleneb mis auto, mis kast ja muidugi mis õli. See on täiesti hullumaja kuidas remondiettevõtted suvalisi dexron õlisid sinna sisse valavad.
Õli on selle aja sees, kui see probleem on kestnud vahetatud isegi 2 korda igaks juhuks ja see kohapeal soojendamine väga isegi ei aita, võibolla natuke aitab see kui kohapeal käiku vahetada edasi tagasi, aga see pole ju normaalne. Muidugi unustasin auto andmed ka mainida, autoks siis 2000a w210 320 bensiin.
Mul oli analoogne mure kunagi E320 w210-ga, vahetas käigu siis, kui olin jupp maad sõitnud, tuurid läksid kõrgele jne aga mitte päris kilomeetreid ei sõitnud. Minu probleem oli selles, et sumbutaja oli enne katalisaatorit katki ja enne käiku ei vahetanud, kui katt oli soe. Lahenes ilusti peale seda, kui lasin summuti ära keevitada, peale seda siis 2-3 minutit talve soenes koha peal ja nii kui sõitma hakkasin, toimus ka käigu vahetus.
Kati soojendamiseks piiratakse küll käiguvahetust kuid ikka mõistlikuse piires. Väga palju sõltub siiski ÕLIST - suvaline ATF ei pruugi head tulemust anda just oma viletsa viskoosuse tõttu.
Muidugi võiks ka pistikut ja aju korraks vaadata - õli teeb seal tihtipeale anomaaliaid.
Milline õli tuleks siis sisse lasta?
MB (10); 12 või 14 klassi õli
Viga oli siis lõpuks käiguvahetuse lüliti moodulis vms. 1500 eek-i oli  selle jupi hind.
Nüüd kõik ok, nii et õliga polnud siin mingit seost.
Kust sa teada said,et selle viga....? Ega sa jumalaeest diagnostikas ei käinud.Icon_razz OK OK niisama tögan. Sul on läinud tegelikult päris hästi, et 1500 Kr eest käiguvaliku mooduli el. osa said. See tähendab, et sul veel vanema põlvkonna käigumoodul. Uuemal on kogu kupatus ühes tykis ja 12000 kr. Vanematel juhtub seda viga, et käiguvaliku lülitiplokk ei näita ülevalt õiget käiguasendit ja siis see läheb alumise infoga vastuolusse. Sealt ka see kasti avariireziim. Lihtme diagnoosida, kui tead kuida vaadata.......Õpetus:
Keerad välistuled tuled põlema ja siis vaatad sinna kangi tähtede peale. Liigutad käike ning see käik mis sess, peab TÄHT tugevamalt põlema. Kui ei põle ,siis on plokk vigane. põhiliselt süüdi STATOILI kakao,kohv coka-cola või Vana Tallinn.
Lihtsalt nüüd pöördusin õige diagnostiku juurde, see viga oli juba mitu aastat piinanud ja mujal teenindustes seda viga ei osatud otsida, Silberauto muidugi eesotsas.
kus see õige diagnostik asub?
Icon_razz See diagnostik töötas ennem ju silberautos. Miks ta varem seda ei leidnud :-D
wdb240 Kirjutas:Icon_razz See diagnostik töötas  ennem  ju silberautos. Miks ta varem seda ei leidnud :-D
nii ta vist on Nod
No siis kui mina selle veaga seal käisin siis ta kindlasti seal ei töödanud.